• De meeste stories die ik volg zijn weer eens doodgelopen, dus ik ben weer op zoek naar nieuwe!

    Eisen:
    - Hoofdstukken van maximaal 1000 woorden.
    - Geen Nederlands geschreven en Engels gesproken.

    OP-voorkeuren:
    - Historisch
    - Fantasy
    - Thriller
    - Sci-Fi
    - Avontuur
    - Dystopie

    Fanfictie-voorkeuren:
    - Marvel
    - Midden Aarde
    - Harry Potter > Fred en George, Draco of Snape
    - The 100
    - Divergent > Eric

    Het maakt me niet uit hoe lang de verhalen zijn, maar ik heb een hekel aan verhalen die níet worden afgemaakt. Dus als je denkt dat dat hoe dan ook niet gaat gebeuren dan begin ik er liever niet aan. :Y)

    Denk je wel iets te hebben wat ik leuk zou kunnen vinden, vertel dan ook even waar het over gaat. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik begin binnenkort aan een OP die ergens wat wegheeft van de verhalen over Midden Aarde dus ik denk dat je dat wel interessant zal vinden. Ik ben er best al lang mee bezig en ben van plan deze ook af te schrijven. Dus moest ik er aan denken zal ik het je laten weten wanneer hij online staat. c;

    En ik weet niet of je graag SA's leest maar anders raad ik je deze aan, waar ik niet heel regelmatig aan schrijf maar wel tot in de eeuwigheid aan werk.


    I wanna be a wizard!

    Mijne over John Murphy ga je al lezen zei je, dus die hoef ik niet aan te bieden, hehe.

    Ik heb wel Kidnapped in de aanbieding, tenzij je die natuurlijk al gelezen hebt hahah.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2016 - 23:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hmm twijfelgeval maar oordeel zelf maar ^^
    Net begonnen, komt 1 stukje in 2 dagen ongeveer.
    Stukjes zijn rond de 1OOO woorden.

    ICECOLD

    Korte samenvatting staat in de Spoiler.


    Leave Your Worries Under The Palmtrees

    Founder schreef:
    Ik begin binnenkort aan een OP die ergens wat wegheeft van de verhalen over Midden Aarde dus ik denk dat je dat wel interessant zal vinden. Ik ben er best al lang mee bezig en ben van plan deze ook af te schrijven. Dus moest ik er aan denken zal ik het je laten weten wanneer hij online staat. c;

    En ik weet niet of je graag SA's leest maar anders raad ik je deze aan, waar ik niet heel regelmatig aan schrijf maar wel tot in de eeuwigheid aan werk.


    Laat maar weten als hij online staat! ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dat staat hij, al is het enkel een Proloog en het eerste hoofdstuk ;-)


    Leave Your Worries Under The Palmtrees

    Raincloud schreef:
    Dat staat hij, al is het enkel een Proloog en het eerste hoofdstuk ;-)

    Haha ik quotete ook iemand anders. :'P
    Maar bij de jouwe ga ik binnenkort eens even kijken. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ooo wauw, ik schrijf het toe aan de hitte ... mijn excuses (flower)


    Leave Your Worries Under The Palmtrees

    Ik heb een dramatische fanfic over Snape geschreven, een paar jaar geleden. De titel, "what if Severus Snape had survived" zegt wel genoeg. En op het einde springt ie van de Astronomie toren. Als je nog eens een slecht geschreven verhaal wil lezen, is ie geschikt voor je!
    Nee sorry maar ik heb wel leuke biebboeken voor je. Bijvoorbeeld het boek over Natascha Kampusch, geen idee hoe die ook alweer heet maar echt heel indrukwekkend. Of "Ik zal haar vinden" van Monica Hesse. Een echt boek vind ik altijd fijner lezen namelijk.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...