• De stelling van vandaag luidt:
    Je kind veel te dik laten worden is kindermishandeling

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja, want daardoor kan het kind erge ziektes aan over houden.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ja, want daardoor kan het kind erge ziektes aan over houden.

    + het kan gepest worden, waardoor het onzeker word. D:


    None but ourselves can free our minds.

    Wat? Dus het is opeens de schuld van de ouders.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 0:27 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Wat? Dus het opeens de schuld van de ouders.

    Hoeveel dikke kinderen ken jij die dunne ouders hebben?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Salander schreef:
    (...)
    Hoeveel dikke kinderen ken jij die dunne ouders hebben?


    Veel, bijna de merendeel.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Veel, bijna de merendeel.

    Uhm, oké, ik eigenlijk geen. Tuurlijk kan een kind zelf snoep kopen enzo, maar meestal nemen ze de slechte gewoontes over van de ouders.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Salander schreef:
    (...)
    Uhm, oké, ik eigenlijk geen. Tuurlijk kan een kind zelf snoep kopen enzo, maar meestal nemen ze de slechte gewoontes over van de ouders.


    Dat is waar, maar tegenwoordig gaan mensen ook vaak naar de supermarkt, komen niet meer thuis voor het eten, of gaan bij de mac eten. Dan is het ook niet de schuld van de ouders, natuurlijk wel als de moeder bijna niet kookt... wat ook wel het geval is.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Dat is waar, maar tegenwoordig gaan mensen ook vaak naar de supermarkt, komen niet meer thuis voor het eten, of gaan bij de mac eten. Dan is het ook niet de schuld van de ouders, natuurlijk wel als de moeder bijna niet kookt... wat ook wel het geval is.

    Dan vind ik eigenlijk nog steeds de ouders verantwoordelijk voor het kind, de ouders moeten maar zeggen dat dat verkeerd is en alles.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Salander schreef:
    (...)
    Dan vind ik eigenlijk nog steeds de ouders verantwoordelijk voor het kind, de ouders moeten maar zeggen dat dat verkeerd is en alles.


    Ofcourse, maar mijn broertje is ook vol en het is niet de schuld van mijn ouders.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ben dik omdat mijn schildklier te traag werkt, is dat dan ook de schuld van mijn ouders? Don't think so.
    Sommige kinderen zijn gewoon wat dikker dan andere gebouwd, sommige hebben een ziekte en sommige eten inderdaad te veel, maar dat wilt niet allemaal zeggen dat het de schuld is van de ouders. Wat is dát nou weer voor onzin?

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 0:41 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ofcourse, maar mijn broertje is ook vol en het is niet de schuld van mijn ouders.

    Ja, natuulijk heb je ook kinderen met aanleg ervoor of ziektes of weetikveel, maar deze stelling gaat over dik 'laten worden', oftewel als er iets aan gedaan kan worden (denk ik).


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Salander schreef:
    (...)
    Ja, natuulijk heb je ook kinderen met aanleg ervoor of ziektes of weetikveel, maar deze stelling gaat over dik 'laten worden', oftewel als er iets aan gedaan kan worden (denk ik).


    Die van mij eet gewoon zelf veel, daar hebben mijn ouders niets tegen gezegd. Natuurlijk staan we altijd versteld als hij alles naar binnen schrokt, en heeft mijn vader soms iets tegen hem gezegd, maar hij doet het zelf. Zonder ziektes of aanleg, vrije wil.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dray schreef:
    Ik ben dik omdat mijn schildklier te traag werkt, is dat dan ook de schuld van mijn ouders? Don't think so.
    Sommige kinderen zijn gewoon wat dikker dan andere gebouwd, sommige hebben een ziekte en sommige eten inderdaad te veel, maar dat wilt niet allemaal zeggen dat het de schuld is van de ouders. Wat is dát nou weer voor onzin?


    ^
    This. Deze stelling is onzin.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Er wordt neit gezegt: als een kind te dik is, is eht de schuld van de ouders.

    De stelling luid, als ouders een kind to dik laten worden is het kindermishandeling.
    ziektes vallen daar neit onder lijkt me


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Uneventful schreef:
    (...)

    ^
    This. Deze stelling is onzin.

    ^ sup