• Vandaag trof ik Pim op een mooi moment en kon het niet laten om een foto te maken.


    26 - 02 - '16

    Haha, dat is wel een hele leuke foto. Hij lijkt de erwt wel niet te voelen.(cat)


    Take me to wonderland

    Primses op de erwt?(krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    @Dysphoria; klopt. Hij is gek op kussens :3

    @SPECS; ja idd, haha


    26 - 02 - '16

    Aw wat schattig! Leuke foto!


    obsessive rage

    DarIing schreef:
    Aw wat schattig! Leuke foto!


    Dankje :3


    26 - 02 - '16

    Typisch katten, als je ergens wil liggen dan doe je dat gewoon, wat er dan ook allemaal bovenop ligt :Y)

    Pim is zo'n heerlijk beest :')


    Stenenlikker

    WingedHussar schreef:
    Typisch katten, als je ergens wil liggen dan doe je dat gewoon, wat er dan ook allemaal bovenop ligt :Y)

    Pim is zo'n heerlijk beest :')


    Ja, haha :3
    Hij houdt ook niet van kartonnen dozen. Enkel kussentjes en stoelen vindt hij fijn.


    26 - 02 - '16

    Het is een leuke foto. Maar hier heb je toch een ander, oud topic voor om foto's in te posten?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yeji schreef:
    Het is een leuke foto. Maar hier heb je toch een ander, oud topic voor om foto's in te posten?


    Wat is er mis met het maken van een leuk topic?

    Zeg het gewoon recht in mijn gezicht als je mij en mijn topics niet leuk vindt.


    26 - 02 - '16

    Bailar schreef:
    (...)

    Wat is er mis met het maken van een leuk topic?

    Zeg het gewoon recht in mijn gezicht als je mij en mijn topics niet leuk vindt.

    Wauw. Serieus? Ik vraag alleen of het niet handiger is in dat topic neer te zetten. Verder zeg ik helemaal niks over dat ik je topics niet leuk vindt e.d. En hoe is dit niet 'recht in je gezicht' dan? Het is je dang topic :W Zo bedoel ik het niet eens. Je hoeft niet zo aanvallend te reageren, ik zou het appreciëren als je van tevoren er gewoon naar vraagt in plaats van maar ervan uitgaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    -> Gesloten op verzoek van de topic maakster.


    When time and life shook hands and said goodbye.