• ik heb een probleem puisten k kan se nie weg krygen:( daardoor word k gepest en daardoor is mijn lifestyle verpest wie weet iets hoe je er vanaf komt?

    CherryLoser schreef:
    Ik heb verschrikkelijk veel acne op mijn rug (puisten dus) Het is zo erg dat ik er eerst antibiotica voor moest nemen maar daar was ik allergisch voor ik kreeg grote bulten, echt vies o.o

    Join the club :X
    alleen bij mij is het dat mam er niets aan wilt doen.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)
    Join the club :X
    alleen bij mij is het dat mam er niets aan wilt doen.


    k had dat ook redelyk veel ik duurfde gwn wegh geen bikini aan te doen neit dat ik da nu nog doe maar oke ander verhaal... probeer elke avond te douchen dan blyft het schoon miss dat et by u helpt;)

    Immortal schreef:
    (...)
    Join the club :X
    alleen bij mij is het dat mam er niets aan wilt doen.

    Heeeeel veel in de zon zitten, drogen ze van uit (';

    Barbaraaaaah schreef:
    (...)
    Heeeeel veel in de zon zitten, drogen ze van uit (';
    Is nogal moeilijk in België :x


    Only losers can act the way you do

    CherryLoser schreef:
    (...)Is nogal moeilijk in België :x


    ik geef je een tip ga er neit voor onder de zonnebank liggen want dan kryg je meer problemen

    CherryLoser schreef:
    (...)Is nogal moeilijk in België :x

    Kom bij mij logeren? - niet dat het nú zonnig is. Maar je moet gewoon denken 'Ach, het gaat wel weer over, de meeste hebben het gehad.'

    Barbaraaaaah schreef:
    (...)
    Kom bij mij logeren? - niet dat het nú zonnig is. Maar je moet gewoon denken 'Ach, het gaat wel weer over, de meeste hebben het gehad.'


    je moet zo denken vroeger konnden se minder doen dan nu

    Drea1008 schreef:
    (...)

    ik geef je een tip ga er neit voor onder de zonnebank liggen want dan kryg je meer problemen
    Ik heb het niet zo voor zonnebanken maar mijn mama is juist terug van de apotheek en heet daar een puistencrème gekocht die goed werkt ;D


    Only losers can act the way you do

    CherryLoser schreef:
    (...)Ik heb het niet zo voor zonnebanken maar mijn mama is juist terug van de apotheek en heet daar een puistencrème gekocht die goed werkt ;D


    gelukkig maar;)

    Barbaraaaaah schreef:
    (...)
    Kom bij mij logeren? - niet dat het nú zonnig is. Maar je moet gewoon denken 'Ach, het gaat wel weer over, de meeste hebben het gehad.'
    Eigenlijk denk ik nu van: 'Scheld me maar uit enzo maar ik heb het nú op mijn twaalf jaar maar als jullie groot zijn, hebben jullie het op jullie gezicht en dan zijn jullie lelijk en dan wilt geen enkel meisje je.' ;o


    Only losers can act the way you do

    CherryLoser schreef:
    (...)Eigenlijk denk ik nu van: 'Scheld me maar uit enzo maar ik heb het nú op mijn twaalf jaar maar als jullie groot zijn, hebben jullie het op jullie gezicht en dan zijn jullie lelijk en dan wilt geen enkel meisje je.' ;o


    wahaha veel sucses daarmee:P

    Eet jij toevallig vaak ongezond?
    Want als je veel ongezond eet krijg je puisten en als je ongesteld ben krijg je ook puisten.
    Maar je moet gewoon je gezicht elke dag schoon maken met zo'n creme of zoiets?

    [ bericht aangepast op 23 juli 2009 - 17:39 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Gewoon afblijven.
    Crèmes helpen niet, die maken het misschien alleen maar erger.
    Ze gaan wel weg, dat is gewoon de leeftijd.
    Het is wel stom dat je ermee gepest wordt.
    Je kunt misschien wel van die speciale scrub dinges gebruiken. Die reinigen de huid.
    Misschien dat dat helpt.

    zinkzalf gebruik ik ook werk echt goed


    Love is the movement <3

    Ik ken het probleem..
    Appotheker brol helpt niet, alle nivea, en andere merken ook niet, biergistpillen, sticks, geen vet meer eten.. niets helpt. nu smeer ik elke ochtend gewoon extra fond de tein op die verdomde puisten en zo ziet niemand ze nog.. 's avonds reing ik mein gezicht we extra uitgebreid maarja... =)

    [ bericht aangepast op 26 juli 2009 - 23:30 ]


    Hij Heeft Mij Gehoord...