• Ik weet dat je normaal geen reclame mag maken in iemands gastenboek of via pb, enkel via de daarvoor voorziene blogs en topics, maar wat als iemand op zijn profiel zet: reclame mag
    Mag je dan ook effectief reclame plaatsen in die persoon zijn gastenboek of is het dan nog steeds verboden?


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    ik dacht dat het wel mag als iemand een blog heeft of zoiets op zijn/haar profiel maar ik weet het niet zeker...

    anders moet je even een pb naar een crewlid sturen en het vragen..?

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 16:16 ]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ja ik weet dat het in een blog voor reclame mag, maar wat als de persoon geen blog heeft, maar toch zegt dat reclame mag?
    Ik zal het even vragen en laat iets weten in dit topic.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 16:17 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    ChetUbetcha schreef:
    ik dacht dat het wel mag als iemand een blog heeft of zoiets op zijn/haar profiel maar ik weet het niet zeker...

    anders moet je even een pb naar een crewlid sturen en het vragen..?
    Als je het aan een crewlid gaat vragen kan je héél lang gaan wachten.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Als iemand op zijn of haar profiel heeft staan dat reclame mag, zullen ze je in ieder geval niet aangeven voor het maken van reclame in hun gb (tenzij ze heel gemeen bezig zijn :W). Je krijgt alleen een waarschuwing als iemand je pb of gb met reclame meldt bij een mod, dus zolang dat niet gebeurt, kun je er sowieso wel mee wegkomen, ongeacht of het officieel mag of niet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    dat is een goede vraag, ik meld het zoiezo altijd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Als het effectief op iemand zijn profiel staat, dat het mag, dan gaan we daar normaal gezien niet voor straffen.


    Let the Night embrace you

    Sagitta schreef:
    Als het effectief op iemand zijn profiel staat, dat het mag, dan gaan we daar normaal gezien niet voor straffen.

    Maar het is eigenlijk wel verboden of zo? Een gedoogbeleid...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    ^ De regel die zegt dat reclame in gastenboeken verboden is, is er gekomen omdat de meeste users het irritant vonden om reclame te krijgen. Er waren enkelen die echter daar geen probleem mee hadden. Daarom hebben we users de kans gegeven dat als ze reclame willen ontvangen, ze dit mogen aangeven op hun profiel.


    Let the Night embrace you