• A L L      T H A T ' S      L E F T


    Precies 90 jaar geleden is datgene gebeurd waar wetenschappers voor vreesden: een omwenteling van het magnetische veld van de aarde. Maar in tegenstelling tot 700.000 jaar daarvoor, toen dit ook gebeurde, is dit om onbekende reden veel te snel verlopen. De gevolgen hiervan waren het uitvallen van alle moderne technologie, de drastische shift van de continenten, en hierdoor ook het uitbarsten van een supervulkaan. Door deze continentale shift, het falen van alle technologie, en de vulkaanuitbarstingen over de gehele wereld, is de mensheid vrijwel geheel uitgestorven, mede doordat de aarde 10 jaar lang de zon niet meer zag door de aswolken.

    Kleine groeperingen mensen over de gehele wereld hebben dit op miraculeuze wijze overleefd door bijvoorbeeld de mogelijkheid te hebben gehad om onder te duiken in bestendige bunkers. Nu de aarde zich net weer herstelt uit een jarenlange winter, krijgen de nakomelingen van de overlevers de kans om opnieuw hun leven buiten hun schuilplaatsen op te bouwen.

    Ze leven in kleine clans van over het algemeen rond de 70 mensen, voor het grootste deel in de heropbouwende natuur, omdat steden hen nauwelijks meer iets te bieden hebben. Ze berusten op overblijfselen van de mensheid die ooit heeft bestaan, en zelfgemaakte voorwerpen, die ze gebruiken om mee te jagen of andere vormen van voedsel te verzamelen.











    T H E      R P G:
    rollentopic      speeltopic

    De meeste clans leven zo ver uit elkaar dat ze nooit andere mensen tegen zullen komen. Dit geldt echter niet voor twee clans gelegen van het voormalige Scandinavië. De Asta, en de Dagnir. Door verwaterde redenen die te maken hadden met grondgebied, heeft er tientallen jaren lang een koude oorlog tussen de twee gewoed. De nieuwe, huidige leiders van beide groepen hebben echter ervoor gekozen om vrede met elkaar te sluiten, zodat ze hun resources zouden kunnen bundelen, waardoor ze een grotere overlevingskans kregen.

    Nu, enkele maanden later, gaat het vrij goed tussen de twee groepen die samen in een vergroot kamp leven. Totdat plotseling het lijk gevonden wordt van een lid van de Asta clan. Ze zijn ervan overtuigd dat iemand van de Dagnir clan hiervoor verantwoordelijk is. Chaos breekt uit. Zullen de leiders de groep samen weten te houden? Wie was ervoor verantwoordelijk? En wat was hun reden?



    R E G E L S

    ~ De huisregels van Quizlet gelden hier ook.
    ~ Minimaal 200 woorden per post.
    ~ Ruzies IC, niet OOC.
    ~ 16+ is toegestaan, mits aangegeven.
    ~ Maximaal 2 rollen per persoon.
    ~ Nieuwe topics worden aangemaakt door Shireen, tenzij anders aangegeven.
    ~ Naamsveranderingen graag doorgeven.
    ~ Geen Mary Sue's of Gary Stue's
    ~ Bepaalde functies binnen een clan zijn mogelijk in overleg.


    I N V U L L E N

    Naam:
    Clan:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties: met personages van andere spelers
    Extra:


    R O L L E N
    tijdelijke stop vrouwen
    Asta clan
    ~ Astris Rae Lindström ~ 25 ~ Abbey Lee Kershaw ~ Zusak
    ~ Gisela Freya Jørgerson ~ 16 ~ greenlight22
    ~ Magdalena Brynhild Sørensen ~ 25 ~ FlREBlRD
    ~ Liviah Linnea Sigthorsson ~ 21 ~ Ziegler
    ~ Jaech of Asta ~ 17 ~ Devon Bostick ~ AiLaikHeda
    ~ Gideon Falk ~ Leader ~ 42 ~ Nikolaj Coster-Waldau ~ IJsvogel
    ~ Natanael Oskar Ahlström ~ 29 ~ Rudi Dollmayer ~ FlREBlRD
    ~ Gereserveerd ~ Roman Reigns ~ Ursula
    ~
    ...

    Dagnir clan
    ~ Gereserveerd ~ Marie Avgeropoulos ~ Shireen
    ~ Eydís Lorelei Østergård ~ 18 ~ Astraeus
    ~ Ruby ~ Miall
    ~ Crake ~ Leader ~ 37 ~ Jason Momoa ~ Artifices
    ~ Bjarne Esling Alvarsson ~ trasecolare
    ~
    ...


    O V E R I G E      I N F O

    Het huidige kamp bestaat in totaal uit zo'n 150 mensen, waarvan sommigen dus nog over het algemeen heel wat afgunst zullen hebben voor de ene of de andere kant. Ook de leiders die hen hebben samen gebracht hebben zo nu en dan nog hatelijke gevoelens, maar weten dat het het beste is om deze te onderdrukken, zodat de groep in vrede kan samenleven.

    Het kamp ligt in een bos dicht bij de grotere stad die voor de ondergang 'Bergen' genoemd werd. Ze zijn zo'n 20 kilometer van de rand van de stad verwijderd.

    Het bos is naast enkele dieren voor jacht ook rijk aan voedsel zoals bloemen, noten, bessen en paddestoelen. Vers water vangen ze op als het regent, en halen ze uit een rivier die een kilometer van het kamp vandaan stroomt.

    De persoon van de Asta clan die dood is aangetroffen was een vrouw van 30 jaar. Ze werd in een stukje bos zo'n 50 meter van het kamp gevonden, haar keel is doorgesneden.

    **Als je denkt dat jouw personage degene geweest kan zijn die de moord heeft gepleegd, voor welke reden dan ook, stuur dan een PB naar Shireen. Let op: dit kunnen leden van zowel de Dagnir als de Asta clan zijn!**

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 21:53 ]


    how dare you speak of grace

    Shocker schreef:
    Ik weet niet echt goed hoe ik moet beginnen, tbh :').


    Zou jij niet het lichaam vinden? :'D


    how dare you speak of grace

    Ja I know maar wanneer enzo :'D.


    I just caught the wave in your eyes

    Shocker schreef:
    Ja I know maar wanneer enzo :'D.


    Je kunt ermee beginnen I guess (:


    how dare you speak of grace

    Don't mind Ruby and Marthe, they drunk. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    Don't mind Ruby and Marthe, they drunk. :Y)


    We drunk, yea :'D


    how dare you speak of grace

    okki dan post ik zo wel, als ik er nog an toe kom qua toetsen die ik nog moet voobereiden #rip


    I just caught the wave in your eyes

    Shocker schreef:
    Ja I know maar wanneer enzo :'D.


    Anders laten we onze samen het lijk vinden?
    Of mag dat niet ?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is de vrouwelijke stop ook bij de dagmar clan want als dat niet is mag ik er dan bij? Vrouwelijke rol


    CooleSarah11 --> TwinButterfly

    Reserveren


    CooleSarah11 --> TwinButterfly

    Shireen schreef:
    (...)

    We drunk, yea :'D


    And they awesome. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    CooleSarah11 schreef:
    Is de vrouwelijke stop ook bij de dagmar clan want als dat niet is mag ik er dan bij? Vrouwelijke rol


    Niet lullig bedoeld hoor, maar gezien je - je nu al voor meerdere RPG hebt aangemeld, nog geen rollen hebt gemaakt en eigenlijk niet meer doet dan reageren, is het dan niet handiger om eerst te kijken of je bij andere RPG je rollen af kunt maken? Ik bedoel, je bent nieuw, maar het lijkt er nu wel heel erg op dat je erg veel hooi op de vork neemt meteen. RPG is niet zomaar een dingetje van, oh ik meld me aan en zie dan wel, maar het is echt iets waar je mee bezig bent en wat best wel wat tijd vergt. Het is ook moeilijker dan het lijkt.
    En je kunt je posts aanpassen. Rechts bovenin, het papiertje met de pen.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 21:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CooleSarah11 schreef:
    Reserveren


    Ik ken je verder niet, maar wat Windigo zegt heeft wel een punt.
    Daarnaast is de stop op vrouwen algeheel, we hebben nu slechts één man in de Dagnir clan, en dat is de leider.
    Als je denkt dat je wel echt de commitment wil maken om mee te doen, kun je altijd een man reserveren (:


    how dare you speak of grace

    Oh trouwens, ik ben het speeltopic kwijt ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shocker schreef:
    okki dan post ik zo wel, als ik er nog an toe kom qua toetsen die ik nog moet voobereiden #rip


    Same here :'D
    Franse woordenlijsten komen mijn neus uit.

    Trouwens, @Windigo, als Shocker het ermee eens is, vind ik het prima als ze het lijk samen vinden (:


    how dare you speak of grace

    Windigo schreef:
    Oh trouwens, ik ben het speeltopic kwijt ;'D


    Link staat nu ook in dit topic (:


    how dare you speak of grace