• Het is een nacht!



    Na weken wachten is het zo ver! Klas H4b gaat op kamp en natuurlijk brengt dat de nodige problemen met zich mee. De leraren hebben twee actieve weken gepland, wat deze HAVO klas maar al te graag door de war schopt.
    Mysterieuze huizen, relaties die op de klippen lopen, de knappe zoon van de eigenaar van de herberg en natuurlijk ochtendgymnastiek spelen een rol in dit verhaal dat niet alleen in een geschreven vorm gepubliceerd gaat worden, maar ook bekend staat als Quizlets allereerste luisterboek! Speciaal voor iedereen die moeite heeft met lezen (op het internet), maar wel graag verhalen wilt lezen.
    Een luchtige summershort die zeker wat indrukken gaat achterlaten. Volg dus het zomerkamp van onze eigenwijze H4b terwijl ze om het kampvuur zitten en liederen zingen, terwijl ze elkaar beter leren kennen dan ooit tevoren!

    -Quizlets allereerste luisterboek
    -Karakters zijn allemaal zelf bedacht
    -Opbouwende kritiek is welkom, maar kraak me alsjeblieft niet af
    -Nederlands geschreven
    -Ik hoef geen reacties over hoe lelijk ik ben/mijn stem is, dankuwel
    -Cover made by GredWeasley




    I AM SO EXCITED! Ik heb het al weken in mijn hoofd en mag het van mezelf nu eindelijk bekend maken. Ik presenteer daarom met uitermate veel trots Quizlets allereerste luisterboek! Voor iedereen die moeite heeft om zelf te lezen of last heeft van het felle beeldscherm.
    Geen zorgen. De uitgeschreven versie komt ook online te staan. Ik hoop zo snel mogelijk een eerste hoofdstuk te filmen en te publiceren.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 20:23 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dat is gaaf ^^


    You are my piece of paradise.

    Hoofdstuk 2

    Veel later dan gepland, maar hier is hoofdstuk twee. Ik denk dat ik volgende week zondag weer een hoofdstuk post en vanaf dan kan het misschien wat vaker gepost worden, want dan hoef ik niet meer te werken.

    Wat vinden jullie van de hoofdstuklengte en heeft iemand nog tips om minder te struikelen over woorden?^^ Heel erg bedankt iedereen die de moeite heeft genomen om een kijkje te nemen bij mijn verhaal!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Vanavond komt er geen hoofdstukje vanwege onverwachte zaken, maar ik kan wel de cover laten zien!



    @GredWeasley

    Ik hoop dinsdag of woensdag een nieuw stuk erop te zetten


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!