• Ik ben Melissa, ik ben op dit moment 16 jaar oud en moet wellicht nog veel leren op het vlak van schrijven.
    Als ik me verveel neem ik vaak een blad papier, gewoon om wat neer te pennen.
    Op Quizlet heb ik 4 lopende verhalen staan waarvan er 2 tijdelijk gepauzeerd zijn. Deze schrijvers ID wordt 1 keer in de maand aangepast en dient ervoor om jullie op de hoogte te houden van mijn nieuwste creaties.
    Al sinds ik begonnen ben met schrijven heb ik een zwak voor de naam Melanie, daarom komt de naam Melanie in veel van mijn verhalen voor. Dit leidt misschien tot verwarring voor de personen die meerdere van mijn verhalen lezen, en daarom raad ik je aan om niet meerdere van mijn verhalen door elkaar te lezen.
    Enjoy (;
    De verhalen die gepauzeerd zijn worden offline gehaald tot ik er weer mee verder ga.




    Daughter of YouKnowWho (Lopend)
    Melanie Dovort, oftewel Mel Dovort wordt tegen haar zin in naar Hogwarts gestuurd, maar die teleurstelling verdwijnt al snel wanneer ze weet wat haar te doen staat. In tegenstelling tot haar vader heeft Mel wel een neus, maar niet alleen één om mee te ruiken. Ze heeft ook een neus voor kwade zaken. Aangezien Melanie moeilijk haar aardige kant naar boven kan halen wordt ze door Dumbledore -die haar meedogenloos in het oog houdt- al snel verdacht van duivelse plannen. Gelukkig houdt ze onder de leerlingen haar reputatie staande door om te gaan met Draco, de meest gevreesde jongen van Slytherin. Als het al niet van de hele school is. Het is nooit haar bedoeling geweest van op de achtergrond te blijven. Net als haar vader vindt ze eer en roem belangrijk. Voor ze de school laat ontploffen wil ze er zeker van zijn dat iedereen haar naam kent. Zodat men smekend om genade kan vragen met haar naam als laatste woorden. En zodat ze net als haar vader een naam heeft die gevreesd wordt door de hele bevolking.



    'Would You Save Me?' [DracoMalfoy] (gepauzeerd)
    Draco houdt van niemand, behalve van zijn vader. Omdat zijn vader opkijkt naar Lord Voldemort, volgt ook Draco al Voldemorts bevelen blindelings op. Draco heeft echter een opdracht gekregen die hij niet alleen kan voltooien. Hij gebruikt er de lieve, onwetende Melanie voor om het vertrouwen van vele leerlingen te winnen. Het oorspronkelijke doel was om iedereen tegen Harry op te zetten, maar Voldemort verandert al gauw van gedachten. Hij wil Harry liever zelf onder handen nemen en geeft Draco de opdracht Melanie te vermoorden. Dat doet hij wellicht om te voorkomen dat Draco voor haar charmes bezwijkt. Het is voor Draco echter alles behalve moeilijk om deze opdracht uit te voeren omdat hij helemaal geen gevoelens voor Melanie heeft. Maar wat doet hij als hij beseft dat hij al die tijd al oog in oog heeft gestaan met de liefde van zijn leven?




    'He's not my type' [Draco] (Gepauzeerd)
    Draco en Melanie botsen per ongeluk tegen elkaar op. Draco is zijn gemene zelve en dat maakt Melanie bang. Maar tegelijkertijd slaat er iets om in haar hoofd. Is ze verlieft? Nee! Ze begint te twijfelen over haar gevoelens voor Draco en kan er maar met 1 iemand over praten. Marcel. Telkens als ze Draco ziet maakt haar hart een extra sprongetje, maar van zodra hij een gesprek met haar aangaat krijgt ze de rillingen. Is ze verlieft? Of neemt haar angst het over en wil ze niks met Draco te maken hebben?
    Bij dit verhaal zit ik even vast en dat komt deels doordat ik vind dat het te cliché is.





    Kill Me Before I'm Dead
    Na de eerste apocalypse die Alison en haar vader op het randje overleeft bleken te hebben barst langzaamaan een tweede apocalypse uit. Dat te danken aan de vader van Alison. Voordat de twee goed en wel beseffen dat de geschiedenis zich herhaalt wordt de vader van Alison gebeten door één van de zombies uit de nieuwe, rottende generatie. In tegenstelling tot de normale transformatie van mens naar zombie duurt het proces bij Alisons vader een tijdje langer. Dat zorgt ervoor dat Alison alle moed bijeen raapt omdat ze maar al te goed beseft dat haar vader nog een kans heeft. Haar vader vindt het echter minder prettig. Hij leidt enorm onder de veranderingen die zijn lichaam ondergaat. Zowel fysiek als mentaal. De eetbuien die hij krijgt worden steeds intenser en zijn verlangen gaat steeds meer uit naar het vlees dat Alison om haar geraamte draagt. Alison komt echter dingen te weten waarvan ze haar vader al een tijdje tracht te verdenken. Maar nu die gedachten bevestigd zijn, weet ze niet of ze haar vader nog een kans wil geven.
    Dit vind ik tot nu toe persoonlijk mijn beste creatie.




    Five Directions (Wordt aan gewerkt)
    Coming soon...
    (Het zal gaan over de jongens van One Direction die besluiten elk hun eigen weg te gaan.)

    [ bericht aangepast op 27 nov 2016 - 9:41 ]


    You point a gun at me and I'm the asshole?

    Ik vind het eerste verhaal ook het leukste!!

    Dankjewel (;

    [ bericht aangepast op 22 sep 2016 - 20:27 ]


    You point a gun at me and I'm the asshole?