• Want onze lieve Kimis vandaag jarig!

    GEFELICITEERD MEID! 20 jaar alweer, poehpoeh. Dat is hét nieuwe begin van een nieuwe leeftijd! Of ratel ik nu rare dingen? :p

    Anyways, hopelijk geniet je in volle teugen van je dag vandaag en wordt je onwijs verwend! Enneh, kliksel!







    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ahh, iedereen wordt de afgelopen tijd twintig, opeens. Gefeliciteerd en ik hoop dat je een hele fijne dag hebt! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Proficiat! *O*


    What would Emma do?

    Nogmaals gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd!!!


    One Who Travels A Higher Path.

    Gefeliciteeeeeeeeeerd!


    I don't understand that reference. - Castiel

    Proficiat!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Gefeliciteerd!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Een late gefeliciteerd!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zie dit echt pas vier dagen na m'n verjaardag. Maar ik voel me echt vereerd. Ik heb nog nooit een topic voor m'n verjaardag gekregen.

    @Iedereen: Hartelijk dank voor al jullie felicitaties! Ze betekenen heel voor me! (:
    @Yolanda: Je bent een schat! Ik had nooit kunnen denken dat je een topic voor m'n verjaardag zou openen. x


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."