• Hooi, al een aantal keer heb ik een WvW georganiseerd, en dat was super leuk. Echter, op internet kun je niet veel met weerwolven qua beschuldiging, zoals "ik hoorde van die kant iets", of "die werken wel veel samen", omdat vaak weinig overlegd wordt, en als er beschuldigingen komen, dan is die direct schuldig want bla bla, je kent het wel.
    Dus, ik zit mij al lang te bedenken hoe je dit nog kunt doen. Dit zijn op zich heel leuke wedstrijden, maar ze hebben wellicht wat innovatie nodig. Ik zat te denken om het misschien in een verhaal vorm te doen waarin op een Sherlock (BBC-versie) clues worden gegeven, maar ook dat is moeilijk zonder de weerwolven direct te verraden. Als je dan gaat vragen of iedereen zelf iets instuurt, dan gebeurt dat niet, want te weinig mensen zijn te geëngageerd om zoiets te doen.
    Vandaar, als jullie al zeer vage ideeën hebben, gooi ze hier op, en wie weet kan ik er nog iets van maken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt