• Dat zei ik zojuist tegen mijn Photobucket. Een site waar je albums kan maken en je daarin foto's opslaat. Handige site omdat je gewoon de URL kan meenemen om in je rol in een RP neer te zetten. Nu ben ik niet mijn albums kwijt, maar mijn internet crasht hem helemaal als ik de site open. Dit is niet sinds kort, maar al een tijdje speelt het probleem met de site..

    Omdat mezelf depressief te gaan verstoppen, in bed om de site weer warm te knuffelen en werkend, rijst mijn vraag; Welke sites gebruiken jullie om (veel) foto's in albums op te slaan op een account. Ik heb er namelijk dringend een nodig als ik nog wil blijven RP'en

    En voor diegene die ook Photobucket gebruiken; hoe hebben jullie dit ervaren/ opgelost, cause I need some hook ups. Damn. (;

    Alvast Smarties en Marsmellows voor iedereen die dit gelezen heeft. Thanks y'all c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Gebruik Imgur.


    Your make-up is terrible

    Misschien even je browsergeschiedenis verwijderen? Ik kon een tijdje niet op wordpress of mijn blog veranderen maar een vriendin raadde mij aan om mijn browsergeschiedenis te verwijderen en de site werkte weer als vanouds.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik vind weheartit.com zelf erg handig. Kun je ook albums maken en foto's die al op weheartit staan aan je album toevoegen of zelf foto's uploaden.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    xSakuraKissx schreef:
    Misschien even je browsergeschiedenis verwijderen? Ik kon een tijdje niet op wordpress of mijn blog veranderen maar een vriendin raadde mij aan om mijn browsergeschiedenis te verwijderen en de site werkte weer als vanouds.


    Slim; maar helaas :'c net gedaan maar het werkte voor dit jammer genoeg niet. Ik denk dat het voornamelijk komt door de reclames (die zelfs met ABP niet te verwijderen valt) Daarnaast gaat de site ook niet beter werken als ik ABP uit zet :C. Ik denk moet ik er helaas aan geloven om mijn jarenlange zoektochten te missen :C en dat is veel want ik ben een eersteklas stalker #noshamenogame

    @ Nikki ik hoor veel van die site maar op een of andere manier ben ik er te dom voor haha. wauw i'm so lame.

    @ Chloe weheartit is een optie ja; die heb ik nog niet geprobeerd c; is het een beetje voor dummies? xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sempre schreef:
    Ik vind weheartit.com zelf erg handig. Kun je ook albums maken en foto's die al op weheartit staan aan je album toevoegen of zelf foto's uploaden.


    Deze gebruik ik ook (: erg makkelijk te gebruiken, zeker sinds de laatste update.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik gebruik WeHeartIt en Pinterest (deze vooral de laatste tijd, omdat hij geen vervelende reclames heeft zoals WHI de laatste tijd) om foto's te bewaren c:

    Het leuke aan Pinterest is ook dat je je borden onzichtbaar kunt maken. Als ik bijvoorbeeld een moodboard maak voor een verhaal, wil ik niet dat heel het internet dat kan zien :') Dat heeft WeHeartIt helaas niet.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2016 - 18:29 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    WHI.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tyki schreef:
    Ik gebruik WeHeartIt en Pinterest (deze vooral de laatste tijd, omdat hij geen vervelende reclames heeft zoals WHI de laatste tijd) om foto's te bewaren c:

    Het leuke aan Pinterest is ook dat je je borden onzichtbaar kunt maken. Als ik bijvoorbeeld een moodboard maak voor een verhaal, wil ik niet dat heel het internet dat kan zien :') Dat heeft WeHeartIt helaas niet.


    Hehhee ja maar jij bent waarschijnlijk enorm creatief en ik niet C: ik gebruik het dus alleen maar voor RP's en omdat ik dan een excuus heb om naar knappe heren te kijken op de webb mehehehe x'D i'm not creepy at all hmh....

    @Yonghwa IDKKKK D: U got same prob? Cause else we gotto team up and better get some ass to kick @ photobucket headquaters.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kian schreef:
    (...)

    Slim; maar helaas :'c net gedaan maar het werkte voor dit jammer genoeg niet. Ik denk dat het voornamelijk komt door de reclames (die zelfs met ABP niet te verwijderen valt) Daarnaast gaat de site ook niet beter werken als ik ABP uit zet :C. Ik denk moet ik er helaas aan geloven om mijn jarenlange zoektochten te missen :C en dat is veel want ik ben een eersteklas stalker #noshamenogame

    @ Nikki ik hoor veel van die site maar op een of andere manier ben ik er te dom voor haha. wauw i'm so lame.

    @ Chloe weheartit is een optie ja; die heb ik nog niet geprobeerd c; is het een beetje voor dummies? xd


    Ik had de app gedownload en een account aangemaakt via Google+ volgens mij. Via je telefoon kan je op het cameraatje drukken om foto's te uploaden of direct te maken en te uploaden. Als je dan op je computer inlogt, druk je gewoon 'images' en kan je ze zien. Dan verschijnt ook bovenin 'add images' bovenin als een groene knop om ze te uploaden. Als je op een foto klikt die je hebt, kan je rechts de BBcode link selecteren en dan heb je alvast de code erbij. 8D

    Je kan ook mappen maken voor foto's. Als ik ze upload, zet ik mijn foto's altijd op 'privé', tho. Mensen kunnen ze wel zijn als je ze linkt, maar ze kunnen niet zomaar via imgur bij je albums komen.


    Your make-up is terrible

    Tyki schreef:
    Ik gebruik WeHeartIt en Pinterest (deze vooral de laatste tijd, omdat hij geen vervelende reclames heeft zoals WHI de laatste tijd) om foto's te bewaren c:

    Het leuke aan Pinterest is ook dat je je borden onzichtbaar kunt maken. Als ik bijvoorbeeld een moodboard maak voor een verhaal, wil ik niet dat heel het internet dat kan zien :') Dat heeft WeHeartIt helaas niet.


    Ja die reclames bij WHI zijn echt vervelend. Pinterest vind ik misschien nog wel makkelijker omdat je ze sneller opslaat in je albums dan bij WHI.

    Ik gebruik het voor van alles. Deels ook mooie plaatjes kijken maar denk ook aan (toekomstige) trouwplannen (those dresses *hearteyes*), architectuur pics en recepten voor lekkere chocolade dingen.

    Ik gebruik Pinterest maar die heeft het helaas opgegeven omdat ik veel te veel pins had (':

    Jongens; ik ben verslaafd aan pinterest damn c; het gaat zo snel. I pin and I pin and I collect and I collect damn x'D ik heb mijn tijd jaren lang verspilt :C

    @Nikki Damn mensen zoals jou zijn een ware toevoeging aan de maatschappij. Je weet het zo duidelijk neer te schrijven. Like je moet een collectie aan dummie boeken beginnen; want zelfs die zijn soms te moeilijk nog voor mij ;'D Ik ga de site zeker nog een kans geven zodadelijk dankzij jou hulp ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya