• Ik ben vast niet de enige die ervan baalt dat er de laatste maanden (of gerust twee jaar) zo weinig reacties worden achtergelaten op creaties. En toegegeven: ik maak me daar zelf net zo goed aan schuldig. De sneeuwballenactie was onwijs leuk en bracht wat meer leven op Quizlet. Dus nu vraag ik me af: kan er niet zo’n competitie op Quizlet blijven?

    Je zou bijvoorbeeld ‘munten’ kunnen verdienen per reactie die je achterlaat. En om te voorkomen dat iedereen alleen ‘leuk!’ zegt, kan er misschien ingesteld worden dat er minstens drie woorden moeten staan om een munt te verdienen. Deze munten zouden dan op het profiel kunnen staan. Ik dacht eraan dat er bijvoorbeeld elke maand ‘bekers’ kunnen worden uitgedeeld aan de users die de meeste reacties hebben achtergelaten (die ook op het profiel komen) en om de mensen met minder tijd te stimuleren, zouden de vakanties ‘bonusweken’ kunnen zijn die dubbele punten opleveren. Misschien kan er voor de winnaars aan het einde van het jaar een creditprijs kunnen zijn of een vermelding op je profiel of wat leuks. Dat vraagt natuurlijk om heel wat programmeerwerk (maar hé, we hebben een nieuwe admin ;D), maar ik kan me voorstellen dat deze competitie wel gaat bijdragen aan meer activiteit op de website en dat het maken van creaties daardoor voor iedereen leuker wordt.

    Wat vinden jullie ervan? Hebben jullie nog leuke aanvullingen?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Leuk idee (:

    [ bericht aangepast op 3 juni 2017 - 11:37 ]


    Mhm?

    Eens, maar mocht dit er komen dan zou ik wel zorgen dat de scores niet meer zichtbaar zijn, zoals bij de sneeuwbalactie, want toen was ik eerst op dreef met reacties, maar toen ik zag dat er van die fanatiekelingen waren die extreem veel hadden toen haakte ik af omdat ik het toch nooit zou halen.
    Ik zou geen bekers uitreiken, maar credits cadeau doen.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2017 - 11:23 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik vind het een heel leuk idee! Ik ben het wel eens met Histoire, het werkt niet erg motiverend als je ziet dat anderen al een ontzettend hoge score hebben die je niet meer kunt inhalen.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Idk ik vind het heel vervelend dat het "moet". Ik meld me bijvoorbeeld ook niet aan met het 'reactie en review'-topic, omdat er dan een bepaalde dwangmatigheid achter zit. Juist de oprechte, spontane reacties vind ik leuk.

    (Ik zit ook op Yoors waar je dus punten (die weer geld opleveren) kunt verdienen door te reageren en daar krijg je dus copy-paste reacties, stnadaard reacties en ook promotie van eigen stukken en dat is gewoon naar)

    Dit idee vind ik misschien wel wat vriendelijker - want het moet niet, maar het is wel leuk.

    Ik denk nog even.

    Histoire schreef:
    Eens, maar mocht dit er komen dan zou ik wel zorgen dat de scores niet meer zichtbaar zijn, zoals bij de sneeuwbalactie, want toen was ik eerst op dreef met reacties, maar toen ik zag dat er van die fanatiekelingen waren die extreem veel hadden toen haakte ik af omdat ik het toch nooit zou halen.
    Ik zou geen bekers uitreiken, maar credits cadeau doen.


    Ik vind de bekers juist bijdragen aan het vriendelijke. Het is puur voor de eer en daarmee wek je de interesse van een bepaald soort mensen die denk ik ook oprechter reageren. (Ipv voor het geld copypaste)

    [ bericht aangepast op 3 juni 2017 - 11:29 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Livsnjutare schreef:
    Ik vind het een heel leuk idee! Ik ben het wel eens met Histoire, het werkt niet erg motiverend als je ziet dat anderen al een ontzettend hoge score hebben die je niet meer kunt inhalen.

    Maar je hebt natuurlijk wel iedere maand een nieuwe kans. (:
    Er hoeft van mij geen top-lijst te komen, maar het zou wel leuk zijn als je op het profiel of onder je posts/badges op het forum het aantal munten ziet. Want als je helemaal niets ziet, zou dat bij mij de competitie juist weghalen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    M0NA schreef:
    (...)

    Ik vind de bekers juist bijdragen aan het vriendelijke. Het is puur voor de eer en daarmee wek je de interesse van een bepaald soort mensen die denk ik ook oprechter reageren. (Ipv voor het geld copypaste)


    Hier ben ik het mee eens. Er zijn al zoveel manieren om credits te winnen en zodra het om 'geld' draait, staan mensen er toch weer anders in.


    Every villain is a hero in his own mind.

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JA

    ik zeg dus ja


    Heaven is a place that we all have

    Ik vergeet echt altijd om reacties te zetten. Zelfs een kudo te geven vergeet ik al. Ik vind het wel een leuk idee, zolang de reacties maar oprecht blijven.


    Alleen maar tranen van geluk

    Dit vind ik echt een super idee!!!!! IK ZEG AYE!!! (pirate)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik zeg JA


    Treat people with kindness

    Leuk idee! Zo komen er wel meer leuke reacties op creaties! (:
    Maar aan de andere kant zijn reacties dan minder 'gemeend', omdat mensen misschien reacties gaan plaatsen om wat te verdienen.

    Histoire schreef:
    Eens, maar mocht dit er komen dan zou ik wel zorgen dat de scores niet meer zichtbaar zijn, zoals bij de sneeuwbalactie, want toen was ik eerst op dreef met reacties, maar toen ik zag dat er van die fanatiekelingen waren die extreem veel hadden toen haakte ik af omdat ik het toch nooit zou halen.
    Ik zou geen bekers uitreiken, maar credits cadeau doen.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hannibal_Lecter schreef:
    Leuk idee! Zo komen er wel meer leuke reacties op creaties! (:
    Maar aan de andere kant zijn reacties dan minder 'gemeend', omdat mensen misschien reacties gaan plaatsen om wat te verdienen.

    Zullen die reacties dan echt minder gemeend zijn? Met de sneeuwballen actie heb ik echt onwijs leuke reacties op mijn creaties gekregen. Heb geen moment gedacht dat ze ongemeend zouden zijn.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben voor (:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ringwraith schreef:
    (...)
    Zullen die reacties dan echt minder gemeend zijn? Met de sneeuwballen actie heb ik echt onwijs leuke reacties op mijn creaties gekregen. Heb geen moment gedacht dat ze ongemeend zouden zijn.

    Misschien ook omdat wij alle reacties nakeken?

    Ik vind het nog wat vaag precies. Misschien moet je het wat concreter omschrijven?
    Extra reacties zijn altijd welkom. Je schrijft in de eerste plaats voor jezelf, maar je post het omdat je wil weten wat anderen er van vinden. ^^
    Ik denk ook niet dat je te hard moet kijken naar 'niet gemeende reacties'. Als er inderdaad iets in te stellen is dat je pas iets voor je reactie kan krijgen vanaf 3 of 5 woorden (exclusief smileywoorden), dan sluit je al veel uit. Je kan ze dan nog wel posten, maar dan tellen ze niet.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury