• hoi! ick ben een patient van Luizen :,(( Maar heeft iemand tips? Want ze hebben al op school gezegt dat iemand luizen heeft en ik werd knálrood! Voel me stom want nu wil niemand straks naast mu zitten!
    Kus


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Schaat,! Rustigg.!
    het is geen oorlog, of een ramp!!
    Wij hebben dat ook op school gehad,
    En ik heb wel tips! :D


    Ga naar de huisarts.

    En als het goed is krijg je daarvan een Shampoo waar je je haar mee moet gaan wassen, En dat is het zooo weg! ;)

    Geen paniek schaat,! <33

    x

    Naar de aptoheek gaan en daar shampoo tegen luizen koen, dagelijks uitkammen en alle spullen in huis goed wassen. Knuffels en dergelijken in afgesloten vuilniszakken een paar weken laten staan, zodat de luizen doodgaan, ze er pas weer uithalen als je geen luizen meer hebt! Je kan het beste bij goede vrienden, mensen waar je de laatste tijd veel mee hebt geknuffeld of veel mee bent opgetrokken en bij familie even laten kijken of ze misschien ook luizen hebben. Zorg dat je niet te veel je jas bij anderen hangt of in kluisjes van anderen doet of whatever, en niet te veel knuffelen en dergelijken.
    Ben je er zo vanaf.


    Mew <3

    bij de albertheijn hebben ze een mdiideltje ,, het ruikt heel sterk het is een soort olie. je moet er een nacht mee slapen en dan sochtends eruit wassen en dan zijn ze helemaal foetsie;)
    (drie jaar geleden had ik se oowk:S)

    suc 6 ermee(H)
    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Ja :) Ik heb ook soo'n shampoo (STINKT TROUWENS VRÉSELIJK) Maar mijn vriendinnen komen er straks ook achter denk ik. én een is een enorme flapuit :,(


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room