• Geen idee of dit topic hier goed staat. Ik zag dit op facebook voorbij komen (en ook vroeger vaak op tumblr) en het leek me leuk als hier Quizletters een leuke reactie zouden achterlaten zodat ik het op een briefje kan schrijven en in een pot kan doen. :'D Dus, een pot vol met reacties van alleen Quizletters! Maakt niet uit of ik je ken of niet. Graag alle reacties hier in het topic :'D Op 1 januari 2017 zal ik ze opnieuw openen.


    The sun will rise and we will try again.

    Yolanda heeft al zoiets al opgestart: hierzo klik. (: Tenzij je natuurlijk je very own jar wilt. ^^

    Ik wens je een heel prettig nieuwjaar. Ik hoop dat je je aan je goede voornemens zal houden (;

    [ bericht aangepast op 13 okt 2016 - 20:23 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    Yolanda heeft al zoiets al opgestart: hierzo klik. (: Tenzij je natuurlijk je very own jar wilt. ^^

    Ik wens je een heel prettig nieuwjaar. Ik hoop dat je je aan je goede vernemens zal houden (;


    Oh wauw, echt precies hetzelfde plaatje ook. Had ik niet gezien haha.

    Toch is wat ik hiermee bedoel iets anders, want het is niet voor je eigen toekomstbeeld maar echt zoals het originele plaatje bedoeld is ^^

    [ bericht aangepast op 13 okt 2016 - 18:21 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Haha wat leuk dit! x)
    Ik heb een algemene pot. Maar als dit jouw eigen potje wordt, waarom ook niet?^^

    Mijn berichtje aan jou:

    Hey! Gelukkig nieuw jaar! Dat we je nog maar heel veel op het forum voorbij mogen zien komen met je geweldige creaties! Liefs, Yolanda


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yolanda/Gibbs heeft hier al een topic over geopend met precies hetzelfde plaatje.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yeji schreef:
    Yolanda/Gibbs heeft hier al een topic over geopend met precies hetzelfde plaatje.


    Dat zei ik ook van dat ik dat niet had gezien. Ik kwam daar dus net achter via Metamorphoses. En dat van Yolanda vind ik een erg leuk idee waar ik ook misschien wel aan mee wil doen


    The sun will rise and we will try again.

    Gibbs schreef:
    Haha wat leuk dit! x)
    Ik heb een algemene pot. Maar als dit jouw eigen potje wordt, waarom ook niet?^^

    Mijn berichtje aan jou:
    Hey! Gelukkig nieuw jaar! Dat we je nog maar heel veel op het forum voorbij mogen zien komen met je geweldige creaties! Liefs, Yolanda


    Ahw super lief! Dankje!


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Dat zei ik ook van dat ik dat niet had gezien. Ik kwam daar dus net achter via Metamorphoses. En dat van Yolanda vind ik een erg leuk idee waar ik ook misschien wel aan mee wil doen

    Oke, ik had de rest van de reacties nog niet gelezen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yeji schreef:
    (...)
    Oke, ik had de rest van de reacties nog niet gelezen.


    Is okay


    The sun will rise and we will try again.

    Hier is een berichtje voor jou (:

    Allereerst een gelukkig nieuwjaar toegewenst! Ik hoop dat 2017 echt een top jaar voor je gaat worden! Eerst kende ik je niet echt, ik zag je af en toe alleen even voorbij komen op het forum en natuurlijk vielen je creaties altijd wel op. Je maakt echt heel erg mooie dingen, ik vind dan ook dat je erg creatief bent. Daarnaast heb ik je een stukje beter leren kennen door de Teen Wolf themawedstrijd en daaruit kan ik opmaken dat je niet alleen creatief bent, maar ook heel erg aardig en een gezellig persoon om mee om te gaan. Geniet van het nieuwe jaar!


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Hier is een berichtje voor jou (:

    Allereerst een gelukkig nieuwjaar toegewenst! Ik hoop dat 2017 echt een top jaar voor je gaat worden! Eerst kende ik je niet echt, ik zag je af en toe alleen even voorbij komen op het forum en natuurlijk vielen je creaties altijd wel op. Je maakt echt heel erg mooie dingen, ik vind dan ook dat je erg creatief bent. Daarnaast heb ik je een stukje beter leren kennen door de Teen Wolf themawedstrijd en daaruit kan ik opmaken dat je niet alleen creatief bent, maar ook heel erg aardig en een gezellig persoon om mee om te gaan. Geniet van het nieuwe jaar!


    Super lief! Ik heb jou ook leren kennen daardoor. Jullie zijn allebei erg aardig en ik wens jou ook een heel gelukkig nieuw jaar toe alvast! En ik hoop dat je nog veel plezier op Q beleeft! Als jij en/of Filiz nog een wedstrijd organiseert, count me in! Of als jullie een jurylid nodig hebben dan weten jullie me te vinden ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Super lief! Ik heb jou ook leren kennen daardoor. Jullie zijn allebei erg aardig en ik wens jou ook een heel gelukkig nieuw jaar toe alvast! En ik hoop dat je nog veel plezier op Q beleeft! Als jij en/of Filiz nog een wedstrijd organiseert, count me in! Of als jullie een jurylid nodig hebben dan weten jullie me te vinden ^^


    Thanks en ik zal er aan denken (:


    16 - 09 - '17