• Mitchell heeft de verkeerde groepstickets gekocht oid en zit nu met 5 tickets naar Enschede die hij voor 7 euro moet verkopen, haha. Dit zijn retourtickets die je kan gebruiken vanaf een gekozen beginstation. Dus, iemand die lekker wilt shoppen vandaag bij de Primark in Enschede? 8D

    [ bericht aangepast op 22 juli 2016 - 15:13 ]


    Your make-up is terrible

    Ik hoop dat er wat mensen voor zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wampus schreef:
    Ik hoop dat er wat mensen voor zijn.


    Thanks. ;3 Ik hoop het ook, maar ik ben bang van niet.


    Your make-up is terrible

    Ik zou er graag wat kopen, maar ik heb er niets aan. Sorry guys.

    IEMAND DIE WEL INTERESSE HIERIN HEEFT?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zijn ze alleen voor vandaag? Anders heb je waarschijnlijk meer kans op zo'n koopjeshoek op Facebook of zo


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iwan schreef:
    Zijn ze alleen voor vandaag? Anders heb je waarschijnlijk meer kans op zo'n koopjeshoek op Facebook of zo


    Yeah, alleen vandaag.


    Your make-up is terrible

    Ik heb er helemaal niets aan. Ik gok er ook op dat je eerlijk gezegd niemand ervoor zult vinden.(no_chears) Wel zonde, dus ik hoop dat het wel lukt om er iemand blij mee te maken. *O*

    Ik sla over ;D. Ik heb vandaag als ik bijna 4 uur aan het reizen ben wel genoeg trein gezien.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben er niets mee, en jij bent waarschijnlijk ook niets met deze reactie. c':
    Succes nog, al zou het misschien te laat zijn moest er nog iemand geïnteresseerd zijn.


    I wanna be a wizard!

    Founder schreef:
    Ik ben er niets mee, en jij bent waarschijnlijk ook niets met deze reactie. c':
    Succes nog, al zou het misschien te laat zijn moest er nog iemand geïnteresseerd zijn.


    Hetzelfde voor mij... Verzamelaars van treintickets vind je nog wel op E-Bay ofzo... xD

    Heb er nog 3 over, maar goed, denk niet dat ik die nog verkocht krijg. Volgende keer moet ik echt beter kijken want dit is gewoon weg gegooid geld en daar hou ik helemaal niet van.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.