• Ik ben back van de kapper en ik vind het.. Lelijk x_x

    because ;; ik ms mijn oude klitterige haar nu al x_x

    mijn haar is nu tot net op mijn sgouders met een schuine lok omdat de kapper het afraadde om het kapsel te nemen wat ik wou x_x
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=101820

    ^^ watch and let me cry in a corner x_x


    We can only learn to love by loving.

    oeii :S


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    ^^ idd oei..
    en nu kank wel janken x_x vooral omdat mijn ma hetm ooi vind en ik het haat x_x


    We can only learn to love by loving.

    like, zo stom somige kappers ><
    als jij een kapsel wil,, moet hij dat knippen, meer vragen we niet van een kapper tog?!
    oef,, ik zou hem gewoon vermoorden ;]


    Dunno ><

    omg als ouders het mooi vinden en jij zelf nie kan het niet goed zijn :|


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    like, zo stom somige kappers ><
    als jij een kapsel wil,, moet hij dat knippen, meer vragen we niet van een kapper tog?!
    oef,, ik zou hem gewoon vermoorden ;]


    this een haar x_x en dat souk mr niet doen wnt sijs de enige kapster die ik aan mijn haar laat sitten x_x

    @Candy
    idd

    en hier foto ":
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=101820


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind het leuk hoor!


    Mew <3

    o wist ik veel ><
    en nouw en!!
    like, als ik een kapsel will, dan neem ik dat, en daar gaat mijn kapper niet om zuren ><


    Dunno ><

    het is leuk!


    Protège moi de mes désirs.

    o wist ik veel ><
    en nouw en!!
    like, als ik een kapsel will, dan neem ik dat, en daar gaat mijn kapper niet om zuren ><


    gheghe mijne dus wel x_x
    en anders knipt ze tog wat se self leuk vind staan x_x


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind het wel leuk hoor:P Trendy:P
    Hoe wilde je het anders hebben?


    I want my bloody cheese now!^^

    Oh My God. Het is zo vet..oké ik zou het zelf nooit doen maarja x__x. IK MOET LANG HAAR HEBBEN X'D

    ik vind het wel leuk (:
    maar eigenlijk slaat het ook nergens op dat kappers dingen afraden; het is toch jouw haar! wat heeft zij er nou mee te maken ¬¬


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    yay,, mijn moeder knipt het x'D

    [hoetriest]

    ik vind het wel leuk! staat je goed...

    xx

    n_n' zo vreselijk is het niet weetje, toen ik mijn haar van blond naar bruin deed haatte ik het maar iedereen vond het leuk. en van bruin naar zwart met roze hetzelfde verhaal. Maar weetje nu vind ik het best wel mooi het is gewoon wennen. Wel kort maar leuk. Ik ben alweer op me haar uitgekeken dus ga het anders doen en weetje als je je lange haar mist koop clip in extensions.

    loves, Renée.

    P.S. Als je kapper en ouders het mooi vinden moet dat erg wezen ofzeu? Ik bedoel je kan het triest vinden en denken dat het dan helemaal niks is maar dat is niet zo mijn moeder heeft meestal gelijk dus tsjaa. En opeens bedenk ik me dat de kleur donkerblond tegen het bruine aan je haar goed zou staan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.