• Ik zit met een probleem:
    Ik ben onlangs zwaar verslaafd geweest aan een spelletje online (Royal Story, een boerderijspelletje) en hoewel ik het intussen heb afgezworen, snàk ik nog regelmatig naar dat spelletje - of toch het gevoel daarvan. En zeker aangezien ik momenteel niet goed in mn vel zit, zou dat echt veel kunnen maken, dat gevoel terug ergens vinden, daar terug energie uit halen.
    Het spelletje zelf kan ik echt niet maken terug mee te beginnen, want dan zit ik letterlijk met het probleem van niet gaan slapen, niet eten, dat soort dingen. Maar ik zoek dus naar een spelletje dat me ongeveer hetzelfde gevoel geeft, maar ik dus niet met het probleem zit dat ik er meteen aan verslaafd raak. Voornaamste voorwaarde: als ik het af zet, moet het ook echt af staan, en niet gewoon op de achtergrond non-stop verder gaan.

    Anyway, ik hoopte dus dat iemand hier me daarmee kan helpen. Het hoeft niet perse boerderij te zijn, the sims komt bijvoorbeeld ook in de buurt, maar daar zijn een paar factoren die sommige dingen te onvoorspelbaar maken en dus alles doorbreken. Alleen liever geen vechtspelletjes ofzo, eerder zelf iets opbouwen.

    Voor wie Royal Story niet kent, Family Barn en FarmVille (facebook) zijn ongeveer hetzelfde principe, maar voor zover ik kan nagaan dus ook met het probleem dat het altijd doorgaat op de achtergrond, wat mij het gevoel geeft het elk moment van de dag te moeten kunnen controleren.


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Heb je een appstore op je laptop/pc? Ik vind het altijd leuk om bingo te spelen, daar zit je verder ook niet aan vast. Geen idee of dat ook op facebook of andere sites is, maar ik had het in ieder geval uit de windows store.

    Candy Crush oid?


    26 - 02 - '16

    Bedankt, maar nee. Sorry, had ik moeten verduidelijken. Ik zoek er wel één dat niet zo strikt in levels denkt als in losse puzzels ofzo, maar eentje dat door blijft gaan, om het zo maar te zeggen. Dat je iedere keer verder aan iets 'bouwt'


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Garden Scapes? Of Township (heeft iets weg van Hay day; een stad bouwen)


    26 - 02 - '16

    Je kan ook gewoon de meldingen afzetten? Want ik denk dat al die spelletjes wel ongeveer hetzelfde werken...


    Mhm?

    HAY DAY!!!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Frisk schreef:
    Je kan ook gewoon de meldingen afzetten? Want ik denk dat al die spelletjes wel ongeveer hetzelfde werken...


    Ik had geen meldingen, anders was het wel makkelijk geweest...


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen