• mijn vriendin zij als je meo bent dat je dan perse een piercing moetb is dat zo?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    mijn vriendin zij als je emo bent dat je dan perse een piercing moet is dat zo?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik ben geen emo, dus ik weet het niet, maar ik zou denken dat je dat zelf mag weten...


    Veni, Bibi, Vomui

    ik denk t nie me zusje is ook emo maa heeft geen piercing :) K zelf bn er geen maa kwil well een piercing In me lip net als tom kaulitz =)

    ik ben ook geen emi maar weet da da ni waar is! das rtoch gezeik! waarom nu? emo zie je vooral aan je kledingstijl en je manier van denken en doen is ook denk ik wel iets dat er mee te maken heeft maar je moet geen piercing hebben ze:P


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Geen idee, ik ken emo's, mr ze hebben geen piercings. Ik zelf wil ook een piercing maar mag niet =(

    Tuurijk hoeft dat niet.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ik had ergens gelzen dat emos nie dik mogen zijn. hoort da zo of moet ik dat opvatten als discriminatie?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik had ergens gelzen dat emos nie dik mogen zijn. hoort da zo of moet ik dat opvatten als discriminatie?
    mja ik heb nog nooit een dikke emo gezien ma da zal ni! komaan regels op je gewicht is zo stom! dus da zal wle ni kloppn zeker?


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Hooi..

    Ze zeggen dat ik Emo ben vanwege mijn style en mijn innerlijk. Maar ik vin van nie. En heb ook een piercing. Soms zie ik gewoon mensen lopen met een piercing terwijl ze er nie Emo achtig uitzien ;)

    x


    Love is in the air'<3

    Tuurlijk hoeft dat niet :) Zeg maar tegen je vriendin dat ze niet alle onzin die word gezegt moet geloven. Ik ben zelf emo en heb geen piercing ik wil wel een neuspiercing en die mag ik ook maar ik twijfel toch weer. En ik wil geen piercing omdat ik toevallig emo ben!

    xx


    I do not hook up.

    Heai.

    ik vind , dat als je emo bent, niet persé een piercing hoeft. ik ben geen emo & ik wil zuppper graag een lippiercing, so een als Tom<3. maar kijk, ik mag niet:| Kútmamma. GRRR.

    Maar , ik ben ook nog maar 12 x]


    x

    Ik vind van niet

    dat is echt dikke bullshiitt.. tis jouww lichaam en je hebt der zelf voor gekoze om emo te zijn maar een emo hoeft heus geen pierce.. de meeste die het hebbe die vinden hem gewoon leuk.. en de rest die m die van binne eigelijk alleen maar hebbe om stoer te doen zijn wemo's xD

    Eum Nope!!
    Da hOeft Totaal ni!!


    A Shipwreck In The Sand

    Dat hoeft egt niet hoor^^
    somige mogen dat noet
    ik ben emo
    maar ik heb wel piercing's[ik weet ik schrijf het verkeerd]