• Hooi mensen,
    omdat ik super veel series kijk, kijk ik uiteraard super illegaal op internet en alles. Nu vraag ik mij eigenlijk een heel deel dingen af.
    -ga ik in de nabije toekomst hiervoor in de problemen komen? Zo ja, in grote problemen?
    -is het serie aanbod op Netflix groot genoeg om daar acht euro voor te betalen per maand? Ik bedoel, ik kijk genoeg series om dat rendabel te maken, maar het moeten dan wel de juiste series zijn.
    -Netflix Nederland/Belgie (wat ik dan zou kijken), kan dat ook zonder ondertiteling, want ik heb een hekel aan Nederlandse ondertiteling.
    -kan ik in het buitenland Netflix kijken. Ik zit in het weekend in Nederland, en door de week in België, en kan ik dan gewoon Netflix blijven kijken? Levert dat dus geen problemen op dat dat in het buitenland is?
    Alvast bedankt. *koekjes voor iedereen*


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    - ga ik in de nabije toekomst hiervoor in de problemen komen? Zo ja, in grote problemen?
    Geen idee. Ze zijn er wel steeds strenger op, maar wat voor gevolgen dat heeft weet ik niet.
    -is het serie aanbod op Netflix groot genoeg om daar acht euro voor te betalen per maand? Ik bedoel, ik kijk genoeg series om dat rendabel te maken, maar het moeten dan wel de juiste series zijn.
    Er staan echt heel veel series op Netflix. Ligt er wel aan wat je kijkt/wil kijken. Je kunt vast een lijstje vinden ergens.
    -Netflix Nederland/Belgie (wat ik dan zou kijken), kan dat ook zonder ondertiteling, want ik heb een hekel aan Nederlandse ondertiteling.
    Alles kan zonder ondertiteling.
    -kan ik in het buitenland Netflix kijken. Ik zit in het weekend in Nederland, en door de week in België, en kan ik dan gewoon Netflix blijven kijken? Levert dat dus geen problemen op dat dat in het buitenland is?
    In het weekend kijk je Netflix Nederland, en in het weekend Belgie. Het aanbod zal ietsjes verschillen, maar je kunt in het buitenland gewoon de meeste Netflix dingen kijken.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    1. Geen idee
    2. Netflix heeft een heel groot serie-aanbod en ze zijn alleen nog maar aan het groeien en uitbreiden. Ik vind ze een veel beter aanbod hebben dan HBO, tbh, want dat is echt alleen GoT en een andere serie die we keken. En verder zijn ze wel heel snel met films, maar ik vind het aanbod daarvan ook heel erg meh.
    3. Je kunt ondertitels uitzetten
    4. Je kunt in elk land waar Netflix beschikbaar is, Netflix kijken. Je zult waarschijnlijk wel een wisselend aanbod hebben, want ik geloof niet dat Nederland en België hetzelfde aanbod zullen hebben.


    Deep inside, I've never felt alive

    En je kunt gewoon één account hebben (en betalen) om Netflix NL en Netflix BE te kijken?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Volgens mij is series kijken via sites als the-watch-series niet strafbaar, maar ik kan ook fout zijn. Naar mijn weten zijn die sites enkel strafbaar voor diegenen die het openbaar maken/online zetten. Ernaar kijken zou je, volgens mij, niet in de problemen moeten kunnen brengen. (Sites als popcorntime dan wel weer, omdat je het daar echt download en weer upload.) Met Netflix heb ik geen ervaring, jammer genoeg.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Patholoog schreef:
    En je kunt gewoon één account hebben (en betalen) om Netflix NL en Netflix BE te kijken?

    Jup. Netflix kijkt alleen maar naar welk land je zit. Dan passen ze dat aan op je aanbod. Ik weet nog dat ik ineens dingen miste in London, maar daar kwamen wel andere dingen voor in de plaats. (:

    [ bericht aangepast op 16 okt 2016 - 16:50 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    -ga ik in de nabije toekomst hiervoor in de problemen komen? Zo ja, in grote problemen?
    Momenteel is van streamen nog niet bekend of het strafbaar is, maar als dit strafbaar blijkt te zijn, werkt dit met terugwerkende kracht (maar sowieso: ze gaan écht niet alle streamers aanpakken. Dat geloof ik echt niet).
    -is het serie aanbod op Netflix groot genoeg om daar acht euro voor te betalen per maand? Ik bedoel, ik kijk genoeg series om dat rendabel te maken, maar het moeten dan wel de juiste series zijn.
    Nee, dat denk ik net. Ik deel Netflix met twee anderen waardoor ik minder betaal en het dus wel het geld waard is, maar alle recente series zijn niet up-to-date dus daar moet je nog steeds voor blijven streamen.
    -Netflix Nederland/Belgie (wat ik dan zou kijken), kan dat ook zonder ondertiteling, want ik heb een hekel aan Nederlandse ondertiteling.
    Ja, dat kan en je kunt vaak ook Engelse ondertiteling kijken. Mag ik vragen waarom je Nederlandse ondertiteling haat? (Dit doe ik op mijn opleiding, dus ik ben wel benieuwd).
    -kan ik in het buitenland Netflix kijken. Ik zit in het weekend in Nederland, en door de week in België, en kan ik dan gewoon Netflix blijven kijken? Levert dat dus geen problemen op dat dat in het buitenland is?
    In het buitenland kun je altijd Netflix kijken als dat land Netflix heeft. Het aanbod is wel anders.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb maar een paar maanden Netflix gehad, maar wat mij vooral is opgevallen, is dat het aanbod echt wel klein is. Bij heel veel series die meerdere seizoenen hebben, zijn het laatste/de laatsten seizoen(en) er nog niet, en dat was ook de reden waarom we er thuis mee zijn gestopt.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Tyki schreef:
    Ik heb maar een paar maanden Netflix gehad, maar wat mij vooral is opgevallen, is dat het aanbod echt wel klein is. Bij heel veel series die meerdere seizoenen hebben, zijn het laatste/de laatsten seizoen(en) er nog niet, en dat was ook de reden waarom we er thuis mee zijn gestopt.


    this


    ze hebben niet eens criminal minds of the american horror story
    alleszins toch niet in het belgische aanbod


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wat je qua kosten kan doen, is misschien samen met een vriendenclubje het account splitten. Dan betaal je volgens mij veel minder snel. Je kan het sowieso een maandje gratis uitproberen om te kijken hoe het bevalt ^^

    Ik vraag me trouwens wel af, dat als het aanbod van Netflix en HBO klein is, welke streamingsdienst heeft dan wel een groot aanbod?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    this


    ze hebben niet eens criminal minds of the american horror story
    alleszins toch niet in het belgische aanbod


    NL heeft wel AHS, volgens mij alle seizoenen behalve het nieuwe. Het fijne, persoonlijk, aan het aanbod is dat er heel veel Netflix originals op staan, en die zijn over het algemeen echt heel goed.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik be like hartstikke illegaal en lekker op popcorntime. Af en toe voel ik me echt een slecht mens.


    What's meant to be will find it's way

    Hooverphonic schreef:
    Wat je qua kosten kan doen, is misschien samen met een vriendenclubje het account splitten. Dan betaal je volgens mij veel minder snel. Je kan het sowieso een maandje gratis uitproberen om te kijken hoe het bevalt ^^

    Ik vraag me trouwens wel af, dat als het aanbod van Netflix en HBO klein is, welke streamingsdienst heeft dan wel een groot aanbod?

    HBO is klein, Netflix Nederland is huuuuge.
    Videoland is meh (veel Nederlandse shit). Geen idee hoe dat voor België werkt though.


    Deep inside, I've never felt alive

    Laryanue schreef:
    Ik be like hartstikke illegaal en lekker op popcorntime. Af en toe voel ik me echt een slecht mens.


    Dat had ik ook, maar hadden ze dat niet weer geblokkeerd ofzoiets?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Downworlder schreef:
    (...)

    Dat had ik ook, maar hadden ze dat niet weer geblokkeerd ofzoiets?


    Ik geraak er alleszins niet meer op :/


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    FIuttershy schreef:
    (...)

    Ik geraak er alleszins niet meer op :/


    Nadat ik had gelezen dat ze iemand hadden opgepakt en een boete hadden gegeven heb ik het verwijderd.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus