• En de mijne begon op de eerste hulp. Dus gisteren om half 9 was ik super excited voor animecon en liep naar buiten met tassen voor mijn cosplay. Echter droeg ik al mijn hakken. Hier ging het tragisch mis. De stoep is helaas niet altijd kaarsrecht en ik stapte verkeerd. Tripje naar de eerste hulp met een vriendin gehad en waarschijnlijk een gescheurde enkelband (: . Kon geen brace halen, want die hadden ze niet en tape kon niet vanwege de zwelling. Heb maar een tijdelijke drukverband gekregen en krukken voor een paar weken. Moet maandag maar weer door naar de huisarts. Om half 12 kon ik pas weer weg. Diagnose was er binnen 3 minuten, de krukken duurde echter lang. Mijn vriendin en ik had uiteraard al kaarten voor de con die duur zijn. Dus ik liep de hele dag op de con met krukken, zonder cosplay :c. Heb ook helft van de programma's gemist, maar heb wel goede merchs kunnen halen. Ook heb ik nog een hoofdprogramma kunnen volgen. Zo heb ik ook nog (met moeite) een Hanbok (traditionele Koreaanse klederdracht) kunnen aantrekken!

    Boven al een leuke dag gehad. Ben weer arm geworden. Nu heb ik vooral spierpijn over mijn hele lichaam. Welk avontuur gingen er bij jullie ook met een paar (grote) hobbels?


    Plushie van de karakter dat ik zou cosplayen. Een troostprijs voor mijzelf.


    Shoganai i ne~

    Ah, zo zonde van je enkel én de con, maar gelukkig was je niet de hele dag uitgesloten en heb je nog wat kunnen halen! ik heb dit jaar Animecon ingeruild voor (waarschijnlijk) Abunai :).


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik ging zo'n 1,5 jaar geleden met school naar Londen, we zouden op maandagochtend vertrekken. De dag ervoor had ik een wedstrijd met mijn hockeyteam waarbij ik me verstapte en zo een blessure aan mn enkel op liep. Heb toen in Londen met krukken gelopen niet echt chill als je elke dag zo'n 5 à 10 km moet lopen.
    Ik had ook gewoon nog nooit een blessure of iets dergelijks gehad dus dit was echt even zuur. Uiteindelijk bleek het ook om een iets te gaan dat zelden voor komt, oeps. (Moet nu ook nog steeds een brace om tijdens het sporten.)

    Wel fijn dat je toch nog een leuke dag hebt gehad! Doet het nog pijn?


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Owlet schreef:
    Ik ging zo'n 1,5 jaar geleden met school naar Londen, we zouden op maandagochtend vertrekken. De dag ervoor had ik een wedstrijd met mijn hockeyteam waarbij ik me verstapte en zo een blessure aan mn enkel op liep. Heb toen in Londen met krukken gelopen niet echt chill als je elke dag zo'n 5 à 10 km moet lopen.
    Ik had ook gewoon nog nooit een blessure of iets dergelijks gehad dus dit was echt even zuur. Uiteindelijk bleek het ook om een iets te gaan dat zelden voor komt, oeps. (Moet nu ook nog steeds een brace om tijdens het sporten.)

    Wel fijn dat je toch nog een leuke dag hebt gehad! Doet het nog pijn?


    Ja dat wel, maar pijnstilling doet de job. Het word wel snel dik nog. Dat vind ik wel wat minder
    .


    Shoganai i ne~