• Man, ik snap het niet

    Waarom haat iedereen Miley Cyrus?
    Ja, ze heeft van die rare foto's, maar er zijn véél mensen met zo'n foto's, zoals sommige scenes, nix tegen die mensen, maar er zijn er ook veel die er halfnaakt op hun foto's staan.

    En als iemand zegt dat ze TH niet moet, dan zitten ze te zeggen van, Je kent hun niet eens echt, hoe kan je hen dan haten?
    Awel, diezélfde mensen zitten in een ander topic te zagen dat ze Miley Cyrus écht haten
    [aangezien dat ze mss een duet ging zingen met TH, juist gelezen xD]

    Dusja
    Ik snap wel, dat je sommige gewoon niet mag, maar man, het is precies een trend fzu om haar te haten ><


    I want a lover I don't have to love. &#9829;

    ik haat haar niet ,

    ;p ik zit nu hannah montana te kijken , egt vet grappig
    en dat liedje 7 things is egt vet leuk =]


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    En wie zegt dat we haar haten? ><

    Ik mag haar gewoon niet.

    Ik denk dat haten wel een sterk woord is, maar ik heb wel echt een hekel aan haar. Gewoon omdat ik haar zo nep vind, met dat perfecte Amerikaanse hoofd en die in de studio gepolijste stem.. Kan er gewoon niet tegen! En dan verdient ze jaarlijks zo veel meer dan mensen die wél echt kunnen zingen..
    Maar natuurlijk mogen andere mensen er best van houden. Zó fel ben ik er echt niet op.


    I clicked my heels and wished for you.

    Maar hannah montana is wel goed en 7 things ook.Maar haar karakter vind ik een beetje te...

    Nja, de meeste mensen mogen dr niet omdat ze haar irritant vinden, en die fotos een beetje ongepast zijn voor een ster in een kinderserie. :']
    Plus dat een boel dat ook niet goedkeuren van Scene's hoor. Dat is misschien op quizlet zo, maar er zíjn buiten quizlet mensen die wel nadenken.
    En ja THfans he.. ;- ) Die zijn natuurlijk jaloers [niet iedereen, als het niet zo is moet je je niet aangesproken voelen] Iedereen heeft ook een massale hekel aan dat kind dat op het podium mocht en de ex van Tom. Dat gaat gewoon zo.
    Ik zou het maar negeren.


    Mew <3

    Ik mag der niet maar zingen kan ze wel :'d


    I recycle my thoughts.

    ik haat haar niet ,

    ;p ik zit nu hannah montana te kijken , egt vet grappig
    en dat liedje 7 things is egt vet leuk =]


    Vind ik ook xD

    Ik ben ook geen Fan, maar, ik hààt haar niet fsoo :) Ik geef eerlijk toe: Ik kijk ook naar Hannah Montana :P Haar muziek vind ik minder, maar ik zou nooit iemand gaan HATEN gwn omdat die persoon misschn iets té persoonlijke foto's heeft laten trekkn voor haar of zijn leeftijd :]


    007

    (...)

    Vind ik ook xD


    Subtiel JinnxD
    En Jah ik 'haat' haar ook niet. maar soms dan heeft ze een beetje een té groot ego [oei heb ik ook] maar jah het succes is haar een beetje naar haar hoofd gestegen vind ik. ik heb dat bij nog atriesten hoor.

    En soms dan erger ik me wel eens aan haar stem-geluid.:S

    Ma Jayh hannah montanna is grappig [ookal kijk ik er niet zo veel naar]


    everything you imagined, and more...

    Ik vind haar ene opgemaakte barbiepop met dat nephaar van der kan er niks anders van maken.


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ik haat er niet, de serie is wel grappig en sommige liedjes vind ik juist leuk!.


    Nvt

    Ik heb niets tegen haar, ik vind gewoon dat ze slechte muziek maakt Ö


    Shakin' their ass like they just don't care.

    En ik vind haar liedjes goed Ö


    I want a lover I don't have to love. &#9829;

    Ik vind der vet.
    Hard werken hoor, veel druk. Super dat ze het aan kan.
    Verder is de muziek niet iets voor mij maar ja, echt slecht ofzo is het zeker niet.

    Ik haat haar niet. Haar programma is hillarisch, maar ze kan echt niet zingen, vind ik zelf. Dat liedje Just stand up, dat ze zo met een hele groep gezongen hebben , heeft ze echt verknalt !


    Frankly my dear, I don't give a damn.