• Ik voel me sinds gisteren behoorlijk rot - om maar even met de deur in huis te vallen.
    Op de een of andere manier overviel me de gedachte dat ik nooit goed genoeg ga zijn voor mijn vriend en dat 'ie binnenkort met een ander zal gaan. Ik heb geen idee waar het vandaan kwam, maar ik krijg het niet meer uit mijn hoofd.
    Ik maak mezelf echt gek; ik kan er amper van slapen.
    Graag zou ik er met hem over praten, maar niet op whatsapp oid, wat betekent dat het pas eind volgende week kan..
    Maar dit trek ik gewoon niet. Ik weet oprecht niet wat ik kan doen om dit gevoel weg te laten gaan en godver.

    Zo dit is eruit.


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Dat is een rotgedachte en het enige wat je kan doen is dat inderdaad uit je hoofd zetten.. Het is zo zonde. Je vriend is tch niet voor niets jouw vriend geworden. Van al die meisjes koos hij jou! Ik hoop dat die gedachte al een beetje helpt ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Don't worry, I got this!

    [ bericht aangepast op 19 aug 2016 - 13:52 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Laleah schreef:
    Dat is een rotgedachte en het enige wat je kan doen is dat inderdaad uit je hoofd zetten.. Het is zo zonde. Je vriend is tch niet voor niets jouw vriend geworden. Van al die meisjes koos hij jou! Ik hoop dat die gedachte al een beetje helpt ^^


    Jaa dat is waar. (:
    Maar hij had deze week introductieweek voor de universiteit en op de een of andere manier ben ik heel bang dat ie iemand tegen is gekomen die hij leuker vindt dan mij.. Ugh. :c


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Junns schreef:
    Don't worry, I got this!



    Oh dit vind ik leuk haha. ^^


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Apaixonar schreef:
    (...)

    Jaa dat is waar. (:
    Maar hij had deze week introductieweek voor de universiteit en op de een of andere manier ben ik heel bang dat ie iemand tegen is gekomen die hij leuker vindt dan mij.. Ugh. :c


    Als hij echt van je houd, en als hij een echte heer is, dan zou hij niet eens de andere meiden zien. En anders meid, dan is hij jou niet eens waardig ;)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.