• Ik heb het even opgezocht, maar ik vond enkel een topic waar je ondertussen al niet meer op kan reageren, daarom maak ik even een nieuwe aan. Zelf heb ik namelijk seizoen 4 net gezien en ik moet er gewoon over praten, want aaah!
    Geef zeker je favorieten en tot waar je zit als je in het topic wilt ^^ Oh en spoilers onder een spoiler natuurlijk. (:


    Inmates:
    Gibigianna — Poussey, Taystee, Suzanne, Mendoza, Rosa, Maritza, Bayley — Gezien t.e.m. seizoen 4
    Bloodborne — Poussey, Red, Nikki, Sophia, Crazy Eyes, Stella — Gezien t.e.m. seizoen 4
    ANTI — Taystee, Poussey, Lolly, Crazy Eyes, Sophia, Nikki, Stella, Soso — Gezien tot aflevering 7, seizoen 4
    BlurryFace — Poussey, Red, Taystee— Gezien t.e.m. seizoen 4
    McCree — Bennett, Donaldson, Caputo, Healy, Maritza, Soso, Mendoza — Gezien t.e.m. seizoen 4
    FindingDory — Red, Piper, Stella,Crazy Eyes
    Kots — Piper, Red, Frieda, Alex, Mendoza — Gezien t.e.m. seizoen 4
    Aerate — Stella, Piper, Taystee, Poussey, Crazy Eyes — Gezien t.e.m. seizoen 4


    [ bericht aangepast op 7 juli 2016 - 14:15 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kots schreef:
    Ok favs of all time; piper , red en frieda she a goddamn boss

    edit; en like alex too en Mendozaaa

    En waar zit je met de afleveringen? (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Blurryface schreef:
    (...)
    Ugh het is echt een rotsituatie. ): Die cliffhanger ook damn ._.

    Opnieuw iets waar ik je helemaal gelijk in kan geven.
    Jaaaa, ik hoop dat ze het niet doet. Nja hij is een klootzak, maar dan is haar leven helemaal fucked up.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gibigianna schreef:
    (...)
    Opnieuw iets waar ik je helemaal gelijk in kan geven.
    Jaaaa, ik hoop dat ze het niet doet. Nja hij is een klootzak, maar dan is haar leven helemaal fucked up.

    Ja precies, ik hoop ook dat ze het niet doet. :ll Sowieso ben ik wel ): om hoe Daya is veranderd door alles wat er gebeurd is. Het is echt rot haar zo te zien nu. :c


    Caution first, always.

    Gibigianna schreef:
    (...)
    En waar zit je met de afleveringen? (:


    Heb alles al afgekeken , die seizoenen gaan veel te snel


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Ja precies, ik hoop ook dat ze het niet doet. :ll Sowieso ben ik wel ): om hoe Daya is veranderd door alles wat er gebeurd is. Het is echt rot haar zo te zien nu. :c

    Echt eh. T'is echt stom om te zien hoe die dingen mensen veranderen ;/ T'is misschien maar een serie, maar dat soort dingen gebeuren ook gewoon echt en da's jammer..


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kots schreef:
    (...)

    Heb alles al afgekeken , die seizoenen gaan veel te snel

    Ja, dat zeker ;/


    “To live will be an awfully big adventure.”