• Beste mede-users!


    Vandaag is een ontzettend belangrijke dag! Onze Debbaut, ook bekend als 'Jarne', is 17 geworden en begint daarmee aan een belangrijk nieuw deel van zijn leven: het jaar voor legale volwassenheid. Daarom heb ik voor jullie deze twee geweldige taarten voorzien! Daarom wil ik voorstellen dat 20 februari officieel Jarne dag wordt!


    Wie is Jarne?
    Pff, wel wat voor een vraag is dat?! Wie kent Jarne, beste persoon van heel Q, nu niet? Jarne is een jonge man van Belgische origine, die zich graag vertoont op meetings. Sinds vijf jaar verblijdt hij onze gemeenschap met zijn aanwezigheid en daar kunnen wij allen hem alleen maar dankbaar voor zijn. Jarne is het zonntje van Quizlet.

    Waarom is dit Jarne dag?
    Al die vreemde vragen. 'Wie is Jarne?', 'Waarom deze dag?'. Vandaag is uiteraard de belangrijkste dag van het jaar: de verjaardag van Jarne, zoals al duidelijk eerder in het topic is gezegd. Dat moet uitgebreid gevierd worden en een eigen dag is niet meer dan normaal, lijkt me zo!

    Wat moet je nog meer over Jarne weten?
    Jarne is niet alleen een leuke persoon, maar hij is ook nog eens een geboren dichter, zo bewees hij vijf jaar geleden met zijn eerste en enige gedicht:



    Een waar meesterwerk! Jammer genoeg heeft hij na dit herkenbare poëtische stuk geen schrijfsels meer voort gebracht. We wachten vol smart op je volgende gedicht!
    Hij is natuurlijk niet enkel een dichter, maar ook quizzen maakt hij als de besten. In het verleden heeft Jarne wel 39 quizzen gemaakt over zijn meest geliefde onderwerpen, zoals Harry Potter en nog meer Harry Potter.

    Het bekendst is Jarne echter omwille van zijn leuke intiatieven, zoals de Quizlet gidsen. Een idee waarover je in deze story meer informatie vindt. Dit is natuurlijk niet het enige dat hij al gedaan heeft.

    Hoe zit het met die vreemde taarten?
    Daar moet ik waarschijnlijk een beetje extra uitleg over geven! Jarne was (en is) altijd een groot fan van Harry Potter. Daarom heb ik hemdienietgenoemdmagworden een mooie taart gegeven in de vorm van Hogwarts en enkele belangrijke personages.
    De tweede taart staat er omdat hij nooit bang is zijn vrouwelijke kant te tonen. Daarnaast zag ze er ook gewoon heel erg lekker uit! ;D


    GELUKKIGE VERJAARDAG!



    Aangezien iedereen me ondertussen al wel kent, verontschuldig ik me niet.. Jullie weten dat ik overenthousiast ben, dit was te verwachten. ;D En Jarne, jij verdient een uitgebreid, enthousiast topic zoals dit. Mag ik nu lid worden van de topicdesignerbond? Ik vind van wel hoor :d




    Grab a piece and celebrate!
    Net op tijd!

    [ bericht aangepast op 21 feb 2016 - 0:51 ]


    What would Emma do?

    Gefeliciteerd!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Yay gefeliciteerd Jarne. Veel knuffels


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oh dear. This feels wrong on to many levels. HOE KONDEN WE DIT VERGETEN?!

    Gefeliciflapstaart! *O**O**O* drie omdat ik zo'n oen ben


    Deep inside, I've never felt alive

    Dankjewel Felicia!*O*

    En ook aan de andere bedankt!

    @Sofie Je moet je niet schuldig voelen. Ik vergeet ook veel te veel verjaardagen.(no_chears)


    Queer zijn is gewoon alles

    Nog gefeliciteerd Jarne! Soms mis ik nog die tijd in het Kletscafé waar niemand je naam wist. Haha goede oude tijden waren dat. ^^

    *O*

    [ bericht aangepast op 21 feb 2016 - 0:04 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Vane schreef:
    Gefeliciteerd Jarne! Soms mis ik nog die tijd in het Kletscafé waar niemand je naam wist. Haha goede oude tijden waren dat. ^^
    Maak er maar een mooie dag van!

    *O*


    Tom De Barman.:W Die tijd vergeet ik nooit!:P


    Queer zijn is gewoon alles

    Gefeliciteerd Jarne! ^^


    Caution first, always.

    17 al. :o Haha, nog gefeliciteerd, Jarne!


    Ik wil een tuin vol egels

    Gefeliciteeeeerd!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Gefeliciteeeeeeeerd!


    16 - 09 - '17

    17 alweer?! Voor mij ben je nog steeds dooddoenervo van 13 of zo. :p

    Gefeliciteerd!

    [ bericht aangepast op 21 feb 2016 - 0:48 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Maar ... maar ... ik zie jou nog steeds als een kleine uk van 13 aan. :/ En dat is raar, want je bent ouder dan me, haha. Gefeliciteerd!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het topic heeft een mini update gekregen. :Y)


    What would Emma do?

    Love this, Felicia. Echt, je bent geweldig!


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd! c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "