• Ik vind al een hele tijd een tattoo heel erg mooi. Ik zou hem dan ook erg graag laten zetten, maar ik durf het eigenlijk niet. Allereerst ben ik zelf een beetje tegen op tattoos, ik vind het soms een beetje "on-netjes" en onprofessioneel. Bij deze tattoo vind ik het wel mee vallen, hij zit alleen wel op een plek die bijna altijd zichtbaar is (zie foto). Ik wil hem niet op een andere plek laten zetten.


    Het is een tattoo die goed bij me past (vind ik): Aardrijkskunde is mijn passie en ik studeer het ook. Bovendien vindt ik reizen echt super tof.

    Wat vinden jullie van deze tattoo? Denken jullie dat ik hier problemen mee zou kunnen krijgen met een baan? En als je zelf een tattoo hebt wat zijn jullie ervaringen er mee?


    ©1998

    Leuk! Ik denk niet dat je er problemen mee krijgt. Omdat hij klein is en normaal is.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Als je moet solliciteren kun je dat ook nog altijd verbergen met foundation. Op internet vind je een aantal tutorials hoe je een tattoo moet opbergen. Maar in principe denk ik dat ze tegenwoordig toch wat losser zijn daarin.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    De opvatting dat tatoeages onprofessioneel zijn vind ik echt enorm ouderwets.
    Ik blijf erbij dat iedereen het zelf moet weten, maar zelf heb ik mijn tatoeages het liefst op plekken die makkelijk te verbergen zijn.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het een gave tattoo, zeker ook als bij aardrijkskunde en reizen je passie lig. Doet me denken aan iets wat ik online zag van iemand die er een op zijn rug liet zetten, dan groter, en die inkleurde als hij ergens was geweest. Zelf vind ik het een mooie plaats, maar hoe het met werk zit weet ik niet echt. Hangt ook af van wat je werk is en of je eventueel er iets overheen kan dragen oid, zodat het minder opvalt als de tattoo toch een probleem is.