• Ik vind al een hele tijd een tattoo heel erg mooi. Ik zou hem dan ook erg graag laten zetten, maar ik durf het eigenlijk niet. Allereerst ben ik zelf een beetje tegen op tattoos, ik vind het soms een beetje "on-netjes" en onprofessioneel. Bij deze tattoo vind ik het wel mee vallen, hij zit alleen wel op een plek die bijna altijd zichtbaar is (zie foto). Ik wil hem niet op een andere plek laten zetten.


    Het is een tattoo die goed bij me past (vind ik): Aardrijkskunde is mijn passie en ik studeer het ook. Bovendien vindt ik reizen echt super tof.

    Wat vinden jullie van deze tattoo? Denken jullie dat ik hier problemen mee zou kunnen krijgen met een baan? En als je zelf een tattoo hebt wat zijn jullie ervaringen er mee?


    ©1998

    Leuk! Ik denk niet dat je er problemen mee krijgt. Omdat hij klein is en normaal is.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Als je moet solliciteren kun je dat ook nog altijd verbergen met foundation. Op internet vind je een aantal tutorials hoe je een tattoo moet opbergen. Maar in principe denk ik dat ze tegenwoordig toch wat losser zijn daarin.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    De opvatting dat tatoeages onprofessioneel zijn vind ik echt enorm ouderwets.
    Ik blijf erbij dat iedereen het zelf moet weten, maar zelf heb ik mijn tatoeages het liefst op plekken die makkelijk te verbergen zijn.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het een gave tattoo, zeker ook als bij aardrijkskunde en reizen je passie lig. Doet me denken aan iets wat ik online zag van iemand die er een op zijn rug liet zetten, dan groter, en die inkleurde als hij ergens was geweest. Zelf vind ik het een mooie plaats, maar hoe het met werk zit weet ik niet echt. Hangt ook af van wat je werk is en of je eventueel er iets overheen kan dragen oid, zodat het minder opvalt als de tattoo toch een probleem is.
    Zelf heb ik alleen vrijwilligerswerk gedaan en daarbij geen probleem gehad met mijn tattoo op mijn onderarm, maar ik heb nog geen echte baantjes gehad om daar ervaring mee te delen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Assassin schreef:
    De opvatting dat tatoeages onprofessioneel zijn vind ik echt enorm ouderwets.
    Ik blijf erbij dat iedereen het zelf moet weten, maar zelf heb ik mijn tatoeages het liefst op plekken die makkelijk te verbergen zijn.


    26 - 02 - '16

    Ik heb het zelf echt niet op tattoo's, maar deze vind ik er wel heel mooi en vooral ook 'sober' uitzien, dus ik denk niet dat je er problemen mee zult krijgen wanneer je op zoek gaat naar werk. De maatschappij wordt hier - zo heb ik het gevoel - ook steeds losser in. En anders kun je - zoals hierboven al eens gezegd - het altijd verbergen met make-up.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Assassin schreef:
    De opvatting dat tatoeages onprofessioneel zijn vind ik echt enorm ouderwets.
    Ik blijf erbij dat iedereen het zelf moet weten, maar zelf heb ik mijn tatoeages het liefst op plekken die makkelijk te verbergen zijn.

    Persoonlijk hou ik niet van het 'stelen' van andermans tattoos, maar als jij het leuk vindt, moet je het doen. Probeer een goede artiest te vinden die geen zware hand heeft en investeer er wat geld in. Tattoos op je pols hebben namelijk de neiging om sneller 'dood te bloeden' als ze slecht gezet zijn.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Vikernes schreef:
    Persoonlijk hou ik niet van het 'stelen' van andermans tattoos, maar als jij het leuk vindt, moet je het doen. Probeer een goede artiest te vinden die geen zware hand heeft en investeer er wat geld in. Tattoos op je pols hebben namelijk de neiging om sneller 'dood te bloeden' als ze slecht gezet zijn.
    4

    Wat bedoel je met stelen? Als in het ontwerp?


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    (...)4

    Wat bedoel je met stelen? Als in het ontwerp?


    Precies hetzelfde ontwerp op precies dezelfde plek. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Assassin schreef:
    De opvatting dat tatoeages onprofessioneel zijn vind ik echt enorm ouderwets.
    Ik blijf erbij dat iedereen het zelf moet weten, maar zelf heb ik mijn tatoeages het liefst op plekken die makkelijk te verbergen zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind hem mooi. ^^
    Je kan ook om die pols gemakkelijk een armbandje dragen oid tijdens je werk.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    De meeste mensen met tattoos die ik ken, moeten hun tatoos wel verbergen als ze op hun werk zijn. Maar of dat nu ook zou gelden bij zo'n klein ding, weet ik niet.


    Ex astris, sciencia

    De tattoo is opzich wel leuk - al deel ik de mening er niet van te houden de tattoo te "stelen".
    Qua problemen lijkt mij niet dat je die gaat krijgen, tegenwoordig zie je haast niet anders meer, en daarbij zou je hem kunnen verbergen. Ikzelf heb de binnenkant van mijn onderarm getatoeëerd ( van pols tot elleboog ) en werk zowel in de zorg als éénmaal in de week in een drogisterij. Ik heb nog nooit klachten gehad noch het verzoek hem te verbergen. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ben zelf fan van tattoo's en ik denk dat deze ook best makkelijk te verbergen is. Als je er over twijfelt zou je het ook eerst kunne uitproberen, er is een site waar je van die neptattoos kan bestellen met de print die je wil, .

    Ik heb zelf geen tattoo , maar wel plannen om er 1 te laten zetten als ik (eindelijk) mijn vwo diploma haal.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one