• Ik zou waarschijnlijk heel hard lachen, wat over zou gaan in hysterisch janken en daarna zou ik een baksteen door de ruit naar buiten smijten. Als dat niet genoeg zou zijn, zou ik naar de achtertuin rennen met een koevoet om daar een tegel los te halen. Die tuintegel zou ik via de bovenste etage op zijn hasses smijten, want man, wat haat ik clowns :W :W :W

    En jullie?


    26 - 02 - '16

    Holy shit. Ik schrok me de tyfus. Misschien onder een spoiler doen? Want ik word er serieus bang van.

    *kucht* Goed. Ik zou waarschijnlijk proberen er geen aandacht aan besteden, maar wel ongemerkt even kijken of alles op slot zat inclusief de voordeur + balkondeuren en ik zou me afvragen hoe hij hier kwam, als ik op de 4e verdieping woon.. I reeeeeeally hate clowns. I'm afraid of those suckers.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 22:59 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Schrikken en dan mijn schouders ophalen. Mijn zit muur vast, die is niet open te krijgen. Misschien de politie bellen als het er te lang zit :')


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik zou gewoon keihard lachen hoe nep het is.

    Debbaut schreef:
    Het gordijn sluiten.


    i wanna die with you once or twice.

    Hem aan blijven staren, omdat ik niet weet wat ik zou moeten doen en ik hem niet uit het oog wil verliezen, want damn die gast lijkt mij niet te vertrouwen. En de politie bellen weet ik niet of ik zou doen, ik zou daar te bang voor zijn tbh. Ik kan prima een hele dag mensen van drank en eten voorzien met een toffe babbel, maar het noodnummer bellen, ho maar.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Naar de keuken rennen en een mes pakken en daarna kijken of de sloten goed op slot zijn. En de politie of mijn ouders bellen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mezelf de pleuris verschieten, dat is een ding wat zeker is. Ik heb echt een hekel aan clowns en die engerds weten me dan ook de stuipen aan te jagen als ze onverwachts opduiken.
    Waarschijnlijk zou ik eveneens alles goed controleren of het opslot zit, en dan mijn vriend vriendelijk verzoeken die mafketel weg te jagen. Normaal gesproken ga ik slaan als ik verschiet, maar hij staat buiten terwijl ik liever binnen blijf dan. :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Doet me denken aan IT. :x

    It scares the shit outta me. Man, I really hate clowns. Prolly gonna check every door / window and hope that bastard goes away soon while I wait with a knife in hands.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Heel erg schrikken en dan een tijd niet meer kamer in durven te komen. Als ik wil slapen probeer ik met al mijn angst hem van het raam af te krijgen.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.