• Zoals in de titel vernoemd, lijkt het mij een goed idee om de usernames te resetten. Natuurlijk weet ik niet of dit mogelijk is, maar misschien kan een van de mods het uitzoeken.

    In ieder geval lijkt het me handig om wat uitleg te geven.
    Mij lijkt het een goed idee om de usernames van users die erg lang niet meer online zijn geweest te resetten. Zo komen er meer usernames vrij. Ik heet bijvoorbeeld 'AIex', met een hoofletter i. Om zulke lastige namen te voorkomen lijkt mij een opschoning wel handig.

    Is dit een goed idee

    26.9% (7 stemmen)
     
    Ja

    38.5% (10 stemmen)
     
    Nee

    34.6% (9 stemmen)
     
    Als het mogelijk is

    0.0% (0 stemmen)
     
    Dit is een twijfelgeval


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."

    Volgens mij is dit al een keer voorgesteld maar kan dit niet wegens database redenen. (Alles wat gepost en zo is door hen zou dan ook verwijderd moeten worden.)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Gaat niet om de een of andere reden die ik inmiddels weer vergeten ben. Jammer maar helaas.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Volgens mij kan het inderdaad niet. Zou wel fijn zijn. Want ik kom regelmatig accounts tegen die vier jaar geleden aangemaakt zijn en maar twee dagen actief waren. En dan wil ik nét die username, natuurlijk ):

    Oh was het ook niet iets met verwarring ofzo?

    [ bericht aangepast op 5 okt 2016 - 9:58 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat zou echt prachtig zijn, maar volgens mij is het voorstel al een paar keer afgewezen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    DoII schreef:
    Volgens mij is dit al een keer voorgesteld maar kan dit niet wegens database redenen. (Alles wat gepost en zo is door hen zou dan ook verwijderd moeten worden.)

    Dat, en we hebben niet eens de mogelijkheid/tools om iemand te verwijderen. En ik moet zeggen dat het ook veel te veel tijd zou kosten om zoiets uit te zoeken. Dan hebben we nog een heleboel andere dingen op de planning staan waar ik liever mijn tijd zou instoppen.
    Daarbij: we hebben inmiddels toch ook de underscore?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik zou gewoon mensen die overal 0 hebben staan bij statistieken eruit gooien. :'D Maar zo ben ik. Ik weet dat Rutger nog altijd hoopt dat die mensen terug komen, maar dat komen ze echt niet. Als vaste users al niet meer terug willen komen...


    Your make-up is terrible

    Nou ik hou graag mijn usernames!

    Maar voor bijvoorbeeld een inactief of permanent geband account zou het wel fijn zijn. Stel die persoon heeft net de username die jij wilde en die heeft een perm ban of is inactief, dan baal je natuurlijk enorm dat die username naar iemand is gegaan die er niets meer me doet/kan


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    Nou ik hou graag mijn usernames!

    Maar voor bijvoorbeeld een inactief of permanent geband account zou het wel fijn zijn. Stel die persoon heeft net de username die jij wilde en die heeft een perm ban of is inactief, dan baal je natuurlijk enorm dat die username naar iemand is gegaan die er niets meer me doet/kan


    Dit.
    Als het niet kan: verzin een andere naam (;

    Ik vind het persoonlijk ook een heel fijn idee (manmanman de frustraties als inactieve user een username heeft die ik wil), maar het is technisch gewoon niet mogelijk. Zoals Sofie al zegt, het kost bizar veel tijd en we hebben gewoon de mogelijkheden daar niet voor. Sorry guys :/

    [ bericht aangepast op 5 okt 2016 - 11:28 ]

    Thunderfvck schreef:
    Ik zou gewoon mensen die overal 0 hebben staan bij statistieken eruit gooien. :'D Maar zo ben ik. Ik weet dat Rutger nog altijd hoopt dat die mensen terug komen, maar dat komen ze echt niet. Als vaste users al niet meer terug willen komen...


    Dit


    26 - 02 - '16

    Tony schreef:
    (...)
    Dat, en we hebben niet eens de mogelijkheid/tools om iemand te verwijderen. En ik moet zeggen dat het ook veel te veel tijd zou kosten om zoiets uit te zoeken. Dan hebben we nog een heleboel andere dingen op de planning staan waar ik liever mijn tijd zou instoppen.
    Daarbij: we hebben inmiddels toch ook de underscore?


    Dit en daarmaast weet je nooit of iemand ooit nog besluit terug te komen. Zou nogal lullig zijn om weer in te willen loggen, maar je naam kwijt zijn.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik snap dat de mods het niet kunnen, maar ik ben me er redelijk zeker van dat zoiets voor Rutger wel mogelijk zou moeten zijn, eigenlijk.

    Dan nog is het natuurlijk maar net de vraag of dat iets is wat hij zou wíllen doen. Dit soort suggesties zijn al erg vaak voorbij gekomen in Q's vele jaren en er zal waarschijnlijk een reden zijn dat ze telkens zijn afgewezen. Het idee was volgens mij dat het wel zo netjes in om inactieve users nog gewoon de kans te bieden om terug te komen indien ze willen, hoe onwaarschijnlijk het soms ook lijkt, en dat usernames van gebande users niet kunnen worden hergebruikt omdat dat behoorlijk verwarrend zou kunnen worden, want je wilt niet dat een onschuldige user per ongeluk wordt geband omdat die een naam heeft genomen die een grote relschopper had, of dat gewoon iedereen op het forum die twee mensen door elkaar haalt.

    Daarnaast zou zo'n opschoning Rutger natuurlijk ook tijd kosten, als hij het inderdaad kan, en om eerlijk te zijn lijkt het me belangrijker dat er (eerst, in ieder geval) dingen op de to do-lijst worden weggewerkt. Ik begrijp wel dat dit usernameprobleem heel veel mensen frustreert, sorry mensen. :x

    [ bericht aangepast op 5 okt 2016 - 16:30 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Helaas al zeer vak voorgesteld en afgewezen. Ik vrees dat creatief zijn de enige oplossing is.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik denk ook dat het ergens wel mogelijk is en het hoeft ook niet meteen geregeld te worden maar het is misschien wel iets om in gedachten te houden. Ik aas gewoon op een gebruikersnaam die iemand heeft die al een paar jaar niet online is en ook nooit actief is geweest, ggggr.
    Maar je ziet wel vaker bij sites dat na een lange poos de gebruikers die al zoveel jaar niet actief zijn geweest, gewoon worden verwijderd. Denk dus niet dat het echt onmogelijk is (maar ik weet ook niet hoe de site is opgebouwd uiteraard).


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Debbaut schreef:
    Helaas al zeer vak voorgesteld en afgewezen. Ik vrees dat creatief zijn de enige oplossing is.:'D


    Ja en dan krijg je dingen als het hoofdletter i verhaal en dat willen jullie ook al niet :W

    [ bericht aangepast op 5 okt 2016 - 16:44 ]


    26 - 02 - '16