• Heloo everyone!

    Ik bedacht me dat het wel leuk zou zijn om een tips en tricks topic te starten voor alle mensen die net zoals ik volgens jaar haar verderstuderen en hierbij ook op kot/studio/appartement etc zou gaan :3
    Helaas ben ik een groentje in dit hele nieuwe gebeuren en vandaar dat ik leuke tips zoek over het leven als student zijnde :3


    In dit topic kunnen we gerechten delen, tips over het verhuizen, studie tips of zelfs leuke en gemakkelijke DIY's ! :'D

    So who's in? c:



    * Om zelf te starten met een tip, vraag aan je kotbaas/ huisbaas om een plannetje van de kamer die je huurt, zo kun je al zien hoe en waar alles zit en met wat geluk heb je er ook de juiste afmetingen bij, foto's zijn ook altijd handig als je wilt fantaseren hoe je hem wilt inrichten c:

    [ bericht aangepast op 8 juli 2016 - 17:53 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Wat een handig topic. Niet voor mij, aangezien ik al twee jaar op kamers woon. Naar aanleiding van dit topic heb ik een lijstje samengesteld: klik! Misschien dat ik later nog een lijstje maak met makkelijke en goedkope gerechten, speciaal voor studenten.

    Misschien is de beste tip nog wel: wees niet bang om op jezelf te gaan wonen! Het is hartstikke leuk en je went er heel erg snel aan. Geen paniek dus als je niet kunt koken of niet weet hoe een wasmachine werkt - dat komt allemaal vanzelf wel. (;


    21072016

    Eskil schreef:
    Wat een handig topic. Niet voor mij, aangezien ik al twee jaar op kamers woon. Naar aanleiding van dit topic heb ik een lijstje samengesteld: klik! Misschien dat ik later nog een lijstje maak met makkelijke en goedkope gerechten, speciaal voor studenten.

    Misschien is de beste tip nog wel: wees niet bang om op jezelf te gaan wonen! Het is hartstikke leuk en je went er heel erg snel aan. Geen paniek dus als je niet kunt koken of niet weet hoe een wasmachine werkt - dat komt allemaal vanzelf wel. (;


    Wat leuk ! Er zijn enkele tips die ik zeker zal kunnen gebruiken c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Wat een leuk topic idee!


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    Wat een leuk topic idee!

    Ik ga zelf op kot in september, dus MT :Y)


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon