• Van wie vinden jullie het ook zo jammer dat ze niet meer bij de akatsuki's horen ik vind het supper jammer dat itach (huil) deidara en hidan dood gaaan (huil) ehehe ,, voor wie de manga hebbe ngelezen !! xd van mij mag pein ofzow wel dood ,maarjaah :P
    ikvraag me af waarom vinden zoveel mensen DEIDEI leuk ? ( deidara xd ) ik omdat hij hoot is en blond xd.
    En tobi (H) hijs zoo cutee met z'n drukkeh gedrag maar wat niet veel mensen weten is dat tobi eigenlijk de leider ervan is en stiekem de touwtjes in handen heeft marada (ofzoow ) Uchiha !! maarjaah tobi is egt cutee :3
    en als je een rol in ee nserie voor me heb
    ZOU IK DAT HEEL AARDIG VINDEN :D

    ghehe nou hier kun je lekker over narutoo praten

    xxx Alyshaa-kun


    I'm REBELLIOUS

    Deidara is grappig xD (ik voel mij nooit echt aangetrokken tot anime jongens :P) maar ik vind Tobi en Deidara wel grappig. En Zetsu is gewoon eng.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Akatsuki's? :'D

    -plat-

    Australie schreef:
    Deidara is grappig xD (ik voel mij nooit echt aangetrokken tot anime jongens :P) maar ik vind Tobi en Deidara wel grappig. En Zetsu is gewoon eng.

    Nee, Zetsu is gewoon een schatje. (/adores Zetsu)
    I hope Hidan-sama didn't hear that... HIDAN-SAMA, I ADORE YOU!!! (/runs to Hidan-sama)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ik vindt het jammer van itachi deidara hidan en kakuzu omdat ze gewoon alle 4 briljant zijn xD


    Miracle!!

    deidara is leuk jah.... ZIE JE DAT NIET AAN MIJN NAAM!?!? X3


    Everyone can hurt you, can make you cry. But that's why you have those few real friends. To make you rise again.

    i (H) de uchiha's... Itachi, madara (ook zij tobi kantje zooooooooo kawaii) en Sasuke maar di laatste iet minder...

    DEIDEI & SASORI!!!!! (A)

    Fragile schreef:
    Ik snap nogsteeds niet waarom mensen een getekend poppetje leuk vinden. (:

    Bedoel je echt leuk-leuk?
    Nee, dat snap ik ook niet.. vind ik een beetje eng. :X

    [ bericht aangepast op 28 okt 2010 - 12:15 ]


    ars moriendi

    Heey ^^
    Ik ben onlangs met een Naruto fanfiction begonnen. Als je wilt kan ik je in die verhaal stoppen ;D Het gaat toch over Akatsuki :3
    Dus, stuur me een gastenboek berichtje of een pb'tje.
    En, it's true: de besten sterven allemaal ;o Schreeuwende Jashinist, Crazy Mangekyou guy en Blondie x'D (jh, kgeef ze zowat bijnaampjes :3 But, never mind ^^ ) Maar ja. You know what to do (:
    MAIL ME if you're interested :'D

    x

    Sasuko


    Those who break the rules are scum, but those who abandon their comrades are worser than scum!

    Mercury schreef:
    (...)
    Bedoel je echt leuk-leuk?
    Nee, dat snap ik ook niet.. vind ik een beetje eng. :X


    Me2 xd

    @topic, Yeah, de awesome characters sterven als eerst. Zetsu vond ik altijd boring...:s


    Leave me as I am.

    Fragile schreef:
    Ik snap nogsteeds niet waarom mensen een getekend poppetje leuk vinden. (:


    Helemaal met je eens, ik vind het maar raar (ik wordt er helemaal gek van omdat men vriendinnen er altijd over praten!!!!)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Yakshini schreef:
    Omg. O.o Het is een verhaal. Get over it already. =P


    Waar xD Maar had het zelf ook ooit, ik was zo'n anime aan
    het kijken en toen verdween mijn lievelings personage
    waar ik altijd om kon lachen :l Dus dan is het wel balen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    -

    [ bericht aangepast op 20 dec 2010 - 17:17 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Deidara, Itachi, Sasori, Hidaaaaan T_T
    & indd, de beste sterven meestal..


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    waarom deidei-kun zo populair is bij de meisjes?
    -hot
    -blond
    -smexy
    - HIJ HEEFT EEN VETTE FANGIRLSMILE!

    duidelijk alysha-chan?? xD
    x sharona ( ja die sharona xD )


    Everyone can hurt you, can make you cry. But that's why you have those few real friends. To make you rise again.