• Ik ben bezig mijn kamer te herverbouwen. Dat was dringend nodig want ik slaap al 9 jaar in een kamer waarin een baby'tje sliep. Het behang was een print met clowntjes en beertjes. Hoge nood dat dat weg moet, dus. Ik heb nu zo'n 50 % van het behang weggehaald en maak een hele nieuwe meubelindeling. De Britney Spears en Sugababes posters van 4 jaar terug gaan ook weg.
    Als ik het voor elkaar krijg, krijg ik van mijn moeder nieuwe - dieprode - gordijnen. Van mijn oma krijg ik een dieprood bureaukleedje. Maar aangezien ik in een huurhuis woon en alles in oorspronkelijke staat terugggebracht moet worden wanneer je weggaat rest mij geen andere keuze dan de muren wit te verven.
    Hierbij mijn vraag: wat zouden jullie doen om die kaalwitte muren eens op te fleuren in overeenkomst met de rest van de kleur (dieprood)?
    Hulp zeer gewaardeerd ^^
    - MetalMafkees


    No growth of the heart is ever a waste

    Koop een pot verf en leef je uit. :'D Of je koopt leuke posters en plakt ze op :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Uhm... een huurhuis mag je toch wel verven? Ik woon zelf ook in een huurhuis en wij mogen alles maken wat we willen. We mogen muren eruitslaan en dan mag alles nog.

    Nou, op sites zoals large.nl verkopen ze leuke posters. Foto's plakken van jou en familie/vrienden/huisdieren. Naar de xenos gaan en leuke meubeltjes kopen(tis niet zo duur).

    Koop een pot verf en leef je uit. :'D Of je koopt leuke posters en plakt ze op :'D

    Ik ben dus een beetje angstig wat betreft die verf aangezien het een huurwoning is maar die posters is een goed idee :]
    Daar had ik zelf op kunnen komen >.<'


    No growth of the heart is ever a waste

    Uhm... een huurhuis mag je toch wel verven? Ik woon zelf ook in een huurhuis en wij mogen alles maken wat we willen. We mogen muren eruitslaan en dan mag alles nog.

    Nou, op sites zoals large.nl verkopen ze leuke posters. Foto's plakken van jou en familie/vrienden/huisdieren. Naar de xenos gaan en leuke meubeltjes kopen(tis niet zo duur).

    Are you sure? I really hope so want anders verf ik een muur dieprood of zo maar ik hoor van alle kanten dat als je vertrekt de boel in oorspronkelijke staat teruggebracht moet worden. Ik vond het overigens wel vreemd dat het behang er nog aanhing toen wij aankwamen >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    Maar goed, ik ga maar weer eens aan het werk, er is nog een boel te doen. Meer tips van harte welkom!


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Are you sure? I really hope so want anders verf ik een muur dieprood of zo maar ik hoor van alle kanten dat als je vertrekt de boel in oorspronkelijke staat teruggebracht moet worden. Ik vond het overigens wel vreemd dat het behang er nog aanhing toen wij aankwamen >.<
    Kan je moeder dat niet informeren bij de baas van de huis zelf? Ik denk dat ze daar meer heeft dan aan de buren :]

    Ik zou zeggen: Ga gewoon naar een 2e hands winkel en koop iets van 20 of meer oude LP's voor 1 euro per stuk en hang die aan de muur.

    Natuurlijk kan je er ook CD's tussen hangen. Ziet er strak uit op een witte muur of deur. Heb ik op mijn deur dus dat is mijn raad ;).

    Posters zijn wel leuk maar ik vind het er persoonlijk een beetje rommelig uitzien.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Hmmm ik zou het volhangen met posters en foto's.
    En eventueel van die spulletjes die een of andere 'waarde' hebben.
    In mijn kamer staan bv. al mijn souvenirs uit landen, en hangt de verpakking -noem me maar gek o.O- van een verjaardagscadeautjes dat ik gekregen had van mijn bf op.^^ Weliswaar op mijn prikbord, omdat ik niets op mijn muren mag hangen aangezien die een half jaar geleden zijn behangen.



    (bericht aangepast door een moderator)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ohja, misschien kan je naar van die tuincentra gaan en nepplanten kopen? Je kasten versieren door er knuffels op te leggen(heb ik gedaan ziet er best leuk uit).
    Een leuke grote klok kopen?

    de dochter van een vriendin van mn ma wou haar kamer verven maar ze mocht het niet om 1 of andere reden, dan heeft ze allerlei sjalen gekocht en daarmee haar muur bedekt zodat die toch niet gewoon wit bleef.

    Leuke posters enzo ;]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ohja, misschien kan je naar van die tuincentra gaan en nepplanten kopen? Je kasten versieren door er knuffels op te leggen(heb ik gedaan ziet er best leuk uit).
    Een leuke grote klok kopen?

    Een lichtgevende Route66 klok.

    Die heeft een vriend in zijn cafe hangen. Hij zei dat die bij de Action weg kwam.

    Vet mooi ding.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    STOP MET DAT BEHANG ARAF HALEN!
    verf daarover heen. :]

    (...)Kan je moeder dat niet informeren bij de baas van de huis zelf? Ik denk dat ze daar meer heeft dan aan de buren :]

    Ik heb het gevraagd; het is toegestaan. ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    STOP MET DAT BEHANG ARAF HALEN!
    verf daarover heen. :]

    Heb ik al besproken, dit behang is daar niet geschikt voor :]
    Aber.. ik ga een Victoria Frances poster kopen en ophangen als m'n kamer klaar is, wordt echt super.


    No growth of the heart is ever a waste