• Omg, ik moest om half 2 ergens gaan horen in school. Kom ik voorbij de directie en staan daar marrokanen. Een stuk of 7 ofzo. Ik haat het al om daar voorbij te lopen. Beginnen ze allemaal ineens luid te zagen over: 'Woow die kop, zo lelijk!' Ik had al zo weinig zelfvertrouwen, maken die klootzakken het nog erger! Ik kan daar niet tegen, echt niet. Bekijk ik mezelf in de spiegel, ik zie er met de dag slechter en slechter uit.
    En nog iets; in de klas rekenden we ons BMI uit (geen zin om uit te leggen wat dat is) blijkt dat ik ondergewicht heb, zeg niet dat ik meer moet eten want ik vindt nooit iets.
    En dat van die klootzakken: hoe laag kan je vallen om zoiets recht in het gezicht te zeggen? Iemand hield z'n kutkop zelfs bijna tegen de mijne, gelukkig was ik snel weg..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik kan daar ook niet tegen. dat zijn van die mensen die geen respect voor de ander tonen en proberen indruk te maken op hun vrienden door zoiets gemeens over iemand te zeggen die ze niet kennen.
    volgens mij weten ze niet hoe hard dat aan kan komen bij degene tegen wie ze dat zeggen. ze zeggen zoiets zonder erbij na te denken.
    en kind, je moet niet zo negatief over jezelf praten! misschien moet je de mooie kanten van jezelf eens opnoemen? je kunt er vast een paar vinden! iedereen heeft mooie kanten, dus jij ook. (;


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Yeah. Of van die Turken die dan met zn alleen gaan gniffelen en je aanstaren en vervolgens in het Turks gaan praten.
    Like... heb goeie vrijdag het lef om het recht in het gezicht te zeggen. Heb serieus een keer gezegd: 'Is er iets?' Stilte.
    Damn.. daar word ik nijdig van.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik kan daar ook niet tegen. dat zijn van die mensen die geen respect voor de ander tonen en proberen indruk te maken op hun vrienden door zoiets gemeens over iemand te zeggen die ze niet kennen.
    volgens mij weten ze niet hoe hard dat aan kan komen bij degene tegen wie ze dat zeggen. ze zeggen zoiets zonder erbij na te denken.
    en kind, je moet niet zo negatief over jezelf praten! misschien moet je de mooie kanten van jezelf eens opnoemen? je kunt er vast een paar vinden! iedereen heeft mooie kanten, dus jij ook. (;

    Mja, maar ik zit er echt wel mee in. Alleen liet ik het daar niet echt zien.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Yeah. Of van die Turken die dan met zn alleen gaan gniffelen en je aanstaren en vervolgens in het Turks gaan praten.
    Like... heb goeie vrijdag het lef om het recht in het gezicht te zeggen. Heb serieus een keer gezegd: 'Is er iets?' Stilte.
    Damn.. daar word ik nijdig van.

    Zoiets durf ik echt niet te zeggen. Dan slaan ze me zeker verrot.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    :O dat zou ik ook niet leuk vinden :|
    dat ze je zo uitschelden slaat nergens op!
    XoXo

    :O dat zou ik ook niet leuk vinden :|
    dat ze je zo uitschelden slaat nergens op!
    XoXo

    Vind ik ook, maarja, probeer zo'n mensen maar eens manieren te leren ofzo..
    xx'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ga altijd gelijk vechten, daarom lopen er nu vriendinnen mee of ga ik nooit langs dat soort mensen.


    -

    Ik ga altijd gelijk vechten, daarom lopen er nu vriendinnen mee of ga ik nooit langs dat soort mensen.

    Maar ik moest er wel langs, ging niet anders..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik haat het ook om langs zulke personen te wonen (en de buurt waar ik woon zit er vol mee,Echt ik zweer je) Ik probeer dat soort mensen gewoon te ontlopen,door om te lopen of anders gewoon net te doen alsof ik met me mobiel bezig ben of me mp3 op zet.

    Maar Meestal moet je het gewoon negeren, <3

    Die mensen ken ik vn vorig jaar, maar dan meiden, OMG! Om zichzelf populair te maken bij hun "gang", om hun eigen zelfvertrouwen de hemel in te helpen, gaan ze andere mensen kleineren, omdat die toevallig net ff wat minder zelfvertrouwen hebben dan zij -_-'
    Er lopen zielige mensen rond op deze planeet...


    I want my bloody cheese now!^^

    Girl,

    Waarschijnlijk zijn ze jaloers, en vinden ze je leuk, maar willen ze dat niet toegeven.


    Soms zijn mensen rare wenzens 0-o


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    Ik heb daar geen last van, want ben zelf een marokkaan, Dusja

    dat had ik gistere ook o.O

    een gast kneep in me schouder, en ik draaide me om en zegt die kerel zo: vat 't niet persoonlijk op .. maar je bent echt überlelijk!

    ik heb het genegeert. en gedaan alsof het me echt niet kon schelen .. maar eignlek deed het wel pijn -.-..

    <3.

    Tja het zijn marokannen hé, die denken dat België van hun is en die denken dat ze beter zijn dan de rest, maar ik wil ze allemaal afshieten..
    En die kuttekoppen IK HAAT ZE gewoon waarom kunnen die niet gewoon in hun eigen land blijven die maken van Mechelen echt een KUTstad enzo en ik wil die weg voor de zoveelste keer IK HAAT ZE..
    En ze mogen het allemaal weten (A)


    Stop wishing, Start doing..

    Het klinkt heel lastig, maar je moet je zo min mogelijk van andere gaan aantrekken. Je moet leren om blij met jezelf te zijn, lukt dat niet denk dan: Bijna niemand is perfect en de gene die dat wel zijn hebben meestal plastic chirugie gehad.

    En over dat BMI, dat ligt bij iedereen weer ander. Aan je bouw, aan je botten. Dus eigenlijk is er geen ideaal gewicht.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.