• hey!
    Het viel mij op dat als je een reactie aanpast, je geen optie krijgt van notificatie van reacties. Ik vergeet dat nog wel eens aan te klikken en is het dan niet handig dat je het bij aanpassen alsnog kan aanklikken?


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Volgens mij kun je al een abo op een topic nemen op "abo" te klikken tussen de knoppen, dan hoef je ook geen reactie te plaatsen.

    Ik weet niet of je dat bedoelde?

    [ bericht aangepast op 20 dec 2016 - 15:10 ]

    Als je rechts naast de titel op "Neem abo op dit topic" klikt, krijg je ook pb's in je inbox. Deze functie is er dus al

    [ bericht aangepast op 20 dec 2016 - 15:37 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Als je rechts naast de titel op "Neem abo op dit topic" klikt, krijg je ook pb's in je inbox. Deze functie is er dus al

    Maar ook die van: alleen een notificatie van het eerste bericht na mij? Het kan zijn dat ik er helemaal overheen kijk hoor haha


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Aelin_ashryver schreef:
    (...)
    Maar ook die van: alleen een notificatie van het eerste bericht na mij? Het kan zijn dat ik er helemaal overheen kijk hoor haha


    Nee, dat is helaas niet mogelijk. Al kan je je abo natuurlijk ook verwijderen als je naar "mijn abo's" gaat.
    Daarnaast krijgt het tekentje voor het topic een oranje kleur als er een nieuw bericht in gepost is


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Nee, dat is helaas niet mogelijk. Al kan je je abo natuurlijk ook verwijderen als je naar "mijn abo's" gaat.
    Daarnaast krijgt het tekentje voor het topic een oranje kleur als er een nieuw bericht in gepost is


    hahhahaha weetje dat ik laatst pas erachter kwam dat dat zo was? Ik wist nooit waarom die dingen oranje of wit waren tbh.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allerton schreef:
    (...)

    hahhahaha weetje dat ik laatst pas erachter kwam dat dat zo was? Ik wist nooit waarom die dingen oranje of wit waren tbh.


    Ik kwam er vorige week achter dat er ook bij hoofdstukken staat of je het hoofdstuk al gelezen hebt ;') Je bent dus niet de enige met dat soort dingen hahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Aelin_ashryver schreef:
    (...)
    Maar ook die van: alleen een notificatie van het eerste bericht na mij? Het kan zijn dat ik er helemaal overheen kijk hoor haha

    Voorlopig kan je dat enkel kiezen bij nieuwe posts.

    Hetgeen er het dichtste bij komt is een abo nemen op het topic (wat ook een optie is als je een nieuwe post maakt).


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury