• Omdat ik covers maken dus echt leuk vind en sommige het echt lijken te waarderen is denk ik een cover store misschien wel leuk. Wél moet ik waarschuwen dat ik niet met alle aanvragen iets kan.. soms kan ik er simpelweg geen mooie cover van maken en is de inspiratie er gewoon niet. Hopelijk wordt dit wel begrepen :')
    Ik maak er geen fancy topic van, want daar zie ik het nut niet van in. Mijn covers spreken hopelijk voor zich!

    ||

    Alles invullen voor een aanvraag aub, anders kan ik je niet verder helpen.
    Titel:
    Wel of geen username:
    Verandering van username graag even doorgeven.
    Beschrijving:
    Foto's: (alsjeblieft scherpe fotos, je kan er veel vinden op tumblr of deviantart of weheartit. Je mag ook faceclaims vermelden, maar dan duurt de aanvraag wel wat langer omdat ik zelf moet zoeken)
    Sfeer:
    Horizontaal / Verticaal:
    Extra's:


    Voorbeelden




    ||

    Ik heb niet echt regels. Behalve dat ik het graag weet als je bij een ander iemand ook een aanvraag hebt lopen, of als je een topic open hebt staan.
    Als je zelf fotos hebt, zorg dan dat je ze zelf ook echt mooi vind. Ik zoek enkel zelf foto's namelijk als ik niks met de foto's kan die mij voorgeschoteld worden.
    Oh .. en bevalt er iets niet aan je cover? Zeg het alsjeblieft, ik ben altijd bereid om veranderingen te maken waar mogelijk ! :'D

    Aanvragen : -

    Afgeronde covers: -

    Ik heb een vraagje. Ik ben op zoek naar een heel vage cover voor een redelijk vaag verhaal, maar het verhaal draait om kleuren, dus ik wil niet per se echt afbeeldingen in de cover, maar wel kleuren (oh gosh, dit klinkt zelf al vaag). Is dit mogelijk?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    Ik heb een vraagje. Ik ben op zoek naar een heel vage cover voor een redelijk vaag verhaal, maar het verhaal draait om kleuren, dus ik wil niet per se echt afbeeldingen in de cover, maar wel kleuren (oh gosh, dit klinkt zelf al vaag). Is dit mogelijk?


    Euhm het klinkt echt vaag wahaha. Bedoel je gewoon kleurvlekken?

    FearlessFire schreef:
    (...)

    Euhm het klinkt echt vaag wahaha. Bedoel je gewoon kleurvlekken?

    Ik weet zelf niet eens wat ik zoek, haha :') Maar het komt er eigenlijk wel een beetje op neer, ja :') Anders ga ik gewoon mijn aanvraag doen en je ziet maar wat je ermee kunt. Het idee is nog vrij abstract in mijn hoofd, dus sorry als het heel erg vaag is.

    Titel: Blauw met witte spikkels, als het kan ook graag een versie zonder titel.
    Wel of geen username: Geen username.
    Beschrijving: Oké, ik heb geen officiële korte inhoud, dus ik ga het zo goed en zo wel mogelijk proberen uit te leggen.
    Het verhaal speelt zich dus af in de verre toekomst. Een buitenaardse kracht heeft zijn plek opgeëist op deze aarde. Die kracht bindt zich dus aan een mens en zodra dat gebeurt, krijgt niet alleen de kracht zelf, maar ook de mens een 'kleur'. De mensen met een kleur staan erom bekend om echte wereldveranderaars te zijn. Ze hebben alles wat ervoor nodig is om de samenleving te laten evolueren op een goede manier. Het is dus ook niet meer dan logisch dat de mensen met een kleur, de leiding nemen over de aarde. Op dit moment zijn de leidinggevende mensen Gebroken Wit en Blauw, maar er wordt dus een nieuwe kleur geboren. Die kleur is op dat moment alleen maar een pikzwart, zwevend bolletje, een heel abstracte kracht die alleen vorm kan krijgen als hij een goede gastheer vindt. Mijn hoofdpersonage wordt dus gevraagd om testen af te leggen om te zien of hij geschikt is als gastheer. Vreemd genoeg is hij dat ook en samen met nog een paar anderen, moet hij een missie volbrengen die Gebroken Wit en Blauw jarenlang hebben genegeerd, omdat de kwestie hen te gevoelig ligt.

    Ik weet dat het vaag klinkt. In mijn hoofd ziet het er allemaal beter uit XD
    Foto's: Zoals ik al zei; ik heb niet echt een idee voor specifieke afbeeldingen.
    Sfeer: Futuristisch, maar ook een beetje magisch.
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal.
    Extra's: Geen extra's :p


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik kan er denk ik wel wat mee, of je het mooi gaat vinden is iets anders.. maar het idee wat ik heb lijkt mij wel gaaf hahah ^^

    Welk kleurschema wil je er ongeveer in? Welke tinten zegmaar

    [ bericht aangepast op 9 sep 2016 - 17:04 ]

    FearlessFire schreef:
    Ik kan er denk ik wel wat mee, of je het mooi gaat vinden is iets anders.. maar het idee wat ik heb lijkt mij wel gaaf hahah ^^

    Welk kleurschema wil je er ongeveer in? Welke tinten zegmaar

    Gewoon welk soort blauw en wit ik wil? XD Dit soort blauw en dit soort wit, als ik de vraag goed begrepen heb :') Je mag ook nog een beetje met de tinten spelen als dat iets beter bij je idee past (: Ik ben iig benieuwd (en blij dat je iets wil proberen).


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    (...)
    Gewoon welk soort blauw en wit ik wil? XD Dit soort blauw en dit soort wit, als ik de vraag goed begrepen heb :') Je mag ook nog een beetje met de tinten spelen als dat iets beter bij je idee past (: Ik ben iig benieuwd (en blij dat je iets wil proberen).


    Okii. Ja niet dat ik ineens fel paars erbij gebruik omdat ik denk: hee maak het een lekker vrolijke cover :')

    Dazai schreef:
    (...)
    Ik weet zelf niet eens wat ik zoek, haha :') Maar het komt er eigenlijk wel een beetje op neer, ja :') Anders ga ik gewoon mijn aanvraag doen en je ziet maar wat je ermee kunt. Het idee is nog vrij abstract in mijn hoofd, dus sorry als het heel erg vaag is.

    Titel: Blauw met witte spikkels, als het kan ook graag een versie zonder titel.
    Wel of geen username: Geen username.
    Beschrijving: Oké, ik heb geen officiële korte inhoud, dus ik ga het zo goed en zo wel mogelijk proberen uit te leggen.
    Het verhaal speelt zich dus af in de verre toekomst. Een buitenaardse kracht heeft zijn plek opgeëist op deze aarde. Die kracht bindt zich dus aan een mens en zodra dat gebeurt, krijgt niet alleen de kracht zelf, maar ook de mens een 'kleur'. De mensen met een kleur staan erom bekend om echte wereldveranderaars te zijn. Ze hebben alles wat ervoor nodig is om de samenleving te laten evolueren op een goede manier. Het is dus ook niet meer dan logisch dat de mensen met een kleur, de leiding nemen over de aarde. Op dit moment zijn de leidinggevende mensen Gebroken Wit en Blauw, maar er wordt dus een nieuwe kleur geboren. Die kleur is op dat moment alleen maar een pikzwart, zwevend bolletje, een heel abstracte kracht die alleen vorm kan krijgen als hij een goede gastheer vindt. Mijn hoofdpersonage wordt dus gevraagd om testen af te leggen om te zien of hij geschikt is als gastheer. Vreemd genoeg is hij dat ook en samen met nog een paar anderen, moet hij een missie volbrengen die Gebroken Wit en Blauw jarenlang hebben genegeerd, omdat de kwestie hen te gevoelig ligt.

    Ik weet dat het vaag klinkt. In mijn hoofd ziet het er allemaal beter uit XD
    Foto's: Zoals ik al zei; ik heb niet echt een idee voor specifieke afbeeldingen.
    Sfeer: Futuristisch, maar ook een beetje magisch.
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal.
    Extra's: Geen extra's :p



    Even een 'draft' om te kijken of ik in de goede richting ga..

    FearlessFire schreef:
    (...)


    Even een 'draft' om te kijken of ik in de goede richting ga..


    Ik vind die persoon in het midden op dit moment niet zo goed 'overkomen' en het lettertype is iets te standaard naar mijn mening, maar voor de rest vind ik hem wel heel vetjes c: (En gosh, jij bent snel XD)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Titel: nope
    Wel of geen username: nee
    Verandering van username graag even doorgeven.
    Beschrijving:

    In het mitst van de oorlog lijken er steeds meer bewijzen te komen dat een oude mythe tot leven is gekomen.
    Twee eeuwenoude magische zielen zouden twee lichamen hebben gevonden om voort te leven. De zielen vinden het lichaam van een jonge , beeldschone hofdame en de ander een verwilderde avonturier. De een word de kracht van ijs geschonken en de ander vuur.

    De twee zielen komen allebei aan een ander front in de oorlog te staan.
    De twee vrouwen zijn in levensgevaar omdat hun krachten grote voor vernielingen kunnen zorgen.
    Als de twee zielen lijnrecht tegenover elkaar staan, kan dit het einde betekenen voor de huidige oorlog, maar een heel nieuw begin voor een andere catastrofe.

    Foto's: Faceclaims:
    Mary Stuart (Reign)1 , 2, 3 4
    Lagertha (Vikings) 1, 2, 3
    Sfeer: spannend
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal
    Extra's:
    Ik had ideeen voor plaatjes die zegmaar dan weer bij een faceclaim horen, lijkt me leuk als je dat kan combineren
    Mary stuart: Bloemen, satijn de kleuren rood, roze en wit (romantisch en sensueel etc) de nacht
    Lagertha: Bossen, donker water, de natuur en de nacht.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2016 - 17:38 ]


    “It's so important to know you should be happy and proud of who you are.”

    Titel: Lost
    Wel of geen username: Wel
    Verandering van username graag even doorgeven.
    Beschrijving:

    Na drie jaar liefde en geluk, komt er een einde aan Lana Torres haar relatie. Haar dromen en toekomst valt in één klap in duigen, en twee jaar later weet ze nog steeds niet wat ze met haar leven aan moet. Lana's vriend verongelukt tijdens een auto ongeluk, op weg naar Lana's huis. Twee jaar later, is ze verhuisd en eindelijk begonnen aan een studie. Ze woont nu in New York, bij haar broer, zijn vriendin en twee andere jongens in het appartement. Ze is begonnen aan een rechten studie aan NYU. Maar nog steeds blijft het moeilijk om met haar verdriet om te gaan. En dan is er ook nog Ryan Smith, één van haar huisgenoten, wie haar absoluut niet lijkt te mogen. De enige manier om haar verdriet weg te stoppen, is alcohol en uitgaan. Iets wat haar problemen alleen nog maar erger maakt.

    Foto's: (alsjeblieft scherpe fotos, je kan er veel vinden op tumblr of deviantart of weheartit. Je mag ook faceclaims vermelden, maar dan duurt de aanvraag wel wat langer omdat ik zelf moet zoeken)
    Sfeer: beetje donker/duister, verdrietig/dramatisch
    Horizontaal / Verticaal: verticaal
    Extra's:
    Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik wil D: Iets met een autoongeluk, of een grafsteen, en dan iets met uitgaan of drank er bij..
    Ik ga nog even goeie foto's zoeken! (:

    lostwolf schreef:
    Titel: Lost
    Wel of geen username: Wel
    Verandering van username graag even doorgeven.
    Beschrijving:
    Na drie jaar liefde en geluk, komt er een einde aan Lana Torres haar relatie. Haar dromen en toekomst valt in één klap in duigen, en twee jaar later weet ze nog steeds niet wat ze met haar leven aan moet. Lana's vriend verongelukt tijdens een auto ongeluk, op weg naar Lana's huis. Twee jaar later, is ze verhuisd en eindelijk begonnen aan een studie. Ze woont nu in New York, bij haar broer, zijn vriendin en twee andere jongens in het appartement. Ze is begonnen aan een rechten studie aan NYU. Maar nog steeds blijft het moeilijk om met haar verdriet om te gaan. En dan is er ook nog Ryan Smith, één van haar huisgenoten, wie haar absoluut niet lijkt te mogen. De enige manier om haar verdriet weg te stoppen, is alcohol en uitgaan. Iets wat haar problemen alleen nog maar erger maakt.

    Foto's: (alsjeblieft scherpe fotos, je kan er veel vinden op tumblr of deviantart of weheartit. Je mag ook faceclaims vermelden, maar dan duurt de aanvraag wel wat langer omdat ik zelf moet zoeken)
    Sfeer: beetje donker/duister, verdrietig/dramatisch
    Horizontaal / Verticaal: verticaal
    Extra's:
    Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik wil D: Iets met een autoongeluk, of een grafsteen, en dan iets met uitgaan of drank er bij..
    Ik ga nog even goeie foto's zoeken! (:


    Zonder fotos kan ik je niet helpen. Ik ga zelf pas zoeken als ik niks met de gegeven fotos kan.

    Dazai schreef:
    (...)
    Ik vind die persoon in het midden op dit moment niet zo goed 'overkomen' en het lettertype is iets te standaard naar mijn mening, maar voor de rest vind ik hem wel heel vetjes c: (En gosh, jij bent snel XD)


    Ik twijfelde of ik het persoon wel duidelijk door moest laten komen, maar als je die duidelijker wilt, dan kan ik dat doen!

    Heir schreef:
    Titel: nope
    Wel of geen username: nee
    Verandering van username graag even doorgeven.
    Beschrijving:
    In het mitst van de oorlog lijken er steeds meer bewijzen te komen dat een oude mythe tot leven is gekomen.
    Twee eeuwenoude magische zielen zouden twee lichamen hebben gevonden om voort te leven. De zielen vinden het lichaam van een jonge , beeldschone hofdame en de ander een verwilderde avonturier. De een word de kracht van ijs geschonken en de ander vuur.

    De twee zielen komen allebei aan een ander front in de oorlog te staan.
    De twee vrouwen zijn in levensgevaar omdat hun krachten grote voor vernielingen kunnen zorgen.
    Als de twee zielen lijnrecht tegenover elkaar staan, kan dit het einde betekenen voor de huidige oorlog, maar een heel nieuw begin voor een andere catastrofe.

    Foto's: Faceclaims:
    Mary Stuart (Reign)1 , 2, 3 4
    Lagertha (Vikings) 1, 2, 3
    Sfeer: spannend
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal
    Extra's:
    Ik had ideeen voor plaatjes die zegmaar dan weer bij een faceclaim horen, lijkt me leuk als je dat kan combineren
    Mary stuart: Bloemen, satijn de kleuren rood, roze en wit (romantisch en sensueel etc) de nacht
    Lagertha: Bossen, donker water, de natuur en de nacht.




    Kan nog vanalles aan veranderd

    Omg. Jouw covers zijn echt geweldig! (flower)
    *bedenkt snel een verhaal waarvoor ik nog een cover nodig heb*
    Ik stuur later mijn aanvraag in, aangezien ik niet makkelijk foto's kan bijvoegen op mijn mobiel!


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Hey! Ik moet een boek lezen voor school. Het heet "Hertz: De zoektocht van Finn Revel". Om andere mensen hun beeld op het boek te bekijken zou ik graag hebben dat je voor het boek een nieuwe cover maakt! (Ik zou het graag laten zien aan mijn docent, mag dat?)

    Korte inhoud: Finn Revel is 14 jaar als zijn vader terugkomt van een jarenlange zeereis. Niet voor lang. Na enkele maanden al zal zijn vader weer vertrekken, naar de Noordpool dit keer, als stuurman op de Tor Viking. Zelfs Finn kan hem niet tegenhouden.
    Finns vriend Aage zegt dat hij een radio kan maken, waarmee Finn contact zou kunnen houden met de Tor Viking. Aan boord is immers een gloednieuw toestel waarmee je berichten in morse kan versturen. Isaak gelooft er niet in, maar Isaak speelt dan ook liever viool of neemt Finn mee op nachtelijke rooftochten in dure villa's. Maar Finn kan de radio niet helemaal uit zijn hoofd zetten. Als op een bepaald moment zijn vader echt terug moet komen, blijkt het de enige manier om hem terug te vinden.

    Een verhaal over het ruige leven in een Noorse havenstad, in het begin van de vorige eeuw. Een boeiend tijdsgewricht waarin men met argusogen kijkt naar wat de moderne tijden brengen.

    Originele cover:



    Graag zou ik alle tekst (titel, schrijfster en uitgeverij) die er opstaat ook op de nieuwe cover willen hebben.

    Veel succes, en verras me! (ik weet dat ik niet echt je lijstje heb gebruikt, maar ik wil echt jou visie op het verhaal!)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2016 - 17:36 ]