• Ik ga dit jaar weer wat meer aan mijzelf en daarmee ook mijn schrijven denken en daarbij hoort natuurlijk ook een nieuw verhaal waar ik persoonlijk echt met super veel enthousiasme aan werk. Ik ben al hard bezig met een voorraadje aan hoofdstukken aanleggen. Het lijkt erop dat hij zeker meer dan 100K gaat bevatten (de schatting is tot nu toe zo'n 120K) en ik ga mijn uiterste best doen heel 2017 actief hoofdstukken te plaatsen, dus het leek mij wel tijd voor een promotietopic, haha. Mogelijk dat een enkeling mijn enthousiasme deelt. Feedback is trouwens altijd meer dan welkom! De titel is aanklikbaar en waarschijnlijk komt de proloog morgen online.





    Begin lage tijd, 3757. Balans is waar men naar streeft in het grootse Ogeamă. Ieder dient in tweevoud te leven. Op deze manier tracht Norine Olena Retrovizoare, koningin van Ogeamă, orde en perfectie te behouden.
    Binnen dit harde regime doet Zoran Vinogradov een poging een bestaan op te bouwen met zijn wispelturige tweelingzus Pepca aan zijn zijde. Geroemd om hun volmaakte staat van balans, leven de twee gedwongen onder toeziend oog van de obsessieve tirannieke koningin. Tweelingen zijn immers heilig volgens de staatsgodsdienst en ieder van hen dient zich aan te sluiten bij de heerseres van Ogeamă.
    Het is iets dat Zoran lang geleden heeft geaccepteerd, maar als Pepca tegen alles besluit in te gaan wat ze kennen, wordt de brave Hendrik tegen zijn wil meegesleurd in een diepe donkere afgrond die meer dood en verderf met zich meebrengt dan hij mogelijk aan zal kunnen.


    Een avontuurlijke thriller die je meeneemt naar de mysteriën van het toekomstige Roemenië.


    En toen pas zag ik de schoonheid van imperfectie. Al die tijd had ik geleefd met een spiegel voor mijn ogen, een voorwerp dat mij perfectie trachtte te tonen, maar enkel mijn zicht ontnam. Ik was blinder geweest dan zij die leefde in dromen van verbannen prinsen en machtig behulpzame goden.
    Spiegelzicht had alles ontnomen wat mij dierbaar was.








    ♢ Deel I start op 25-01-2017
    ♢ Cover gemaakt door de geweldige Pickett
    ♢ Doet mee aan SOTY 2017, thema Royalty
    ♢ Heel licht geïnspireerd op een idee van liezzie & mijzelf

    [ bericht aangepast op 31 jan 2017 - 12:29 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Oke. Die titel-afbeelding-achtig-iets is zwaar geniaal gevonden! Ik ga het sowieso proberen lezen ook.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tolstoy schreef:
    Oke. Die titel-afbeelding-achtig-iets is zwaar geniaal gevonden! Ik ga het sowieso proberen lezen ook.


    De credits voor het omkeren van "zicht" gaan naar Pickett, die ook de cover heeft gemaakt waar het als allereerst is toegepast c:


    Happy Birthday my Potter!

    Zoals beloofd ^^


    Happy Birthday my Potter!

    De aankondiging van het eerste deel staat online. Zoals al vermeld zal het eerste deel van hoofdstuk 1 op 25 januari komen.


    [ bericht aangepast op 23 jan 2017 - 12:46 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Yay het is de 25e c:


    Happy Birthday my Potter!



    Belangrijke mededeling:

    De achternaam van Zoran en Pepca is aangepast. Vanaf nu zullen zij Zoran en Pepca Vinogradov heten. Dit omdat de achternaam wel heel erg bleek te lijken op een naam uit de Story of the Year van 2016, iets waar ik vandaag achter was gekomen.


    Happy Birthday my Potter!


    Happy Birthday my Potter!

    Het laatste deel van hoofdstuk 1 staat online c:


    Happy Birthday my Potter!

    Whoosh en we zijn al weer bij hoofdstuk 2 aanbeland: Verbanning!


    Happy Birthday my Potter!

    Hoofdstuk 2.1 is iets aangepast aan de hand van Feedback van Wervelwind! Super bedankt daarvoor. Mocht iemand anders nog feedback hebben: dat is ALTIJD welkom. En ondertussen staat ook hoofdstuk 2.2 online:


    Happy Birthday my Potter!

    Dit is echt mijn favoriete verhaal van het moment. ♡♡♡♡


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    Dit is echt mijn favoriete verhaal van het moment. ♡♡♡♡


    Awh! Dit maakt mij echt heel vrolijk c:



    Ondertussen staat ook 2.3 online!


    Happy Birthday my Potter!

    Hoofdstuk 2.3 is ietsjes aangepast aan de hand van de feedback van Pickett c: Ondertussen staat ook (eindelijk) hoofdstuk 2.4 online, iets vertraagd door studiedrukte en daarmee is hoofdstuk 2 nu afgerond:


    Happy Birthday my Potter!

    We zijn aanbeland bij het hoofdstuk waar ik mij de afgelopen twee hoofdstukken op verheugd heb: Hoofdstuk 3: Jacht c:



    Overigens is hoofdstuk 2.4 weer lichtjes aangepast aan de hand van feedback van Wervelwind ^^


    Happy Birthday my Potter!