• En we waren meteen dikke vriendjes! Het was liefde op het eerste gezicht.(:



    Daarna hebben we met zijn drietjes nog wat door de stad gelopen en wat gedronken bij de Hema.=D Daarna hebben we nog in een Solow gelopen (serieus Emma, als ik binnenkort blut ben is het jou schuld!x'D) en die winkel kende ik echt nog niet, maar wat een geweldige winkel!ö Holly moly je hebt daar echt alles wat je maar wilt of zoekt. We hebben daar binnen ook echt drie kwartier rondgelopen.=')




    Al met al was het erg gezellig (en nu ben ik erg erg erg moe hahaha, #school) en geef toe, die Oddish is heeeeeleeeeemaal geweldig.c= KIJK DIE GLIMMENDE OOGJES, en die cute kleine blaadjes.c= EN EN EN hoe PERFECT hij lijkt op het origineel! Serieus als iemand hier letterlijk leven in kon toveren dan zou hij zo kunnen weglopen en op avontuur in het bos gaan.(': Emma had niet eens een patroon, ONZE GEWELDIGE MAMA QUIZLET HEEFT DIT HELEMAAL ZELF BEDACHT JA, SHE IS JUST THAT AWSOME.<3 en die mond! ze heeft hem precies vast gemaakt zoals die op de foto ook staat!:3 Verreweg de mooiste gehaakte Oddish die ik tot nu toe op het internet heb gezien!=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Oddish is echt zo cute :3


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Oddish is echt zo cute :3


    Yes, yes he issss.


    You were born original, don't die as a copy.