• ik heb een probleem puisten k kan se nie weg krygen:( daardoor word k gepest en daardoor is mijn lifestyle verpest wie weet iets hoe je er vanaf komt?

    Drea1008 schreef:
    (...)

    mijn broertje ook ik ben dan nu bijna 16 en het is dan bijna over maar ik had al ppuiste in groep6...mijn broertje lijkt op mijn broers dus dei heeft er ook nog lang last van

    groep 6 ?
    hoe oud ben je dan :P ?
    ik ben van België


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    (...)
    groep 6 ?
    hoe oud ben je dan :P ?
    ik ben van België


    euhm... ff telle want ik was wel al een jaar ouder want ik had een groep over moeten doen:S

    euhm... denkeeeen denkeeeen... 10 ongeveer maar toen was het vooral bultjes en rodevlekkjes

    koop een zalfje en smeer het erop. Het komt vanzelf wel goed. Don't be afraid! =)


    Je moet worden wie je bent.

    Drea1008 schreef:
    (...)

    euhm... ff telle want ik was wel al een jaar ouder want ik had een groep over moeten doen:S

    euhm... denkeeeen denkeeeen... 10 ongeveer maar toen was het vooral bultjes en rodevlekkjes
    Wow,das wel heel Snel Ö


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    (...)Wow,das wel heel Snel Ö


    idd, best wel klote maarja ik hoop met myn 16de verjaardag schoon te zijn

    Drea1008 schreef:
    (...)

    idd, best wel klote maarja ik hoop met myn 16de verjaardag schoon te zijn

    ik ben sinds de grote vakantie vorig jaar,van mn puistjes af ^^
    ik heb er af en toe eens 1tje,maar daar let dan niemand op :D


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    (...)
    ik ben sinds de grote vakantie vorig jaar,van mn puistjes af ^^
    ik heb er af en toe eens 1tje,maar daar let dan niemand op :D


    das fyn ik heb er nu egt nog weinig als je begin dit jaar keek dan is het een groot verschil

    Drea1008 schreef:
    (...)

    das fyn ik heb er nu egt nog weinig als je begin dit jaar keek dan is het een groot verschil

    leuk voor je ^^
    ik denk als ik naar foto's van het 2e middelbaar kijk 'OOHGOSH,dat gezicht,veeel te veel puisten O.o'
    haha :')


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    (...)
    leuk voor je ^^
    ik denk als ik naar foto's van het 2e middelbaar kijk 'OOHGOSH,dat gezicht,veeel te veel puisten O.o'
    haha :')



    ik sal eens kijken of ik nog een foto eb van begin dit jaar dan plaats k em wel in mun fb

    Barbaraaaaah schreef:
    Uhm. ikzelf heb ook puistjes, maar eigenlijk word ik er niet om uitgescholden. maar ik zit er aan te denken om naar een dermaloog te gaan ofzu, want op mijn rug zitten giga veel dingen. dat word ook wel weer minder, maar goed.
    als je wilt zien hoe het er bij mij uitziet, neem maaar een kijk in mijn FB.<3

    Grapig om mijn reactie zo terug te lezen.

    Mijn puistjes zijn bijna allemaal weg; komt door de huisarts. Ik had een receptje gekregen, en dat moest ik elke dag op mijn gezicht smeren.

    Misschien is de pil iets?

    Drea1008 schreef:
    (...)


    ik sal eens kijken of ik nog een foto eb van begin dit jaar dan plaats k em wel in mun fb

    okaay,thanks :Y)


    everybody needs a song.

    Barbaraaaaah schreef:
    (...)
    Grapig om mijn reactie zo terug te lezen.

    Mijn puistjes zijn bijna allemaal weg; komt door de huisarts. Ik had een receptje gekregen, en dat moest ik elke dag op mijn gezicht smeren.

    Misschien is de pil iets?


    nops geprobeert...mee gestopt...maand later...bijna ervan af...nu nog steeds een beetje...en das nu al bekant een 4maaden

    Ik heb verschrikkelijk veel acne op mijn rug (puisten dus) Het is zo erg dat ik er eerst antibiotica voor moest nemen maar daar was ik allergisch voor ik kreeg grote bulten, echt vies o.o


    Only losers can act the way you do

    Drea1008 schreef:
    (...)

    nops geprobeert...mee gestopt...maand later...bijna ervan af...nu nog steeds een beetje...en das nu al bekant een 4maaden

    Dus als ik het goed begrijp, ben je er al bijna van af?

    Boyiloveyou schreef:
    (...)
    okaay,thanks :Y)


    ik kan se neit uploaden omda mun bestanden te groot syn:S

    voeg me anders ff teo op msn dan kun je het daar sien als je et uberhout wilt