• Lockwood & co is een boeken serie die ik hele tijd geleden heb ontdekt en deze maand kwam dus het derde deel uit. Vrijdag heb ik hem bestelt, gisteren binnen gekregen, toen er in begonnen en vandaag heb ik hem uit gelezen.

    Uiteraard heb ik deel 1 & 2 gelezen dus ik was benieuwd. Ik ben niet teleurgesteld en hoewel het einde in de laatste paar pagina's duidelijk werd, zat ik toch met verbazing het einde te lezen.

    Met andere woorden, ik zit er nu zelfs aan te denken om het vierde deel te bestellen (dat voor zover ik weet alleen nu nog alleen in het Engels te krijgen is en ik lees normaal alle boeken in het Nederlands), want ik kan gewoon niet tegen de cliffhanger aan het einde van het boek.

    Heeft iemand ook het boek gelezen? Zo ja, wat vond jij van het einde?


    Physics is awesome

    Een derde boek al? Wauw. Ik ben nog steeds boek één aan het lezen.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Een derde boek al? Wauw. Ik ben nog steeds boek één aan het lezen.


    In het Nederlands, ja. Volgens mij zijn er al meer boeken in het Engels.

    In dat geval, wat vind je van boek een?

    Ik kan snel lezen en meestal doe ik dat ook, tenzij ik echt niet door een boek heen kan komen.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    In het Nederlands, ja. Volgens mij zijn er al meer boeken in het Engels.

    In dat geval, wat vind je van boek een?

    Ik kan snel lezen en meestal doe ik dat ook, tenzij ik echt niet door een boek heen kan komen.


    Oh, dat wist ik niet.

    Ik zit nog niet zo ver, aangezien ik op dit moment drie boeken tegelijk aan het lezen ben. Voorlopig ben ik eigenlijk niet helemaal overtuigd of het werkelijk iets voor mij is, maar dat kan nog veranderen.


    16 - 09 - '17

    Er zijn nu vier boeken in het Engels. Volgens mij stopt de serie niet met het vierde boek, maar dat weet ik niet zeker.

    Dat vind ik knap. Dat is dan weer iets waar ik moeite mee heb, meestal is de drang om een boek uit te lezen te groot en moet ik eerst het ene boek uit lezen voordat ik aan een andere begin. In het begin had ik dat ook, een boek over geesten leek mij niks voor mij. Maar de boeken hebben me uiteindelijk wel overtuigd. De humor die in de boeken zit, kan ik zeker waarderen.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Er zijn nu vier boeken in het Engels. Volgens mij stopt de serie niet met het vierde boek, maar dat weet ik niet zeker.

    Dat vind ik knap. Dat is dan weer iets waar ik moeite mee heb, meestal is de drang om een boek uit te lezen te groot en moet ik eerst het ene boek uit lezen voordat ik aan een andere begin. In het begin had ik dat ook, een boek over geesten leek mij niks voor mij. Maar de boeken hebben me uiteindelijk wel overtuigd. De humor die in de boeken zit, kan ik zeker waarderen.


    Dat gaat goed dan.
    Ik lees normaal nooit zoveel boeken door elkaar, maar dit is nu een uitzondering.
    Normaal is dit wel iets dat me zou interesseren, want jij had me deze boeken namelijk eens aangeraden, doordat ik liet weten fan te zijn van een show genaamd Ghost Adventures. Het begin van het boek kwam alleen wat saai over, maar ik zie wel hoe het verder gaat.


    16 - 09 - '17

    Dat gaat zeker goed.

    Nu maak je me heel nieuwsgierig naar waarom je nu wel drie boeken leest.
    O, ja dat herinner ik mij nog. Ja, als je zo'n show kijkt of hebt gekeken dan zijn de boeken niet heel eng of spannend, denk ik. Mooi dat je het nog niet op gegeven hebt.


    Physics is awesome

    Ik ken deze boeken niet, maar als ik alleen van de titel af moest gaan is het ook niet echt iets voor mij.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yeji schreef:
    Ik ken deze boeken niet, maar als ik alleen van de titel af moest gaan is het ook niet echt iets voor mij.


    Je moet ervan houden. Misschien vind je binnenkort een boek dat wel iets voor jou is.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Je moet ervan houden. Misschien vind je binnenkort een boek dat wel iets voor jou is.

    Jawel hoor, ik ben daar niet zo slecht in. Ik heb nog genoeg boeken die ik moet uitlezen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kelmeckis schreef:
    Dat gaat zeker goed.

    Nu maak je me heel nieuwsgierig naar waarom je nu wel drie boeken leest.
    O, ja dat herinner ik mij nog. Ja, als je zo'n show kijkt of hebt gekeken dan zijn de boeken niet heel eng of spannend, denk ik. Mooi dat je het nog niet op gegeven hebt.


    Haha, ik weet niet waarom eigenlijk. De verleiding was groot om te wachten, denk ik.
    Dat kan best.


    16 - 09 - '17

    Deel 1 heb ik gelezen. Totaal geen boek voor mij maar ondanks alles toch boek 2 bij de bieb geleend. Was geen goed plan :') en heb hem dus ook weggelegd

    vanwege de bronnen die ze moeten zoeken en wat het vaak zijn (probeerde niks te verraden)

    Reigns schreef:
    (...)

    Haha, ik weet niet waarom eigenlijk. De verleiding was groot om te wachten, denk ik.
    Dat kan best.


    Ik zou op een gegeven moment echt in de war raken. Want ik denk niet dat mijn brein het aan zou kunnen, het zou alles nog een stuk drukker maken en het is soms al zo druk.

    Welke boeken lees je dan nog meer, als ik vragen mag?


    Physics is awesome

    Fermosa schreef:
    Deel 1 heb ik gelezen. Totaal geen boek voor mij maar ondanks alles toch boek 2 bij de bieb geleend. Was geen goed plan :') en heb hem dus ook weggelegd

    vanwege de bronnen die ze moeten zoeken en wat het vaak zijn (probeerde niks te verraden)


    Jammer dat het niet iets voor jou is. Smaken verschillen en dat is soms maar goed ook. Hoewel ik moet zeggen dat nummer drie echt goed is qua wat er gebeurd tussen de drie geestenjagers.

    Volgens mij verklap je niks. Maar ik snap niet helemaal waarom je daarom de boeken niet leuk vind.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Jammer dat het niet iets voor jou is. Smaken verschillen en dat is soms maar goed ook. Hoewel ik moet zeggen dat nummer drie echt goed is qua wat er gebeurd tussen de drie geestenjagers.

    Volgens mij verklap je niks. Maar ik snap niet helemaal waarom je daarom de boeken niet leuk vind.


    het klinkt misschien minder schrik maar ik kan slecht tegen dode dingen en schrik echt ontzettend snel. Toen ik net deel 1 bezig was schrik ik me een ongeluk toen iemand me in aardrijkskunde op mijn rug tikte :')

    Fermosa schreef:
    (...)

    het klinkt misschien minder schrik maar ik kan slecht tegen dode dingen en schrik echt ontzettend snel. Toen ik net deel 1 bezig was schrik ik me een ongeluk toen iemand me in aardrijkskunde op mijn rug tikte :')


    Dat is vervelend. Als je inderdaad bang bent voor geesten of snel van dingen schrikt, dan zijn de boeken minder geschikt om te lezen. Hoewel ik het zelf niet zo op spoken heb en me niet zo gemakkelijk voel als het donker is, jagen de boeken me toch niet meer angst aan. Nu ik s'morgens vroeg moet opstaan, weet ik dat er in de nacht niks raars gebeurt en toch blijft dat ongemakkelijke gevoel er als ik denk iets te horen of te zien. Dus ik kan wel begrijpen dat je de boeken liever niet wilt lezen.


    Physics is awesome