• DARK TIMES ARE COMING...

    De First Wizarding War was bloederig. Het was wreed en hartbrekend. Het leidde tot zoveel uit elkaar gescheurde families. Het was een generatie geboren in vrede, die realiseerde dat de wereld niet perfect was. Het was een generatie die had kunnen besluiten om de strijd op te geven. Het was een generatie waarbij 'verliezen' niet voorkwam in het woordenboek. Het waren kinderen, ja kinderen, amper uit school die hun leven gaven voor een toekomstige generatie die het misschien beter zou kunnen doen.

    Er stonden duistere tijden voor de deur en in deze duistere tijden was er niets belangrijker dan dat men er samen voor stond, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Niemand weet wie er te vertrouwen is in tijden van oorlog. Iedereen moet een kant kiezen, en laat dat voor sommigen de moeilijkste beslissing ooit zijn. Hoe kies je immers tussen je familie, je vrienden, je normen en je waarden? En zodra die keuze gemaakt is, wordt het alleen maar moeilijker. Hoe vecht je namelijk tegen je oude klasgenoten, dat meisje waarvan je ooit een boek mocht lenen of die jongen die een keer zijn inktpotje over je perkament heeft laten vallen?

    In deze RPG volgen we de studenten die tijdens de Marauders era op school zaten en die naast de oorlog ook nog puberproblemen aan hun hoofd hadden.

    "You don’t know who his supporters are, you don’t know who’s working for him and who isn’t; you know he can control people so that they do terrible things without being able to stop themselves. You’re scared for yourself, and your family, and your friends. Every week, news comes of more deaths, more disappearances, more torturing… The Ministry of Magic’s in disarray, they don’t know what to do, they’re trying to keep everything hidden from the Muggles, but meanwhile, Muggles are dying too. Terror everywhere… panic… confusion… that’s how it used to be."


    AMAZING PEOPLE
    Indien personages geheel af zijn, worden deze toegevoegd.
    Also, het wordt erg gewaardeerd als namen/naamsveranderingen door worden gegeven voor het lijstje.
    U S E R N AM E
    Supine
    Anticyclone
    Philip
    Heathens
    GredWeasley
    calice
    Cicatrice
    Sempre
    Saralonde
    Ziegler
    PeterMaximoff
    Remarkeyable
    SphinxX
    N A A M
    Jente
    Laura
    Naomi
    -
    Anna
    -
    Vera
    Chloë
    -
    -
    Miriam
    Leonie
    -
    P E R S O N A G E (S)
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    SHIPS
    Shipname
    Jily/Lames
    Finmes
    Marlily
    Buckworm
    Blackinnon
    Starbucks
    Wolfstar
    Marauders
    Finly
    Jamafily
    Marlemes
    Personages
    James x Lily
    Finn x James
    Lily x Marlene
    James x Peter
    Marlene x Sirius
    James x Sirius
    Remus x Sirius
    James x Peter x Remus x Sirius
    Finn x Lily
    Finn x James x Lily x Marlene
    James x Marlene


    AFWEZIGHEID
    Mocht er iemand afwezig/minder bereikbaar zijn door vakantie/privé/whatever, dan komt dat hier te staan.
    GredWeasley:
    ×11 t/m 18 juli - vakantie
    ×30/31 juli t/m 1/2 augustus - naar Brussel ivm HP expo (of er wifi is, is niet bekend)
    ×22 t/m 28 augustus - vakantie (of er wifi is, is niet bekend)
    Sempre:
    ×14 juli tot 25 juli - vakantie
    ×10 tot 18 augustus - vakantie
    Supine:
    ×9 juli tot 3 augustus - vakantie
    ×17 tot 23 augustus - vakantie (geen wifi)
    PeterMaximoff
    ×15-22 juli - vakantie (kan niet posten)
    Cicatrice
    ×11 tot en met 23/24 augustus - vakantie



    ROOSTER
    Coming up soon.



    QUIDDITCH GAMES
    Coming up soon.



    REGELS
    × Schrijf in ABN
    × Wees vriendelijk tegen elkaar
    × Minimaal 300 woorden per post (het kan best zo zijn dat je dit een keer niet haalt, maar probeer hiernaar toe te streven)
    × Houd het realistisch, niemand is perfect
    × 16+ is toegestaan, zet hier echter wel een waarschuwing bij voor degenen die het liever niet willen lezen c;
    × Anticyclone of Supine maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven
    × In deze RPG volgen we de studenten in het zesde jaar
    × Er zit geen limiet op het aantal personages per persoon, maar zorg ervoor dat je ze allemaal onderhoud.


    “We all have a little bit of 'I want to save the world' in us”

    [ bericht aangepast op 7 juli 2016 - 14:56 ]


    She was always looking for more..

    PeterMaximoff schreef:
    Finn
    Lily Finn heeft een zwak voor het roodharige meisje, omdat ze hem altijd probeert te helpen als hij weer eens te enthousiast wordt en onverstaanbaar word. Hij hangt graag met haar rond, maar is bang om haar lastig te vallen, ondanks dat hij heel graag bij haar is, want ze stuurt hem niet weg zoals velen.
    Max Ondanks dat Finn mensen normaal graag mag, is Max een persoon die hij meestal meid. Ze zijn gewoon enorm verschillend en komen weinig met elkaar in aanraking.
    Hestia Misschien kan het zijn dat Finn beter is in Care of Magical Creatures dan zij, en ze daar echt niet tegen kan, zeker omdat het hem compleet lijkt aan te komen waaien? Hij zal dan proberen haar vriend te worden en erachter te komen waarom ze zo tegen hem doet.
    Alice Finn zal Alice wel mogen. Ze hebben allebei een voorliefde voor dieren en hij kan haar misschien bijles geven in Herbology.
    Marlene Finn en Marlene lijken erg op elkaar en ik denk dat ze het heel goed samen zullen vinden. Ook hebben ze dezelfde angst, dus ik denk dat ze ook veel rond elkaar kunnen zijn als ze niemand anders kunnen vinden, gewoon om niet alleen te hoeven zijn, terwijl ze totaal andere dingen aan het doen kunnen zijn.
    Edgar Zijn mede Puffy. Hij zal hem vaak komen irriteren, en andersom ook. Ze zullen samen wel vaker dan eens in de problemen komen omdat ze mee worden gesleept door hun idealen en ideeën.
    Remus Finn en Remus zijn een keer aan het praten geraakt toen Remus Finn had zien dansen door een gang waarvan Finn dacht dat die leeg was. Finn probeert Remus wat danspasjes te leren, maar het is een lang en moeizaam process, maar langzaam komt er voortgang in. De jongens hebben het leuk samen, maar niemand anders weet ervan en zo hebben ze het ook afgesproken.
    James Finn, als slecht verstaanbaar Iers buitenbeentje, is vanaf het eerste jaar al het slachtoffer van de pranks van de Marauders en hij houd hier vooral James en Sirius persoonlijk verantwoordelijk voor. Finn haat mensen eigenlijk nooit, maar zijn gevoel tegenover James komt er wel heel dichtbij in de buurt.

    Wat voorstelletjes. Ik hoop dat jullie het wat vinden.


    Yup.... als je het stukje bij lily leest snap je wel waarom James hem zo erg pest en lastig valt.... >;') Nobody toutches his strawberry blonde girl


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Voor mij helemaal goed Miriam ^^ leuk bedacht c:


    Happy Birthday my Potter!

    Als een praattopic vol is en Lau en ik allebei niet online zijn kan de laatste reactie de volgende openen btw! Mits je dan natuurlijk wel de beginpost onderhoudt. (;


    -

    Supine schreef:
    Als een praattopic vol is en Lau en ik allebei niet online zijn kan de laatste reactie de volgende openen btw! Mits je dan natuurlijk wel de beginpost onderhoudt. (;


    Kun je niet anders alvast een nieuwe openen die we pas weer mogen vullen zodra deze vol is c:?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Kun je niet anders alvast een nieuwe openen die we pas weer mogen vullen zodra deze vol is c:?


    We openen zo wel een nieuwe, maar het gaat niet echt om nu. Meer voor als er toevallig ooit een keer komt dat we er beiden niet zijn en jullie de enorme drang voelen om verder te praten.


    She was always looking for more..

    Anticyclone schreef:
    (...)

    We openen zo wel een nieuwe, maar het gaat niet echt om nu. Meer voor als er toevallig ooit een keer komt dat we er beiden niet zijn en jullie de enorme drang voelen om verder te praten.


    Ehmehm, Oxford. :')


    -

    Peter
    Lily Peter mag Lily zeker wel. Ze is een lief, maar sterk meisje. Ze is een van de weinigen die zijn accent niet belachelijk maakt en hij hecht veel waarde aan haar en haar denkbeelden.
    Max Max is iemand met wie Peter graag contact houd, puur voor zijn eigen gewin. Max is een jongen met goede cijfers, een echte bolleboos, nog veel erger dan Remus.
    Hestia Hestia is een meisje wat met als Peter een manipulatieve streek in het karakter. Hij kan dat wel waarderen en hangt graag met haar rond, zolang ze haar trucjes maar niet op hem uitprobeert.
    Alice Peter vind Alice vrij saai en heeft niet echt iets met haar. Ze is wel zijn favoriete sparpartner met duelleren, maar voor de rest leven ze totaal langs elkaar heen, zelfs al zijn ze allebei Gryffindors
    Marlene Peter vind het wel gezellig met Marlene en heeft een deel van dezelfde problemen, waardoor hij zeker graag met haar een praatje maakt van tijd tot tijd. Zeker over de liefde en het zijn van een biseksueel op Hogwarts zijn dingen waarmee hij niet bij iedereen terecht kan, en met Marlene kan hij makkelijk praten. Hij zal nooit alles aan haar onthullen, maar zal wel altijd proberen alles aan haar te ontfutselen.
    Edgar Enig idee?
    Remus Remus is een van Peter's beste vrienden, en net als hij zelf een van de twee rustigere Marauders. Ondanks dat ze in het begin van hun vriendschap niet altijd even close waren, studeren ze nu graag samen en ziet Peter Remus misschien wel als zijn beste vriend onder de Marauders, ondanks dat hij liever als Sirius en James zou zijn.
    James James is net als Remus een van Peter's beste vrienden en een echt voorbeeld voor hem, al weet Peter ook dat hij nooit zo zal zijn als James. Peter heeft door de jaren langzaam een crush op James gekregen en zit hier nu erg mee. Hij wil hun vriendschap niet verpesten, maar zou graag wel eens willen weten hoe James hier tegenover staat. Toch zal hij het nooit vragen.

    Wat voorstelletjes. Ik hoop dat jullie het wat vinden.


    Bowties were never Cooler

    Lolll sorry random. Ik ga cam maken en dan ship ik mijn eigen perso's met elkaar #foreveralone #kansloos


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sempre schreef:
    @PeterMaximoff:
    Alice niet echt slecht genoeg in Herbology om er ook daadwerkelijk bijles in te krijgen. Ik denk verder dat ze het wel goed met elkaar kunnen vinden en ze kunnen misschien partners zijn bij Care of Magical Creatures?


    Ze kunnen het inderdaad vast goed vinden, maar ik denk niet dat iemand met Finn een partner wil zijn bij Care of Magical Creatures, omdat hij daar vrij diep in opgaat en zijn eigen denkbeelden erop na houd. Zijn er überhaupt partners bij CoMC?


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    Peter
    Lily Peter mag Lily zeker wel. Ze is een lief, maar sterk meisje. Ze is een van de weinigen die zijn accent niet belachelijk maakt en hij hecht veel waarde aan haar en haar denkbeelden.
    Max Max is iemand met wie Peter graag contact houd, puur voor zijn eigen gewin. Max is een jongen met goede cijfers, een echte bolleboos, nog veel erger dan Remus.
    Hestia Hestia is een meisje wat met als Peter een manipulatieve streek in het karakter. Hij kan dat wel waarderen en hangt graag met haar rond, zolang ze haar trucjes maar niet op hem uitprobeert.
    Alice Peter vind Alice vrij saai en heeft niet echt iets met haar. Ze is wel zijn favoriete sparpartner met duelleren, maar voor de rest leven ze totaal langs elkaar heen, zelfs al zijn ze allebei Gryffindors
    Marlene Peter vind het wel gezellig met Marlene en heeft een deel van dezelfde problemen, waardoor hij zeker graag met haar een praatje maakt van tijd tot tijd. Zeker over de liefde en het zijn van een biseksueel op Hogwarts zijn dingen waarmee hij niet bij iedereen terecht kan, en met Marlene kan hij makkelijk praten. Hij zal nooit alles aan haar onthullen, maar zal wel altijd proberen alles aan haar te ontfutselen.
    Edgar Enig idee?
    Remus Remus is een van Peter's beste vrienden, en net als hij zelf een van de twee rustigere Marauders. Ondanks dat ze in het begin van hun vriendschap niet altijd even close waren, studeren ze nu graag samen en ziet Peter Remus misschien wel als zijn beste vriend onder de Marauders, ondanks dat hij liever als Sirius en James zou zijn.
    James James is net als Remus een van Peter's beste vrienden en een echt voorbeeld voor hem, al weet Peter ook dat hij nooit zo zal zijn als James. Peter heeft door de jaren langzaam een crush op James gekregen en zit hier nu erg mee. Hij wil hun vriendschap niet verpesten, maar zou graag wel eens willen weten hoe James hier tegenover staat. Toch zal hij het nooit vragen.

    Wat voorstelletjes. Ik hoop dat jullie het wat vinden.


    Oeh, leuk bedacht! Klinkt goed.

    Over Edgar ga ik even nadenken!


    -

    Ik heb een hoop gemist zie ik XD
    Ga het morgen allemaal doorlezen en relaties/ indrukken verzinnen of goedkeuren wat jullie hebben bedacht.

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Ze kunnen het inderdaad vast goed vinden, maar ik denk niet dat iemand met Finn een partner wil zijn bij Care of Magical Creatures, omdat hij daar vrij diep in opgaat en zijn eigen denkbeelden erop na houd. Zijn er überhaupt partners bij CoMC?


    Ja bij bepaalde opdrachten wel.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Alvast een nieuw praattopic!

    Ik ga slapen nu. Dus ik ben er morgen rond een uur of twaalf weer! (:


    -

    Dat is ook helemaal prima Miriam c:


    Happy Birthday my Potter!

    Sempre schreef:
    (...)

    Ja bij bepaalde opdrachten wel.


    Ik denk nogsteeds niemand met Finn opgescheept wil zitten als het over dieren gaat. Hij is er misschien wel heel goed in, maar niet het beste in samenwerken als hij opgaat in zijn obsessie.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Bowties were never Cooler