• Toen mijn zus en ik klein waren las mijn moeder altijd van de 50 cent romannetjes, want die kon ze makkelijk wegleggen als wij haar nodig hadden. Het waren van die hele slechte romannetjes met van die hele slechte titels als: 'Een andere minnaar.' Ik weet niet zeker of het een titel was maar het had zomaar kunnen zijn.
    Nu zoek ik voor een verhaal de naam van die dingen maar ik kan het dus nergens vinden. Kan iemand mij verder helpen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bouquet reeks. :Y)


    Your make-up is terrible

    Het enige dat ik kan verzinnen is doktersroman, maar volgens mij hebben die dingen niet per se een bepaalde naam.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Bouquetreeks van Harlequin?


    Caution first, always.

    Is de algemene benaming niet stationromannetje of stuiverroman?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik vroeg het aan mijn moeder die die dingen ook soms leest en zij zegt hetzelfde als de bovenstaanden. (Bouquetreeks)

    [ bericht aangepast op 28 juli 2016 - 20:44 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hier worden die dingen als stationsromannetjes benoemd.


    Mhm?

    Candle light romans? Zoiets?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bouquetreeks idd. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Frisk schreef:
    Hier worden die dingen als stationsromannetjes benoemd.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Chicklits?

    [ bericht aangepast op 28 juli 2016 - 21:35 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Stations- of doktersromannetjes, denk ik.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2016 - 21:36 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik weet wel dat zulk soort films Chickflicks heten, maar ik weet niet of je daar wat aan hebt c;


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Bouquet reeks. :Y)


    16 - 09 - '17

    Ik denk ook inderdaad pulp/stationsroman. Dat van die Bouquetreeks is toch gewoon van een bedrijf?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Iedereen die gereageerd heeft heel erg bedankt. Het zijn inderdaad pulp/station-romans en daaronder vallen inderdaad de boeken van de Bouquetreeks en Candle light enzo.
    Heel erg bedankt guys <3


    "Ignite, my love. Ignite."