• Iemand verstand van computers? Gister werkte mijn laptop nog prima. Vandaag kom ik niet verder dan het opstarten en aanmelden van mijn account. Hij laad echter de werk en taakbalken van windows niet en laat ook mijn bureaublad-achtergrond niet zien. Ik kan wel mijn muis zien en ook taakbeheer starten. Iemand een oplossing?
    Ik dacht aan een systeemherstel, maar de knop, f8 voert die actie niet uit.
    Ik heb hem waarschijnlijk verkeerd afgesloten


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Even opnieuw opstarten en tijdens dat op esc drukken, dan kun je als het goed is herstellen tot gisteravond en dan zal hij het moeten doen. Heb hetzelfde probleem gehad, ook W10. Snertversie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb nog steeds mijn oude Windows 8. Bij mij word die Windows 10 ook telkens aangedrongen, maar ik weiger het om dat ding op mijn laptop te downloaden.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 15:57 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wampus schreef:
    Ik heb nog steeds mijn oude Windows 8. Bij mij word die Windows 10 ook telkens aangedrongen, maar ik weiger het om dat ding op mijn laptop te downloaden.

    JA NIET DOEN!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Wampus schreef:
    Ik heb nog steeds mijn oude Windows 8. Bij mij word die Windows 10 ook telkens aangedrongen, maar ik weiger het om dat ding op mijn laptop te downloaden.

    Zo jammer dat ik het erbij kreeg op deze :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    F8 is ook niet de knop voor W10, haha. Volgens mij is het inderdaad escape of F12.


    Your make-up is terrible

    Oh, ik heb een bepaald probleem dat bij mij altijd terug komt, sinds ik W10 heb: als je je computer afsluit, terwijl er nog twee of meer accounts open staan (en dus niet individueel zijn afgesloten), krijg ik problemen bij het opstarten de volgende keer. Bij mij is het dan gewoon een zwart scherm, maar hij staat wel op. Het enige dat je dan kan doen is afsluiten forceren en hem opnieuw opstarten.


    What would Emma do?

    Aerodactyl schreef:
    Even opnieuw opstarten en tijdens dat op esc drukken, dan kun je als het goed is herstellen tot gisteravond en dan zal hij het moeten doen. Heb hetzelfde probleem gehad, ook W10. Snertversie.


    Enige wat ik dan te zien krijg ik het shermpje van Boot Setup en die doet niks ;(


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Is hij ook heel langzaam?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Is hij ook heel langzaam?


    Nee.

    de andere functie toetsen die jullie voorstellen doen ook niks. Voorderest werkt mijn laptop wel, ik kan via taakbeheer ook op internet koen, maar alle toepassingen enzo laaf hij gewoon niet. Mijn bureau achtergrond en start menu zijn foetsie.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Aerodactyl schreef:
    (...)
    Zo jammer dat ik het erbij kreeg op deze :c


    same


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    GoodGrief schreef:
    (...)

    Nee.

    de andere functie toetsen die jullie voorstellen doen ook niks. Voorderest werkt mijn laptop wel, ik kan via taakbeheer ook op internet koen, maar alle toepassingen enzo laaf hij gewoon niet. Mijn bureau achtergrond en start menu zijn foetsie.


    Maar als je internet gewoon werkt, kan je toch gewoon Googlen naar hoe je bij Windows 10 systeemherstel komt?


    Your make-up is terrible

    Is het geen optie om Windows 8 terug te krijgen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wampus schreef:
    Is het geen optie om Windows 8 terug te krijgen?


    Nee dat kan ik niet terug zetten via taakbeheer.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Heb je trouwens laatst nog iets gedownload? Bij mij liep hij namelijk helemaal vast na een download van iets en toen kreeg ik ook een melding als;

    Windows werkt niet meer. Wacht een paar minuten.


    Toen heb ik hem dus opnieuw opgestart etcetera en deed hij het niet, waarna ik systeemherstel heb gedaan van vóór de download en toen deed hij het weer goed


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    Heb je trouwens laatst nog iets gedownload? Bij mij liep hij namelijk helemaal vast na een download van iets en toen kreeg ik ook een melding als; (...)

    Toen heb ik hem dus opnieuw opgestart etcetera en deed hij het niet, waarna ik systeemherstel heb gedaan van vóór de download en toen deed hij het weer goed


    ja ik heb gister nog een groot programma gedownload. Mijn idee is ook een systeem herstel,maar daar kom ik gewoon niet ;(


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...