• Ik heb het even opgezocht, maar ik vond enkel een topic waar je ondertussen al niet meer op kan reageren, daarom maak ik even een nieuwe aan. Zelf heb ik namelijk seizoen 4 net gezien en ik moet er gewoon over praten, want aaah!
    Geef zeker je favorieten en tot waar je zit als je in het topic wilt ^^ Oh en spoilers onder een spoiler natuurlijk. (:


    Inmates:
    Gibigianna — Poussey, Taystee, Suzanne, Mendoza, Rosa, Maritza, Bayley — Gezien t.e.m. seizoen 4
    Bloodborne — Poussey, Red, Nikki, Sophia, Crazy Eyes, Stella — Gezien t.e.m. seizoen 4
    ANTI — Taystee, Poussey, Lolly, Crazy Eyes, Sophia, Nikki, Stella, Soso — Gezien tot aflevering 7, seizoen 4
    BlurryFace — Poussey, Red, Taystee— Gezien t.e.m. seizoen 4
    McCree — Bennett, Donaldson, Caputo, Healy, Maritza, Soso, Mendoza — Gezien t.e.m. seizoen 4
    FindingDory — Red, Piper, Stella,Crazy Eyes
    Kots — Piper, Red, Frieda, Alex, Mendoza — Gezien t.e.m. seizoen 4
    Aerate — Stella, Piper, Taystee, Poussey, Crazy Eyes — Gezien t.e.m. seizoen 4


    [ bericht aangepast op 7 juli 2016 - 14:15 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Blurryface schreef:
    (...)
    Het is alweer een tijdje terug dat ik het heb gekeken, maar volgens mij was hij echt niet eerlijk hoor. Hij zei niet dat die gozer dat compleet verkeerd had aangepakt, en ik kan me herinnerde dat hij deed alsof Poussey degene was die fout zat. Daarom werden al die inmates ook zo boos.


    Ze werden boos, als ik het me goed herinner, omdat hij haar naam niet eens noemde. Taystee zei dat ze het voor de bewaker opnamen. Als ik het me goed herinner zei hij dat de bewaker ook slachtoffer was geworden en dat het echt een ongeluk was. Maar ik kan er ook naast zitten want ik zat nog altijd met tranen in m'n ogen :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Gibigianna schreef:
    (...)
    En tot waar heb je gezien? (:


    Aflevering 7 van het laatste seizoen. :Y)


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Ze werden boos, als ik het me goed herinner, omdat hij haar naam niet eens noemde. Taystee zei dat ze het voor de bewaker opnamen. Als ik het me goed herinner zei hij dat de bewaker ook slachtoffer was geworden en dat het echt een ongeluk was. Maar ik kan er ook naast zitten want ik zat nog altijd met tranen in m'n ogen :')

    Dat was het inderdaad, volgens mij. Hij moest van MCC Bayley (de bewaker) als een soort sadist voorstellen en alle schuld bij hem schuiven en dat heeft hij niet gedaan. Daarom vind ik net mooi wat hij gedaan heeft. Bij de gevangenen is het verkeerd gevallen en dat snap ik ook wel. Er is niet echt een goede manier om dit te brengen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    ANTI schreef:
    (...)

    Aflevering 7 van het laatste seizoen. :Y)

    Super, ik zet het erbij ^^


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ja hoor, leuk zo ;D ook gezien t.e.m seizoen 4

    favo's: Bennett, Donaldson, Caputo, Healy, Maritza, Soso, Mendoza


    It's high noon.

    McCree schreef:
    Ja hoor, leuk zo ;D ook gezien t.e.m seizoen 4

    favo's: Bennett, Donaldson, Caputo, Healy, Maritza, Soso, Mendoza

    You're in ^^


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Meh, Caputo had gewoon de hele waarheid moeten vertellen. Dat het de schuld was van een van hun mensen, wat gewoon zo was. En ze hadden inderdaad haar naam moeten noemen. Maar ja, hij is en blijft een slappe zak in mijn ogen. :')


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    Meh, Caputo had gewoon de hele waarheid moeten vertellen. Dat het de schuld was van een van hun mensen, wat gewoon zo was. En ze hadden inderdaad haar naam moeten noemen. Maar ja, hij is en blijft een slappe zak in mijn ogen. :')

    Ik vind Caputo een van de meest menselijke daar. Hij heeft gedaan wat hij kon, zonder iets te doen waardoor hij onmiddellijk zijn job verliest. Wanneer hij zijn baan verliest, heeft hij daar niets meer te zeggen en komt er iemand aan het hoofd die zoals al de rest geen zak geeft over die vrouwen hun leven. Bovendien vind ik het eigenlijk heel zielig voor Bayley. Het was absoluut niet zijn bedoeling en als het ergens aan ligt is het aan MCC die hun guards niet getraind heeft. Of aan Piscatella die zo'n verdomde ass is.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gibigianna schreef:
    (...)
    Ik vind Caputo een van de meest menselijke daar. Hij heeft gedaan wat hij kon, zonder iets te doen waardoor hij onmiddellijk zijn job verliest. Wanneer hij zijn baan verliest, heeft hij daar niets meer te zeggen en komt er iemand aan het hoofd die zoals al de rest geen zak geeft over die vrouwen hun leven. Bovendien vind ik het eigenlijk heel zielig voor Bayley. Het was absoluut niet zijn bedoeling en als het ergens aan ligt is het aan MCC die hun guards niet getraind heeft. Of aan Piscatella die zo'n verdomde ass is.

    Het is waar dat hij nog min of meer normaal is vergeleken met de meeste mannen (en sommige vrouwen) in die serie, maar idk. Iedere keer denk ik dat hij eindelijk het juiste gaat doen, en dan laat hij weer over zich heen lopen, of hij denkt alleen na met zijn lul. Ik heb het een beetje opgegeven inmiddels. :") Zielig voor Bayley vind ik het ook wel, en van mij hoeft zijn naam er dan niet bij of zo, maar Poussey verdiende een stuk beter dan die speech. Ik kan niet tegen injustice, daardoor ligt het me niet lekker.


    Caution first, always.

    Ooh, ik wil ook bij!

    Mijn favo's zijn: Red, Piper, Stella en Crazy Eyes


    -

    Blurryface schreef:
    (...)
    Het is waar dat hij nog min of meer normaal is vergeleken met de meeste mannen (en sommige vrouwen) in die serie, maar idk. Iedere keer denk ik dat hij eindelijk het juiste gaat doen, en dan laat hij weer over zich heen lopen, of hij denkt alleen na met zijn lul. Ik heb het een beetje opgegeven inmiddels. :") Zielig voor Bayley vind ik het ook wel, en van mij hoeft zijn naam er dan niet bij of zo, maar Poussey verdiende een stuk beter dan die speech. Ik kan niet tegen injustice, daardoor ligt het me niet lekker.

    Poussey verdiende inderdaad wel meer, daar geef ik je zeker gelijk in. En ik snap je punt nu ook wel. Zelf blijf ik wel nog hoopvol, want ik snap gewoon dat hij niet veel anders kan doen zonder ontslagen te worden en dan kan hij zeker niets meer. Maar ik begrijp het ^^


    “To live will be an awfully big adventure.”

    FindingDory schreef:
    Ooh, ik wil ook bij!

    Mijn favo's zijn: Red, Piper, Stella en Crazy Eyes

    Leuk!
    Ik hoef je niet eens je profiel te bekijken om te weten dat jij een geweldig persoon bent. Username + foto + het feit dat je fan bent van oitnb, haha. ;p
    Hoe ver zit je trouwens met oitnb? Dan zet ik dat er ook bij in de beginpost ^^


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ok favs of all time; piper , red en frieda she a goddamn boss

    edit; en like alex too en Mendozaaa

    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 19:28 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    mEEEEEEE! SEASON 4 HEEFT ME MENTAAL GERUÏNEERD

    GEKEKEN TOT HET EINDE EN FAVO'S ZIJN: Stella, Piper, Taystee, Poussey, Crazy Eyes


    Heaven is a place that we all have

    Gibigianna schreef:
    (...)
    Poussey verdiende inderdaad wel meer, daar geef ik je zeker gelijk in. En ik snap je punt nu ook wel. Zelf blijf ik wel nog hoopvol, want ik snap gewoon dat hij niet veel anders kan doen zonder ontslagen te worden en dan kan hij zeker niets meer. Maar ik begrijp het ^^

    Ugh het is echt een rotsituatie. ): Die cliffhanger ook damn ._.


    Caution first, always.