• … afgelopen vrijdag kreeg ik – eindelijk – mijn geneeskundepropedeuse uitgereikt!
    En dat is best chill, want ik heb er twee jaren over gedaan, en ik heb afgelopen zomer de overstap naar biologie gemaakt. Ik had geneeskunde dus eigenlijk al wel achter me gelaten – en nu is het officieel.
    Hier is ‘ie dan!



    En wat nu nog mooier is: mijn vriend is meegegaan naar de uitreiking. Hij is vrijdagavond blijven slapen (dat was leuk), zaterdag hebben we de hele dag gechilld (dat was nog leuker), en bovendien is hij zaterdagavond ook blijven slapen – volledig onverwacht, maar ook heel, heel erg leuk en gezellig.

    Het toppunt?
    Hij neemt me mee op safari naar de Beekse Bergen! Hoe lief is dat!
    We zijn pas net iets meer dan twee maanden samen, dus het is allemaal nog erg nieuw en spannend, maar het voelt zo vertrouwd en geweldig en ik mis hem so much en goddamnit ik kan de hele dag over hem praten en dromen en… so yeah. Met de rest zal ik jullie niet lastigvallen.

    Anyway. We hebben dus aanstaande zaterdag afgesproken om naar de dierentuin te gaan en ik heb er zo fucking veel zin in!

    Hebben jullie onlangs nog iets te vieren gehad?


    oi, suzy

    Oh wat leuk! En naar de dierentuin gaan is bijna nog leuker!!

    Ik heb niet echt iets te vieren, maar ik heb voor de eerste keer autogereden gisteren en niemand aangereden dus dat is ook positief haha


    The soul needs autumn.

    Gefeliciteerd!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gefeliciteerd! ^^
    Ik heb vandaag de verjaardag van mijn vake gevierd. (:


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Proficiat! *O*


    What would Emma do?

    Gefeliciteerd ^^! Wat leuk dat je met hem naar de dierentuin gaat, dat is ook echt leuk c:!

    Ik heb nu nog niets te vieren, maar woensdag heb ik mijn propedeuse uitreiking. Dan heb ik wel een (klein) feestje :').


    Seasons will change, but I shall remain

    Vorige week vroeg hij tussen neus en lippen door of ik dierentuinen leuk vond, dus ik zei ja - nu blijkt waarom hij dat van me wilde weten. ^^ Superlief van hem.

    Gefeliciteerd Loïs! Voor welke opleiding?


    oi, suzy

    Nesantia schreef:
    Vorige week vroeg hij tussen neus en lippen door of ik dierentuinen leuk vond, dus ik zei ja - nu blijkt waarom hij dat van me wilde weten. ^^ Superlief van hem.

    Gefeliciteerd Loïs! Voor welke opleiding?

    Dat is echt lief van hem!

    Bedankt ^^! Het is voor gezondheidszorg technologie.


    Seasons will change, but I shall remain

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd! En heel veel plezier bij biologie. Ik heb mijn herexamens gehaald, en ik kan eindelijk beginnen aan mijn tweede jaar, na twee jaar over mijn eerste jaar gedaan te hebben.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gefeliciteerd! Ik hoop dat je nu al meer op je plek bent geland bij bio. ^^

    Ik had afgelopen vrijdag een jubileum van vier jaar, met mijn vriend. ;D


    Deep inside, I've never felt alive

    Aww, wat leuk allemaal. Dubbel gefeliciteerd dan, haha, zowel met je propedeuse als met een vriend waar je helemaal gek op bent. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    @Manon: jij ook gefeliciteerd dan! Dat is zeker iets om te vieren. Veel succes in je tweede jaar!

    @Sofie: tot nu toe bevalt biologie me vele malen beter dan geneeskunde. En een jubileum van vier jaar is ook heel erg leuk!

    @Inge: dubbel dank je wel dan (cool)


    oi, suzy

    Gefeliciteerd!

    Idk. Ik heb, voor zover ik weet, niets te vieren gehad. M'n leven is behoorlijk kwalitatief uitermate teleurstellend de laatste weken.


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd! Dat is echt wel heel erg lief van je vriendje.

    Ik heb zelf ook niet echt wat te vieren.