• Hoi,
    Ik weet ook niet of dit het juiste plek is voor mijn probleem maar anders geef het ff aan.

    Ik kan me niet registeren op Tinder. Ik heb me gekoppeld met Facebook en moet nu m'n telefoonnummer geven voor een bevestigingscode per SMS maar als ik mijn nummer intyp voor een code dan zegt die:
    "Het ophalen van je code is mislukt. Probeer het opnieuw."
    Het rare is ook dat wanneer ik een random nummer intyp, ik wel word doorgestuurd naar het scherm waar je de code moet invullen, maar bij mijn eigen nummer blijf ik die error houden. Heb het nu al hele dag geprobeerd maar het lukt niet.
    Dit is mijn eerste account op Tinder dus daar kan het denk ik niet aan liggen.

    Iemand die een oplossing weet?
    Alvast bedankt.

    Groetjes

    Misschien de app verwijderen en nog een keer downloaden? Kijken of je telefoonnummer goed geschreven is? Ik heb geen idee, eigenlijk.


    wat was dit ookalweer

    Je moet vgm 18+ zijn door nieuwe regels van Tinder, dus ik weet niet hoe oud je op fb staat? Maar anders doet ie t idd niet.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Volgens je profiel ben je zestien. Is dat ook de leeftijd op je Facebookpagina? Tinder heeft laatst namelijk een update gehad die het niet meer mogelijk maakt voor minderjarigen om op Tinder te zitten.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben 19, is iets fout gegaan met leeftijd op Q denk ik maar ik heb al meerdere keren de app verwijderd en opnieuw gedownload & ik sta wel als 19 jarige op FB.
    Ik heb mijn nummer gwn goed ingevuld. Heb ook Tinder vanmiddag een mail gestuurd maar heb daar ook nog niks van gehoord.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 21:56 ]