• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 0:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als mijn oog nu ook nog even normaal wilt doen...


    Your make-up is terrible

    You seriously need to stop drunk-texting me, but I kinda don't want you to.


    kindness is never a burden.

    Oeh. Dit jaar naar Servië en twee keer Frankrijk. Aan dit kan ik wel wennen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    I cant get over this movie. It was so sad.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ... oké, we hebben allebei onze freak-out gehad en nu gaan we nog steeds ergens iets drinken, een keer. Zowel lichtelijk in de war als vreemd opgelucht. Sjip is still sailing. (Oh mijn gOD OH MIJN GOD)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Gek beest ;x


    26 - 02 - '16

    Samuel drake is zoooo knap o my godd

    Ik haat het om met een sok aan te slapen, maar het is het beste voor mijn voet aangezien de pleister anders niet goed blijft zitten en ik vannacht wakker zal worden omdat het pijn doet door de wollen deken. Wol trekt haakjes aan, ugh. Chester, je was niet lief vannacht. Heb ook heel geforceerd moeten lopen vanavond. Kan niet eens goed op mijn voet staan. Waarom nou precies onder op mijn voet kat!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 0:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb zin in Dürum ofzo.


    26 - 02 - '16

    Dat pigmentloze plekje op mijn wimpers is echt irritant als ik in de spiegel kijk en er schijn licht van bovenaf op. Ik denk telkens dat het een stofje is :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Erlebnis schreef:
    Ik heb zin in Dürum ofzo.
    Ja. Ja. Ja. Dürum kipfilet of döner met een shitload knoflook. Shit hé. Honger.


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    (...)Ja. Ja. Ja. Dürum kipfilet of döner met een shitload knoflook. Shit hé. Honger.


    Ja inderdaad D:


    26 - 02 - '16

    Zo moe maar ik kan gewoon geen slaap vatten...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I just drew the first good thing I've drawn in months. Holy shit. En in stylo dan nog ('cuz I couldn't be bothered to get a pencil)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 1:58 ]


    kindness is never a burden.

    Zo'n geweldig story idee. :9~


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •