• Hoihoi!

    Ik heb net het derde deel in de Bodyguard-serie uitgelezen en ben tegen mijn verwachtingen in, razend enthousiast. Het eerste deel was zeer goed, maar het tweede leek op een uitgemolken versie van het eerste deel. Hierom had ik niet veel vertrouwen in dit verhaal, maar ben er desondanks aan begonnen. En maar goed ook.
          Zoals altijd begint Chris Brandfort met een stukje wat de lezer weer volkomen op het verkeerde been zet, maar weet het desondanks verrassend te houden (ondanks dat wij het als lezer een beetje zien aankomen, worden we tóch weer verrast). Connors tripje naar Afrika komt ook onverwacht, voor hen die de achterkant niet hebben gelezen. Het begin van het beschermen gaat zoals gebruikelijk, maar zodra de titel van het boek een rol gaat spelen, neemt het verhaal je mee in een sneltrein die je nooit meer los zal laten.

    Kort gezegd: Ik ben zo ontzettend enthousiast over een boek waar ik eigenlijk best lage verwachtingen van had.
    Ik heb het ook in een paar uur (volgens mij slechts twee, oeps) uitgelezen.

    Het doel van dit topic ben ik een beetje kwijt, maar ik ben gewoon heel erg enthousiast :'D Lezen hier nog meer mensen de Bodyguard-serie? (Zo nee, echt doen. De schrijfstijl is echt super, en alleen het tweede deel is iets minder). (En als je het niet leest: heb jij ook wel eens dat je niet veel verwacht van een verhaal, maar dan toch heel enthousiast wordt?)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.