• HAPPY BIRTHDAY KELLY/RUIN!
    Vandaag mag dit toppertje twintig kaarsen uitblazen! Wens haar even een gelukkige verjaardag!




    Sylvie/Reigns
    Lieve Kelly, gelukkige verjaardag, je bent je tienerjaren nu echt voorbij. Ik hoop dat er voor jou nu heel veel goeds klaarligt om je toekomst enorm zonnig te maken, want dat verdien je echt! Je bent een geweldig persoon en een geweldige vriendin! Ik blijf het ook zeggen, jij zal altijd een van de enige zijn die bijna al mijn meningen deelt, wat natuurlijk echt tof is. Geniet van je speciale dagje en hopelijk krijg je heel veel cadeautjes!

    Relinde/Ninuturu
    Kelly is iemand aan wie je moet wennen, en iemand waar je nooit meer vanaf komt :P ik ken haar nu al heel wat jaren en ik had me geen beter persoon kunnen voorstellen om die jaren mee te vullen. En nog steeds herinner ik me de eerste dag, de eerste momenten, en natuurlijk de vissen bij artis XD
    Was Kelly toen niet naar me toe gekomen dan had ik niemand gehad.
    Dus Kelly, bedankt voor de mooie jaren, en hopelijk worden dat er nog veel meer :)


    Yolanda/Gibbs
    Hey you!
    Happy birthdaaaaaaay! Wist je al dat je geweldig bent? Nee? Bij deze dan! :3 20 jaar alweer, zozo tijd gaat hard. We mogen elkaar dan wel niet meer zo veel spreken, maar ik ben toch wel heel blij dat ik je heb leren kennen. Hopelijk heb je vandaag een fantastische verjaardag, want een fantastisch mens als jij verdient dat wel! Dat je maar goed verwend worden mag en veel plezier hebt op je dag. Enjoy your birthday, partygirl! (yeah)


    Erieka/Exiled
    Lieve Kelly,

    Na vele aftelfoto's is het dan eindelijk zover; jouw verjaardag! Twintig jaar, wat gelijk staat aan 7304 dagen of 10519200 minuten. Ik hoop dat je een fantastische dag zal hebben vol liefde van iedereen, want dat verdien jij. Iedere keer zie ik zoveel leuke ideeën van jou verschijnen en je brengt iedere keer weer leven in de brouwerij. Verder kan ik altijd goed met je praten, want je begrijpt dingen gewoon heel erg goed. Have nice day topper, hopelijk krijg je awesome cadeautjes en kijk je snel weer uit naar je volgende verjaardag ;3

    We gaan nog een keer een meeting houden, that's for sure. Dan zorgen we voor lekker eten, veel gezelligheid en katten (want die mogen naar mijn mening nu eenmaal niet ontbreken)

    Liefs van mij, een paw-poke van Pim en een high-five van Olaf (:


    Sharon/HalfBloodPrince
    Sharon heeft speciaal een hoofdstuk voor je in elkaar gestoken. Je kan deze hier bekijken.

    Gail/Poncho
    Lieve Kelly,

    Het is even geleden dat we uitgebreid hebben zitten praten, maar dat houd me niet tegen om wat liefs voor je neer te pennen. Ik kan nog goed herinneren hoe we elkaar leerden kennen op het forum. Je was zo'n gezellige meid om tegen te praten dat ik me afvroeg waarom ik je niet eerder heb benaderd. En weetje? Je bent nog steeds even gezellig. Je durft jouw mening gewoon te zeggen en sugarcoat niks. En dat maak je een zeer top vriendin. Ik wil je van harte feliciteren met je verjaardag en hopelijk heb je een geweldige dag vol taart, snoepjes en lekkere drankjes.

    Veel liefs, Gaily (H)


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd Kelly!


    I don't understand that reference. - Castiel

    van harte gefeliciteerd !!
    :D


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Gefeliciteerd!*O*


    Queer zijn is gewoon alles