• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    LoveLanguage praat zo als ze via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd. *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Sandrapoep *

    Jongens:
    Elan Smith door Sandrapoep *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.


    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 21:13 ]

    Ik ben dom, het moest 4 zijn.

    [Main ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [hey, ik heb nooit gezegd dat onze karakters logisch zijn]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Mijn topics]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    1DLovertje schreef:
    [Mijn topics]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Naomi Grenhold
    Ik ga zitten aan een tafel in de keuken en veeg dan nog een traan weg met mijn vinger en kijk hem dan aan en glimlach even en geef hem dan weer een knuffel. 'Maak je gewoon geen zorgen, ik zie je niet graag huilen ik zie je liever lachen.' zeg ik dan zacht in zijn oor.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    Ik glimlach, ik wist dat Naomi gelijk had. Ik moest me eigenlijk niet zoveel druk maken om dit, ik moest eigenlijk gewoon zorgen dat we hier zo snel mogelijk weg konden komen.

    (boem)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi Grenhold
    'Gaat het weer een beetje?' vraag ik dan en laat hem los en kijk hem glimlachend aan. En pak zijn hand vast en verstrengel onze vingers en grijns.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hope Rhiannon Devlin
    Ik zie Elan en Naomi de keuken in verdwijnen om even later naar buiten te stormen. Ik wil er net iets over zeggen als een foto op de tv mijn aandacht trekt. 'hey, Marten, ze hebben het over jou,' zeg ik tegen Marten.

    [mijn laatste post]

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 21:36 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Elan Smith
    'Ja, het gaat', mompel ik. Eigenlijk ging het niet, maar ik wilde niet dat Naomi ging denken dat ik alleen maar depressief was. Ik trok één hand zacht terug en ging met mijn vingers door haar haar.

    Naomi Grenhold
    Ik grijns en blijf voor hem staan en kijk hem aan. 'Je hebt mooie ogen.' zeg ik dan zonder dat ik het doorheb en grinik dan en ga iets naar voren en druk mijn lippen weer op de zijne, ik kon het gewoon niet laten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik moet gaan, ik heb morgen school :c doeeei, iemand mag wel Elan spelen]

    Pookiebear schreef:
    Hope Rhiannon Devlin
    Ik zie Elan en Naomi de keuken in verdwijnen om even later naar buiten te stormen. Ik wil er net iets over zeggen als een foto op de tv mijn aandacht trekt. 'hey, Marten, ze hebben het over jou,' zeg ik tegen Marten.

    [mijn laatste post]


    Marten Yusthin Kloster

    Ik kijk naar de tv om te kijken wat ze over mij zeggen. Mijn moeder en een paar klasgenootjes verschijnen op tv. Ze vertellen over mijn uiterlijk en innerlijk. Mijn moeder zegt iets van ''Marten is de jongste van de ontvoerde kinderen. Ik hoop dat ze een beetje voor hem zorgen, hij is nog zo klein." dan begint ze te snikken. Ik bijt op mijn lip en ze laten nog wat foto's en een beschrijving zien. Het telefoonnummer komt weer in beeld en ze gaan verder met Hope.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ik moet morgen ook naar school blee! Marten kan Elan spelen haha, kan hij ook met Naomi zoenen, LOL! ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp