• DARK TIMES ARE COMING...

    De First Wizarding War was bloederig. Het was wreed en hartbrekend. Het leidde tot zoveel uit elkaar gescheurde families. Het was een generatie geboren in vrede, die realiseerde dat de wereld niet perfect was. Het was een generatie die had kunnen besluiten om de strijd op te geven. Het was een generatie waarbij 'verliezen' niet voorkwam in het woordenboek. Het waren kinderen, ja kinderen, amper uit school die hun leven gaven voor een toekomstige generatie die het misschien beter zou kunnen doen.

    Er stonden duistere tijden voor de deur en in deze duistere tijden was er niets belangrijker dan dat men er samen voor stond, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Niemand weet wie er te vertrouwen is in tijden van oorlog. Iedereen moet een kant kiezen, en laat dat voor sommigen de moeilijkste beslissing ooit zijn. Hoe kies je immers tussen je familie, je vrienden, je normen en je waarden? En zodra die keuze gemaakt is, wordt het alleen maar moeilijker. Hoe vecht je namelijk tegen je oude klasgenoten, dat meisje waarvan je ooit een boek mocht lenen of die jongen die een keer zijn inktpotje over je perkament heeft laten vallen?

    In deze RPG volgen we de studenten die tijdens de Marauders era op school zaten en die naast de oorlog ook nog puberproblemen aan hun hoofd hadden.

    "You don’t know who his supporters are, you don’t know who’s working for him and who isn’t; you know he can control people so that they do terrible things without being able to stop themselves. You’re scared for yourself, and your family, and your friends. Every week, news comes of more deaths, more disappearances, more torturing… The Ministry of Magic’s in disarray, they don’t know what to do, they’re trying to keep everything hidden from the Muggles, but meanwhile, Muggles are dying too. Terror everywhere… panic… confusion… that’s how it used to be."


    AMAZING PEOPLE
    Indien personages geheel af zijn, worden deze toegevoegd.
    Also, het wordt erg gewaardeerd als namen/naamsveranderingen door worden gegeven voor het lijstje.
    U S E R N AM E
    Supine
    Anticyclone
    Philip
    Heathens
    GredWeasley
    calice
    Cicatrice
    Sempre
    Saralonde
    Ziegler
    PeterMaximoff
    Remarkeyable
    SphinxX
    N A A M
    Jente
    Laura
    Naomi
    -
    Anna
    -
    Vera
    Chloë
    -
    -
    Miriam
    Leonie
    -
    P E R S O N A G E (S)
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    SHIPS
    Shipname
    Jily/Lames
    Finmes
    Marlily
    Buckworm
    Blackinnon
    Starbucks
    Wolfstar
    Marauders
    Finly
    Jamafily
    Marlemes
    Personages
    James x Lily
    Finn x James
    Lily x Marlene
    James x Peter
    Marlene x Sirius
    James x Sirius
    Remus x Sirius
    James x Peter x Remus x Sirius
    Finn x Lily
    Finn x James x Lily x Marlene
    James x Marlene


    AFWEZIGHEID
    Mocht er iemand afwezig/minder bereikbaar zijn door vakantie/privé/whatever, dan komt dat hier te staan.
    GredWeasley:
    ×11 t/m 18 juli - vakantie
    ×30/31 juli t/m 1/2 augustus - naar Brussel ivm HP expo (of er wifi is, is niet bekend)
    ×22 t/m 28 augustus - vakantie (of er wifi is, is niet bekend)
    Sempre:
    ×14 juli tot 25 juli - vakantie
    ×10 tot 18 augustus - vakantie
    Supine:
    ×9 juli tot 3 augustus - vakantie
    ×17 tot 23 augustus - vakantie (geen wifi)
    PeterMaximoff
    ×15-22 juli - vakantie (kan niet posten)
    Cicatrice
    ×11 tot en met 23/24 augustus - vakantie



    ROOSTER
    Coming up soon.



    QUIDDITCH GAMES
    Coming up soon.



    REGELS
    × Schrijf in ABN
    × Wees vriendelijk tegen elkaar
    × Minimaal 300 woorden per post (het kan best zo zijn dat je dit een keer niet haalt, maar probeer hiernaar toe te streven)
    × Houd het realistisch, niemand is perfect
    × 16+ is toegestaan, zet hier echter wel een waarschuwing bij voor degenen die het liever niet willen lezen c;
    × Anticyclone of Supine maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven
    × In deze RPG volgen we de studenten in het zesde jaar
    × Er zit geen limiet op het aantal personages per persoon, maar zorg ervoor dat je ze allemaal onderhoud.


    “We all have a little bit of 'I want to save the world' in us”

    [ bericht aangepast op 7 juli 2016 - 14:56 ]


    She was always looking for more..

    Ik ben denk ik zojuist compleet lesbisch geworden door al die Aaron foto's....


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Ik ben denk ik zojuist compleet lesbisch geworden door al die Aaron foto's....


    Geen zorgen. Ik claim Aaron like guys wel. Dan kan jij daten wat jij leuk vindt :Y)

    Hoewel ik atm meer een Sirius stalk, maar dat is toch hopeloos :')

    Edit: Je kan ook nog mij verkleed als James als Faceclaim nemen als je dat prettiger vindt :')

    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 23:24 ]


    Happy Birthday my Potter!

    De Marauders zijn gewoon een kwartetje


    Bowties were never Cooler

    Im like still siriusly in love with this guy:



    Saddest part?

    Even if I go total fangirl over him and be like I'm going to marry you, he still is gay >.> #GAYSARETOOHAWTFUCK.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Just to make y'all weep


    Bowties were never Cooler

    FC Peter:
    Uno
    Due
    Tre
    Quattro


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    FC Peter:
    Uno
    Due
    Tre
    Quattro


    OMG deffy 4. Hij ziet er wel hot uit. Je gaat geschiedenis in, Mir <3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    OMG deffy 4. Hij ziet er wel hot uit. Je gaat geschiedenis in, Mir <3


    Why? Evan is still the hottest Peter hand's down


    Bowties were never Cooler

    Oeh ideetje; zodra Lily en Marle gay gaan wilt James het zelfde spelletje terugspelen om hun belachelijkheid te bewijzen en probeert hij eerst Sirius mja dan word remus jaloers dus neemt hij wormtail maar lawl x'D poor worm.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    OMG deffy 4. Hij ziet er wel hot uit. Je gaat geschiedenis in, Mir <3


    Eens 4


    Happy Birthday my Potter!

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Why? Evan is still the hottest Peter hand's down


    Sorry.... ik vind Evan een #nah :c ik snap niet wat meisjes in hem zien, maar dat zal je ook wel met mijn smaak hebbene ghehehe (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Oeh ideetje; zodra Lily en Marle gay gaan wilt James het zelfde spelletje terugspelen om hun belachelijkheid te bewijzen en probeert hij eerst Sirius mja dan word remus jaloers dus neemt hij wormtail maar lawl x'D poor worm.


    Awh, want Peter gaat er wel vol voor gaan.


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Awh, want Peter gaat er wel vol voor gaan.


    En iedereen zich maar afvragen waarom Peter uiteindelijk een bitch is en Jily verraad :')


    Happy Birthday my Potter!

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Awh, want Peter gaat er wel vol voor gaan.


    OMGG ! ik zie sws iemand dan hen uitdagen om te zoenen gwn om James terug te pakken wat hij bij lily en marle deed en dan James is like EW NO en Worm is like *grabs James on his mouth*


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    GredWeasley schreef:
    (...)

    En iedereen zich maar afvragen waarom Peter uiteindelijk een bitch is en Jily verraad :')


    Peter had stiekem altijd James geliefde willen zijn gehhehee. (6) Een nieuwe driehoeksrelatie is ontstaan.... wauw


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya