• Rosanna Piqué, Cesc Fàbregas en Gerard Piqué waren altijd het Gouden Trio geweest. Totdat Rosanna vijf jaar geleden besloot om de wereld rond te gaan trekken en Cesc naar Londen verhuisde. Na vijf lange jaren maakt Gerard op Twitter bekend dat zijn nichtjes die dag weer gaat thuis komen en Cesc neemt het eerste vliegtuig van Londen richting Barcelona. Daar halen de twee, Rosanna van het vliegtuig af, die ondertussen weer eens vijf jaar ouder is geworden en tien keer zo knap was als voordien. Vanaf de eerste moment dat hij haar weer ziet maakt Cesc's hart een sprongetje!
    Rosanna wordt een populair hoofdstuk in de voetbalwereld. Iedereen kent haar, iedereen houdt van haar en iedereen achtervolgd haar. Gery en Cesc krijgen Rosanna zo ver om net als hen een Twitterpagina aan te maken. Wereldwijd worden hun gesprekken gevolgd en alles loopt van een leien dakje totdat Rosanna aan Gerard's nieuwe liefde word voorgesteld. Shakira. Rosanna en Shakira krijgen zo'n grote ruzie dat Rosanna niet langer bij Gerard wil blijven wonen. Op Twitter breekt er zelfs een oorlog uit tussen fans van beide en bekende voetballers met Twitter laten graag hun stemmen horen. Ondertussen woont Rosanna bij de Fàbregassen thuis en hoe vaker ze bij Cesc is hoe meer ze beseft hoe dom ze jaren geleden was geweest toen ze hun relatie verbrak.. Terwijl haar relatie met Shakira met de dag verslechterd en ze niet meer weet of haar neef aan haar kant staat of niet, weet Rosanna maar al te goed dat ze Cesc voor altijd bij haar zijde heeft staan..

    cesc4official Team Rosanna all the way!
    Rosannapique It's Rosanna 1 - Shakira 0 Bitch!

    Doen/Niet doen?:
    Origineel?:
    Opmerkingen?:
    Titel?:
    Rollen?:

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 17:02 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    doen!
    ja
    ik wil lezen
    side to side
    niet doen


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    DOEN ME GUSTA. :9~

    En titel.. gewoon The Golden Trio ofzo? :x
    Rollen moet je zelf weten (:


    Hope goes lost but never dies.

    DOEN
    want dat had ik al gezegd..
    Rollen; hmm weet niet. Ik zou het niet doen. Je hebt al best veel personen om over te schrijven..
    Titel; weet ik niet, sorry ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Doen/Niet doen?: Zeker doen!
    Origineel?: Zeker!
    Opmerkingen?: Nein
    Titel?: Ik zal denken voor je!
    Rollen?: Ik wil david! (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Doen, zoiezo. (joehoe)
    Origineel?: Echt wel.
    Opmerkingen?: Nee, het is perfect.
    Titel?: Stuck in the middle. Of the Best of both worlds. Okay, nee, ik weet even niets ..
    Rollen?: Ja, ik wil David of Ibrahim. :9~


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Doen/Niet doen?: Doen. ;D
    Origineel?: Ja. Wat denk jij!
    Opmerkingen?: Nein. Perfecto!
    Titel?: Wat Amber zei. The golden trio ghehe.
    Rollen?: Als je gunners doet stem ik voor Bendtner. ;D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus