• Of handdoeken. (nerd)





    Alternatieve topictitel: "Als je Inge een deken-achtig voorwerp en een huisdier geeft, kun je je huis erom verwedden dat ze het huisdier probeert in te stoppen". Ik kan niet de enige zijn, toch? Hebben jullie foto's van huisdieren met dekens/kussens/handdoeken/knuffels? (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Inge, wij delen dezelfde interesses.


    What would Emma do?

    Dit is zo belangrijk

    Ik heb helaas geen huisdieren, dus van mezelf zal het niet gaan. Deze van Google™ is wel heel heel lief:

    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 0:41 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Foto's niet meteen, maar mijn kat doet dat inderdaad constant :')


    I wanna be a wizard!

    Tellen vlaggen ook? Onlangs had ik een vlag en een kat. Dit was het logische gevolg:



    Ik heb ook nog een ton foto's van deze kat onder mijn lakens op mijn bed. Want dat is zijn daytime hobby. Slapen in warmte. Maar ik ga slapen dus dat is voor een andere keer.


    What would Emma do?

    Mijn kat is ook een groot fan van dekens, of misschien zijn wij gewoon groot fan van dekens over haar heengooien. Maar daar heb ik momenteel geen foto van. Tassen zijn meer een favoriet van haar, gezien dat ze er soms/vaak op de meest random momenten op af duikt en erin gaat zitten. Niet dat tassen op dekens lijken, maar daar moest ik aan denken.


    She was always looking for more..

    Lindemann schreef:
    Inge, wij delen dezelfde interesses.


    tya